maksoiko Cherk Cheyennelle paljastuksesta?
Musta tuntuu et Cheek on maksanut Cheyennelle että muka paljastaisi niiden suhteen. Koska veikkaan et Cheek ei tykkää naisista ja just siks Cheekistä ei ole naisjuoruja. Cheek tajus et Chey on julkkistyrkky ja rahanpuutteessa ja kaunis nainen niin mikäs siinä :D
Kommentit (15)
Maksoi...cheek ei pidä naisista.sen näkee kauas
Tiedän "sisäpiiristä" että Cheek on bi ellei jopa homo, eli tämä hyvin mahdollista. Itse en Jarea tunne.
Tajuatteko, että Cheekin fanit palvoo sitä. Cheek on homo vain av mammojen ja kateellisten jonnejen mielestä.
Enemmän tämä oli kolaus Cheekin imagolle. Ei tyttöfanit tykkää tuollaisista tyrkyistä.
Veikkaan myös ettei puoletkaan ollut totta mitä tuo naikkonen kertoo. On varmaan ollut satunnainen pano,jos sitäkäään, ja nyt ei enää ole mitään. Lisäksi nämä pimut on huomanneet että helpoin tie julkisuuteen on haarojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän "sisäpiiristä" että Cheek on bi ellei jopa homo, eli tämä hyvin mahdollista. Itse en Jarea tunne.
Onko sisäpiirisi av?
Vierailija kirjoitti:
Maksoi...cheek ei pidä naisista.sen näkee kauas
Kannattaa varmaan tarkistuttaa näkösi.
Seuraavaksi Cheyenne kertoo suhteestaan Siltsuun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäpiirisi av?
ei vaan helsingin piirit joissa Cheekikin pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäpiirisi av?
Eli kaverin kaverin kaveri ollut samassa vipissä joskus. Ha ha.
Itse asiassa. Eipä ole naista näkynyt miehen kainalossa koskaan, ei muuten ole Antti Tuiskunkaan. Että kyllähän näitä homppeleita tuntuu riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sisäpiirisi av?
Eli kaverin kaverin kaveri ollut samassa vipissä joskus. Ha ha.
vaikkapa näin :) itse olen sitä mieltä että bi se on eikä kokonaan miehiin päin. Mutta en tiiä, eikä oikestaan kiinnostakaan. :)
Mietin ihan samaa kun luin Seiskan!
Enää pitäisi tietää kuka hiton cheek tai kuka hiton chayenne tjsp.
Ennemminkin noloa. Chey on niin wt. Ei sovi cheekin imagoon tai imagoon, jota se yrittää ylläpitää/esittää.