Yanet Garcia säätyttö otti peppuimplantit vai ei ?
http://m.tmz.com/#article/2016/03/10/yanet-garcia-no-butt-implants-weat…
Yanet Garcia säätyttö väittää takamustaan aidoksi.
Mitä mieltä olette?
Aito vai ei aito?
Vastaa:
A. Jos aito
B. Jos ei aito
Kommentit (25)
no yleensä eksoottisilla espanjattareilla on muhkeat takalistot luonnostaan joten vastaan A
On niillä latinoilla vaan vähän eri geenit kuin suomalaisilla. Upean näköinen nainen!
B ihan selvästi.
Oletteko hölmöjä vai tyhmiä?
Ettekö näe, että on leikelty feikki koko muija !!!
Vierailija kirjoitti:
On niillä latinoilla vaan vähän eri geenit kuin suomalaisilla. Upean näköinen nainen!
Olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
B ihan selvästi.
Ettekö näe, että on leikelty feikki koko muija !!!
Voisitko perustella väittämäsi, että millä tavalla "feikki"?
Mistä sinä sen tiedät?
Olet vain kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ihan selvästi.
Ettekö näe, että on leikelty feikki koko muija !!!Voisitko perustella väittämäsi, että millä tavalla "feikki"?
Mistä sinä sen tiedät?
Olet vain kateellinen.
Mun ei tarvii perustella sulle mitään ja en ole kade. Sä itse olet niin tyhmä että uskot kaiken.. nolo !! Sitä paitsi oon tota muijaa sata kertaa kauniimpi.
:D AV mammat riehuu jostakin kauniista Meksikokais naisesta, jippii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ihan selvästi.
Ettekö näe, että on leikelty feikki koko muija !!!Voisitko perustella väittämäsi, että millä tavalla "feikki"?
Mistä sinä sen tiedät?
Olet vain kateellinen.
Mun ei tarvii perustella sulle mitään ja en ole kade. Sä itse olet niin tyhmä että uskot kaiken.. nolo !! Sitä paitsi oon tota muijaa sata kertaa kauniimpi.
:D
Te kaikki alapeukuttajat olette niin kateellisia ko. naiselle
Ottaako päähän ?
Peskää likaiset lyhyet hiuksenne. Pukeutukaa paremmin.
Suominaiset on niin rumia.
Ottakaa mallia Janetista.
Lopettakaa jo riitely, eikö meillä äityleillä ole muuta tekemistä näin aamulla, antaa olla feikki tai aito who cares? :D
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki alapeukuttajat olette niin kateellisia ko. naiselle
Ottaako päähän ?
Peskää likaiset lyhyet hiuksenne. Pukeutukaa paremmin.
Suominaiset on niin rumia.
Ottakaa mallia Janetista.
tää oli provo eiks niin ??
Voi olla aito tai ei-aito, luulen että tytöllä on korsetti päällä, joka litistää keskivartalon niin pieneksi että perse näyttää todella huomattavalta. Eli keskivartalo on ainakin "epäaito". Kellään ei luonnostaan jakaudu rasva tuolla tavalla vartalossa, vaikka kuinka treenais pebaa.
Sara Scafak on kauniimpi. Sentään Miss Suomi. :)
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo riitely, eikö meillä äityleillä ole muuta tekemistä näin aamulla, antaa olla feikki tai aito who cares? :D
Nimenomaan. Miksei voi olla aidosti iloinen toisen puolesta että on noinkin onnekas (ja lisäksi tekee myös työtä ulkonäkönsä eteen)? Ulkonäkönsä takia mekin puhumme Yanetista täällä, puhutaanko Meksikossa kenestäkään av mammasta?
(a) totta kai.