Järjestetäänkö letityskouluja myös aviomiehille? Tai siis aikuisille.
Olen itse aivan totaalinen pääsiäiskäsi hiushommissa, osaan tehdä sellaisen perusletin niskaan mutta ranskalainen ei vaan onnistu minulta vaikka kuinka olen hiki päässä äheltänyt. Rakas mieheni on luvannut tehdä mulle tarpeen mukaan ranskalaisen letin jos hän vaan oppii sellaisen tekemään, mutta hänellä taas palaa käpy youtube-opetusvideoihin. Ja ymmärrän kyllä täysin koska turhaudun itsekin. Noh, niitä isä-tytär letityskouluja järjestetään juu, mutta järjestetäänkö niitä aikuisille? Voisin periaatteessa itsekin mennä opettelemaan lettien tekemistä (muille), mutta lahjomalla saattaisin saada myös mieheni kurssille ja sitten olisikin olo kuin lottovoittajalla kun joku tekisi minulle tarpeen mukaan letin vaelluksille jne.
Kommentit (5)
Kyllä niitä on ihan kaikill avoimia letityskursseja myös.
Mä oon yrittänyt opettaa poikaystävää tekeen mulle ranskanlettejä. Ei onnistu. Perusletin osaa tehdä, kun on lapsena letittänyt siskonsa hiuksia. Ei myöskään uskalla auttaa mua hiustenkihartamisessa tai suoristamisessa, koska pelkää, että mun hiuksille käy kuin tässä videossa
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäiskäsi?
Pääsiäiskäsi = käsi, kädetön. Vähän vastaava kuin puusilmä.
Googlesta ei ainakaan löydy kuin isä - tytär -kursseja.