Millainen nainen ihastuu JOKAISEEN mieheen joka
osoittaa pientäkin kiinnostusta, tai tarkemmin sanoen ei edes kiinnostusta vaan on ihan vaan vaikka kohtelias hymyilemällä, juttelemalla jne.
Mietin vaan mikä mussa on vinossa. Miksi?!
Kommentit (28)
Miksi mä en törmää koskaan apn kaltaisiin naisiin :)
Sehän on mukava että sinulla riittää rakkautta kaikille. Kenties minäkin olen listallasi? Ja tuo on positiivista että sinulle kelpaa molemmat sukupuoletkin :)
Minä. Isättömänä ja muutenkin vailla miehiä olevassa ympäristössä kasvanut nainen, jonka perässä miehet eivät ole koskaan juosseet vain päinvastoin ovat kohdelleet kuin paskaa. Kun saan mieheltä positiivista huomiota, esim.ystävällisen sanan tai hymyn, oletan heti, että tämä on minusta kiinnostunut. Ihan vaan sen vuoksi, että miehen osoittama ystävällisyys on sellaista herkkua, jota saan osakseni ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Olen vaatimattoman näköinen ja ujo, joten yleensä miehet suhtautuvat ylimielisen halveksuvasti, jopa vihamielisesti. Ja sitä seksiäkään en ainakaan minä ole saanut helposti, ihan itse olen joutunut baareissa ja taksijonoissa vonkaamaan, muuten olisin varmaan vieläkin neitsyt.
Eli en vaan ole tottunut positiiviseen mieshuomioon ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Isättömänä ja muutenkin vailla miehiä olevassa ympäristössä kasvanut nainen, jonka perässä miehet eivät ole koskaan juosseet vain päinvastoin ovat kohdelleet kuin paskaa. Kun saan mieheltä positiivista huomiota, esim.ystävällisen sanan tai hymyn, oletan heti, että tämä on minusta kiinnostunut. Ihan vaan sen vuoksi, että miehen osoittama ystävällisyys on sellaista herkkua, jota saan osakseni ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Olen vaatimattoman näköinen ja ujo, joten yleensä miehet suhtautuvat ylimielisen halveksuvasti, jopa vihamielisesti. Ja sitä seksiäkään en ainakaan minä ole saanut helposti, ihan itse olen joutunut baareissa ja taksijonoissa vonkaamaan, muuten olisin varmaan vieläkin neitsyt.
Eli en vaan ole tottunut positiiviseen mieshuomioon ollenkaan.
Aivan sama! Se on edelleenkin niin käsittämätöntä, että joku mies suhtautuu edes peruskohteliaasti.
Minä kans! Tosin en anna tän ominaisuuden häiritä elämää ja tykkään flirttailla. Voin Niinkuin vitsin muotoon piilottaa pienet ihastumiset ja silti pitää hauskaa. 😇
Nauttikaa arjen ihastumisista! Miks pitäis hävetä? Nehän tuo ihanaa tunnetta kuivaan ja tasatahtiseen arkeen. Miksi ihanne olisi ihminen joka ihastuu vain ja ainoastaan tositarkoituksella varteenotettaviin henkilöihin?!?! Vakavuus pois ja perhoset vatsaan!
Vaikutatte kovin epävakailta henkilöiltä. No, ei ole minulta pois. :)