Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tee mieli katsoa Voicea

Vierailija
10.03.2016 |

Ennen olen katsonut jokaisen jakson. Ajattelin tänäänkin aluksi katsoa, vaikka tän juontopojan tänään paljastuneet touhut ällöttikin. Mutta ei vaan teekään mieli, etoo, ällöttää ja suututtaa liikaa tuo juontaja. Ei pysty. Jos tuo jamppa jatkaa tuossa, niin jääkööt koko ohjelma. Onhan sitä jo monta kautta tullut katsottuakin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikottiin menee meidän perheellä.

Vierailija
2/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei ole edes mikään tietoinen periaatepäätös vaan katsomisnautinto on menetetty kun tulee Axlin katsomisnautinto mieleen ja ällöttäääää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, ei ole edes mikään tietoinen periaatepäätös vaan katsomisnautinto on menetetty kun tulee Axlin katsomisnautinto mieleen ja ällöttäääää....

Joo sama! Ei ollut alunperin edes tarkoitus boikotoida, ei vaan tee mieli... Etoo liikaa.

Ap

Vierailija
4/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl on tavallista vaisumpi, ja vipattaako mikkikin kädessä?

Vierailija
5/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei kyllä tuolla ilonalla mennyt ihan nuotilleen

Vierailija
6/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo Axl niin sexy

Vierailija
7/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuo Axl niin sexy

No mee ottaa pikkukuvaussessiot.

Vierailija
8/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi redrama valitsi Annan jatkoon

Vierailija
9/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tulee uusi fapping featuring Axl?

Vierailija
10/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää oo suora,vaan jo aiemmin nauhotettu ;) mutta saa nähdä juontaako axl sitten liveissä. Mitä luulette?

Vierailija
11/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samoin kävi täällä. Ei vaan huvita katsoa enää.

Vierailija
12/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ette tää pervo juonna enää jatkossa.

Vierailija
13/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tää oo suora,vaan jo aiemmin nauhotettu ;) mutta saa nähdä juontaako axl sitten liveissä. Mitä luulette?

22.3 alkaa livelähetykset?

Vierailija
14/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin fanitan vielä Axlia, vaikka hän nyt paljastuikin vähän pervoksi. Eiköhän sitä pahempiakin luurankoja löytyisi ihmisten kaapeista.

Vierailija
15/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin fanitan vielä Axlia, vaikka hän nyt paljastuikin vähän pervoksi. Eiköhän sitä pahempiakin luurankoja löytyisi ihmisten kaapeista.

Ei se haittaisi, jos olisi vain pervo, mutta se haittaa, että kuvaa toisia salaa harrastamassa seksiä. Nuo ihmiset eivät ole suostuneet olemaan osa hänen pikkupervotallenteitaan. Eikö teillä ihmiset ole mitään moraalia? Saanko tulla salakuvaamaan pilluasi nukkuessasi?

Vierailija
16/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaisi, jos olisi vain pervo, mutta se haittaa, että kuvaa toisia salaa harrastamassa seksiä. Nuo ihmiset eivät ole suostuneet olemaan osa hänen pikkupervotallenteitaan. Eikö teillä ihmiset ole mitään moraalia? Saanko tulla salakuvaamaan pilluasi nukkuessasi?

Näin juuri! Missä menee se raja, ettei hyväksytä enää rikosta tällaisessa julkisessa työssä toimivalta? Poliitikkojen kohdalla on kyllä nähty, että aika vitusti saa tehdä ennen ku luottamus menee...

Vierailija
17/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livelähetyksissä axl juontaa ohjelman Jammun kanssa.

Vierailija
18/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittais jos tietäisin ettei nauhat ikinä koskaan joudu kenenkään muun silmille. Se vaara on tietysti olemassa. En haluaisi että edes poliisit katselisi niitä.

Vierailija
19/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en ole nähnyt niitä videoita, niin vaikea sanoa, voihan olla että ne on kuvattu niin ettei voi tunnistaa ihmisiä, poliisi varmaan tutkii tapausta. Ehkä oli hyvä, että Axl kuvasi, niin tulee selvitettyä, onko sellainen vastaisuudessa luvallista, jos kuvaa vain omaan käyttöönsä.

Vierailija
20/40 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei haittais jos tietäisin ettei nauhat ikinä koskaan joudu kenenkään muun silmille. Se vaara on tietysti olemassa. En haluaisi että edes poliisit katselisi niitä.

No sepä se, kun siitä ei voi koskaan tietää noin epärehellisen henkilön ollessa kyseessä.