Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tulis pula-aika tai sota

Vierailija
10.03.2016 |

Niin voisin vannoa, että puolet naisista kuolis hetkessä nälkään. Ei löydy kaupasta ruokaa eikä metsän antimista viimestä myyntipäivää. En toki moisia aikoja toivo, mutta olis se elämys nähdä muutama mamma metsässä ja laitumilla ruokaa etsimässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies vain porskuttaa menemään.

2/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmiä ja lampaitako Ap teurastaisi laitumilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Voin etsiä ruokani metsästä, enkä tuijota viimestä myyntipäivää. T:Ap

Vierailija
4/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta sitä suurin osa ruokansa on hommannut sota-aikanakin. Mustassa pörssissä ruoan myynti ja osto oli sodan aikana rikos, eikä niitä metsäneläimiä voi ilman lupia ampua kolmijalkaisetkaan. Marjoilla ei kukaan hengissä pysy. Kalastus ois varmaan aika jees, sen osaan ja kasvattaa perunoita, porkkanoita, papuja ja mitä nyt keksiikin. Ja jos nyt jotain salametsästystä pitäisi harkita, niin kaakattavat ja meluavat teeret saisin kyllä minäkin hengiltä ja pataan.

Vierailija
5/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että naiset selviäisivät paremminkin kuin monet miehet.

Naisetkin osaavat kalastaa, metsästää ja keräillä metsän antimia plus viljellä hyötykasveja.

Vierailija
6/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa esim. hirvikiväärissä on se kohta johon pitää tunkea penis että se toimii?

Ei taida olla missään, sillä olen onnistunut sellaisella ja monella muullakin aseella ampumaan vaikka minulla on pelkkä säälittävä ja huonon ihmisen vulva.

Vierailija
7/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet naiset osaakin, mutta liian monet ei. T:Ap

Vierailija kirjoitti:

Luulen että naiset selviäisivät paremminkin kuin monet miehet.

Naisetkin osaavat kalastaa, metsästää ja keräillä metsän antimia plus viljellä hyötykasveja.

Vierailija
8/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalatkin loppuvat äkkiä, kun kaikki kalastaa ja amatööritkin innostuvat kalastamaan myyntiin, kun kysyntä nousee ja hinnat samalla.

Vierailija
9/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Voin etsiä ruokani metsästä, enkä tuijota viimestä myyntipäivää. T:Ap

Vaikea voi ollakin tuijotella, ei kai sitä enää missään tuotteessa ole. Siis raatoja uskot löytäväsi ja syöväsi? Vai ammut ja hapatat sitten tahallasi pilalle sen rusakon, kun "ei päivämäärillä ole merkitystä"? Ookkei.

Vierailija
10/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laitumelta ruuanhaku kyllä kiinnostaisi, ihanko sinne voi mennä pula-aikana samoin kuin marjametsään?

Vierailija
11/11 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tymiä evätkä pärjä ilman meehen apua jos tule tositilanne vaika vastaan.

-tosimees

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän