miksi jopa naiset vähättelevät omaa/toistensa seksuaalisuutta
Esim monesti kuulee, kuinka joku nainen julistaa, että yhdyntä ei ole naisille tärkeää. Toki jokainen voi itsestään näin sanoa, mutta tuollainen yleistäminen ei oikein asiallista. Vaikka ei saisi yhdynnässä tärkeää, niin yhdyntä voi silti tuottaa hurjasti fyysistä nautintoa. Toisaalta taas jotkut saavat yhdynnässäkin orgasmin. Itselle nimenomaan yhdyntä on se juttu ja monesti joudun itse lukemaan artikkeleita/mielipiteitä kuinka suuseksi on naisille se ykkönen ja että yhdyntää ei kukaan edes kaipaa. Tuntuu hassulta, että niin jyrkästi tuodaan esille, kuinka yhdyntä on melkein "pakollinen paha" naiselle. Itse tuskin yhdyntää edes harrastaisin ellei se tuntuisi hyvältä, en näkisi mitään järkeä siinä.
Tämä kytkeytyy myös hyvin siihen, kuinka huonosto naisen sukuelinten vaivoja hoidetaan. Esim yhdyntäkipuja ja synnytyksen jälkeisiä vaurioita.
Monesti saa myös lukea surullisia kirjoituksia, kuinka mies vain ottaa oman nautintonsa, mutta nainen jää ilman.
Kommentit (32)
Oon niin kyllästynyt siihen, että kun sanotaan, että yhdyntä on vain pieni osa seksiä. Kyllä mulle yhdyntä on se suurin osa seksiä, eikä siinä ole mitää väärää. Miksi pitäisi harrastaa muunlaista epätyydyttävämpää seksiä?
Se on myös ärsyttävää, kun mainitsee olevansa anaaliseksiä harrastava ja siitä pitävä nainen niin suurin osa tyrmää ajatuksenkin siitä, että nainen voisi sellaisesta pitää.
Tottakai epäillään myös, että olen vain mies joka provoilee, tiedetään kaikki anaaliseksistä, vaikka sitä ei ole koskaan edes kokeiltu ja voivotellaan tulevia pidätysongelmiani :D
Vierailija kirjoitti:
Se on myös ärsyttävää, kun mainitsee olevansa anaaliseksiä harrastava ja siitä pitävä nainen niin suurin osa tyrmää ajatuksenkin siitä, että nainen voisi sellaisesta pitää.
Tottakai epäillään myös, että olen vain mies joka provoilee, tiedetään kaikki anaaliseksistä, vaikka sitä ei ole koskaan edes kokeiltu ja voivotellaan tulevia pidätysongelmiani :D
Jep...itseä ei anaali kiinnosta, mutta muut sellaiset asiat, että jos ne kirjoittaisin, niin minua luultaisiin mieheksi. Mutta eipä siinä. Pitäisi ymmärtää, että seksuaalisuus on henk. koht. eikä kaikkia kiinnosta kaikki. Esim jos ei harrasta suuseksiä, pidetään usein yleisesti esim estoisena yms muuta paskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, myös kun monet sanovat, että naisten ei tarvitse saada orgasmia joka kerta. Minä ainakin haluan, jessus että jää kärttyinen olo, jos jää ilman orgasmia. Olisi ihanaa, jos nämä yleistävät kirjoitukset loppuisivat. Ainoa, minkä voi mielestäni hyvällä omallatunnolla yleistää on se, että kaikki ovat vähän erilaisia.
Tästä olen samaa mieltä.
Ihmetellään, että eikö se vaan riitä, että vähän tuntuu kivalta ja miksi pitäisi joka kerta saada. Miehet kuitenkin saavat joka kerta eikä kukaan ihmettele tätä. (myös yleistys ;)
Musta tuntuu ihan samalta kuin siitä miehestä, joka jätetään puolitiehen. Minäkin haluan orgasmin ja haluan sen joka kerta.
Mullakin on oikeus vaatia orgasmi joka kerta, jos kerran mieskin saa tulla. Eikä se edes ole vaikeaa, monesti helpompaakin kuin miehillä, kun kännissäkin onnistuu.
joo mulle ainakin yhdyntä on tärkein, ei todellakaan riitä pelkkä nuoleminen.
Joo, usein kyllä yhdyntää vähätellään naisen nautinnon tuottajan, tyyliin että penistä ei tarvittaisi ollenkaan yms. Kyllä sitä vaan tarvitaan :D
Luin tossa vähän aikaa jotain terveysneuvontasivustoa, jossa sanottiin, että yhdyntä ei ole seksin kohokohta tms paitsi ehkä miehelle :D Pikkaisen inhottava näkökulma.
Olen niin samaa mieltä. Seksi on minulle = yhdyntä ja seksi ilman orkkua ei ole edes seksiä, vaan turhauttavaa hukkaan mennyttä aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Luin tossa vähän aikaa jotain terveysneuvontasivustoa, jossa sanottiin, että yhdyntä ei ole seksin kohokohta tms paitsi ehkä miehelle :D Pikkaisen inhottava näkökulma.
Melkein kuin 80-luvun biologian kirjassa missä käsiteltiin ihmisten biologiaa ja seksiä: mies saa nautintoa tuottavan siemensyöksyn ja naisestakin saattaa tuntua hyvältä.
Siis ihan oikein "saattaa tuntua hyvältä".
Mä olen hyvin allerginen kaikelle, joka alkaa "naiset/miehet ovat..", "naisten/miesten mielestä...". Voisi suoraan lopettaa minkä tahansa lauseen aloittamisen noilla sanoilla, ellei sitten puhuta puhtaasti biologisista eriäväisyyksistä, jos sitten niistäkään.
Puhutaan omista mielipiteistä, ei yleistetä niin maailma on taas vähän parempi paikka.