Kelpaako 110 kiloinen mies?
Jos mies on muuten vain isoluinen, leveäharteinen ja sopusuhtainen niin kelpaako 110 kiloinen mies? Pitkälle miehelle normaali paino, mutta on niitä lyhyempiäkin juntturoita joilla geenit tuottaa sitä painoa ja lihasmassaa.
Kommentit (23)
Kelpaa, jos paino suurimmalta osin lihasta.
Kelpaisi vaikka heti, terveisin 90-kiloinen nainen
Jos on vähintään 190cm pitkä niin kelpaa paremmin kuin hyvin. Ja lihaksia saa olla.
Isoluisuus ei ole faktaa vaan tekosyy jolla läskit selittelevät itsekurin puutettaan ja laiskuuttaan.
No oma mieheni on 178cm/115kg ja kelpaa oikein hyvin.
Kelpaa! Mies ei saa olla liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vähintään 190cm pitkä niin kelpaa paremmin kuin hyvin. Ja lihaksia saa olla.
Eli 189cm tai 185cm mies ei kelpaa? Pitääkö sitten autotallista löytyä pari ferraria ja lomahuvila meren rannalta kompensaatioksi?
Tuon painoinen mies minulla onkin. Pituutta on 190cm, paino tulee suuresta lihasmassasta. Kyllä tykkään, koska mies ei ole kuitenkaan liian lihaksikas.
Kelpaa, on kelvannut ennenkin. Riippuu tosin vähän ruumiinrakenteesta. Ite oon 55 kg nainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli 189cm tai 185cm mies ei kelpaa? Pitääkö sitten autotallista löytyä pari ferraria ja lomahuvila meren rannalta kompensaatioksi?
Vieläkö sä täällä kiukuttelet? Mee jonnekin missä sulla on kivaa.
http://screencrave.com/wp-content/uploads/2010/12/batman-bale12-12-10ME…
Christian Bale vähän päälle 100 kiloisena. Kyllä kelpaisi, nam.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi vaikka heti, terveisin 90-kiloinen nainen
Kuinka pitkä oot?
T. 178cm ja 88kg
Vierailija kirjoitti:
No oma mieheni on 178cm/115kg ja kelpaa oikein hyvin.
Ja mikähän mahtaa olla rasvaprosentti?
En ottais alle 100kg miestä, mut painon pitää tulla lihas- ei rasvamassasta.
Niin mihin nyt pitää kelvata? Luulisin että jockeyksi ei kelpaisi.
Mulla on kyllä jo mies, kiitos vain. Painoa ehkä 85 kiloa, mutta kyllä tuo mies mulle 110-kiloisenakin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on muuten vain isoluinen, leveäharteinen ja sopusuhtainen niin kelpaako 110 kiloinen mies? Pitkälle miehelle normaali paino, mutta on niitä lyhyempiäkin juntturoita joilla geenit tuottaa sitä painoa ja lihasmassaa.
Isoluisia ihmisiä ei ole olemassakaan,mutta jos mies on pitkä ja lihaksikas,niin 110 on OK paino.
On jo kelvannutkin, mutta en kelpuuttaisi toista kertaa.