Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri eronnut ja silikonit

Vierailija
10.03.2016 |

Olen siis juuri eronnut, ja astelen pitkästä aikaa sinkkumarkkinoille. No, pienenä erona edelliseen sinkkukauteen on raskauksien muuttama kroppa: roikkutissit, löysä mahanahka ja arpia. Mietinkin kauhuissani, miten kehtaan näyttäytyä alastomana kenellekään. Vaatteet päällä olen ok.

Pitäisikö ottaa silikonit? Olisi aika paljon varmempi fiilis heittää vaatteita pois päältä uuden miehen edessä.. Kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus lähgee omien korvien välistä, ei silikoneista. Minusta sinä lähestyt tätä asiaa nyt väärästä näkökulmasta, että mitenköhän kelpaisit jollekin tuntemattomalle miehelle. Keskity mieluummin sellaiseen voimaannuttavaan tekemiseen, josta sinulle tulee henkisesti hyvä olo ja hyväksyvä olo itseäsi kohtaan. Terve itsevarmuus on seksikästä ja viehättävää, ei heikolla itsetunnolla varustettu ihminen, joka paikkaa epävarmuuttaan silikoneilla ja muilla päälleliimattavilla laastarikikoilla.

Vierailija
2/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päättänyt, että jos ero tulee, otan silarit. Ihan itseni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen säästämässä silikoneihin. Ei se itsetunto auta kun ei se kroppaa muuta.

Vierailija
4/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa ne silarit ennen eroa. Laihduttakaa ennen eroa. Menkää töihin ennen eroa.

Vierailija
5/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoneilla huono itsetunto ei korjaannu kokonaan.

Mutta rumien rintojen aiheuttama harmi korjaantuu. Jos jollain ruma nenä, ja hän korjaa sen, nenästä ei enää aiheudu haittaa. Se voi epäsuorasti vaikuttaa muihinkin juttuihin, parempi mieli --> ja menee muutenkin paremmin.

Vierailija
6/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin silarit eron jälkeen. Vaikea sanoa jälkikäteen, olisinko ottanut niitä ilman eroa. Olin kyllä uudessa parisuhteessa siinä vaiheessa, mutta en edes kysynyt miehen mielipidettä, koska sillä ei ollut minulle mitään merkitystä, niin kuin ei yhdenkään muunkaan ihmisen mielipiteellä. Mietin asiaa vuoden päivät ja kävin kahdessa konsultaatiossa. Hetkeäkään en ole katunut asiaa, päinvastoin. Joka päivä iloitsen uudistuneesta kropastani.

Vierailija
7/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis rahaa, teettäisin itselleni montakin remonttia. Ekana vatsa kuntoon. Liikaleuka mulla on aina, kun on parikin kiloa ylimääräistä. Kolmantena silarit.

Vierailija
8/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin kerran mieheltä, mitä se tekisi jos erottaisiin. Sanoi, että kai sitä alkais laihduttaa ja käymään salilla. Vedin ihan hillittömät pultit, ei ymmärtänyt miksi.

Pitäkää huolta itsestänne siinä suhteessa, se hyvä olo ei lähde silareista tms, vaan ihan itsestänne.

Vierailija
9/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoneilla huono itsetunto ei korjaannu kokonaan.

Mutta rumien rintojen aiheuttama harmi korjaantuu. Jos jollain ruma nenä, ja hän korjaa sen, nenästä ei enää aiheudu haittaa. Se voi epäsuorasti vaikuttaa muihinkin juttuihin, parempi mieli --> ja menee muutenkin paremmin.

Miksi kaikki olettavat aina, että kyse on itsetunnosta? Minä itse rakastan kroppaani ja olen siihen tyytyväinen, mutten vaan enää jaksa joko miesten hiljaisuutta tai kriittisiä kommentteja rintojani kohtaan.

Ihan konkreettisesti miesten suhtautuminen muuttuu silarit otettuaan ja sen jälkeen ei voi enää saada kommentteja esim. rintojen luonnollisesta, ei-täydellisestä muodosta tai roikkumisesta.

Vierailija
10/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitä joku paremman puutteessa painaisi, oli teillä silarit tai ei. Se, että naisella on lapsia tiputtaa tämän parisuhdehaussa alas. Toki on niitäkin, jotka haluavat toisten pentuja katsella ja hyysätä. Vähemmistössä varmaan kuitenkin.

Mutta kullia saatte, moni kaverini on panosuhteessa yh-muijan kanssa. Näitä naisia kyllä nussii muutkin.

M41

Vierailija
11/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä teitä joku paremman puutteessa painaisi, oli teillä silarit tai ei. Se, että naisella on lapsia tiputtaa tämän parisuhdehaussa alas. Toki on niitäkin, jotka haluavat toisten pentuja katsella ja hyysätä. Vähemmistössä varmaan kuitenkin.

Mutta kullia saatte, moni kaverini on panosuhteessa yh-muijan kanssa. Näitä naisia kyllä nussii muutkin.

M41

Ja taas yksi mieskunnan helmi, joka toki on itse niin täydellinen että on kaiken arvostelun yläpuolella, tulee kertomaan miten asiat oikeasti ovat. Taitaa olla happamia ne pihlajanmarjat, M41?

Vierailija
12/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ja taas yksi mieskunnan helmi, joka toki on itse niin täydellinen että on kaiken arvostelun yläpuolella, tulee kertomaan miten asiat oikeasti ovat. Taitaa olla happamia ne pihlajanmarjat, M41?

Totuus sattuu. Luuletko tosiaan, että lapset jotenkin nostaisivat henkilön tasoa parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
13/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis juuri eronnut, ja heti pitäisi löytää uusi mies. Miksi ihmeessä koko ajan pitää olla joku parisuhde meneillään? Ei tule mieleen kovin vakaa persoonallisuus, jos heti entisen parisuhteen kariutumisen jälkeen on vuorossa uusi kokeilu.

Vierailija
14/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun uus mies saa tietää ettei rinnat olekaan aidot vaan feikit?

Eikö se ole sama kun luulisit ostaneesi aidon merkkilaukun mutta se paljastuu rupuiseksi emäfeikiksi?

Vierailija
15/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ihminen enää olla epätoivoisemman oloinen kuin Ap?

Toivottavasti tämä aloitus oli pelkkä provo.

Vierailija
16/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole sama kun luulisit ostaneesi aidon merkkilaukun mutta se paljastuu rupuiseksi emäfeikiksi?

Kummatkohan mies mieluummin valitsee: normaalit silarit (jotka eivät ole siis sellaiset kovat kumipallot) vai rupsahtaneet riipparit?

Vierailija
17/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai silikonirinnoista kiihotu oikeasti muut kuin muovipervot jotka syttyy jo pelkästään marketin muovikassin nähdessään, tai huonotuloiset lähes kouluttamattomat amistyypit?

Kaikki sivistyneet miehet kun tietävät niiden terveysriskit jne. joten harva haluaa sellaiset naiselleen.

Vierailija
18/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos aloittaja löydätkin ihan tavallisen miehen, jolla nyt sattuu olemaan vähän läskiä massussa, kovettuneet kantapäät ja arpia naamassa? Panette hulluna ja siitä tulee sun elämäsi mies, ketä ei pikku virheet haittaa?

Vierailija
19/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielenkiinto todennäköisesti loppuisi, jos saisin tietää, että naisella onkin tekotissit. Arvostan luonnollisuutta, olen ilmeisesti pinnallinen. M34

Vierailija
20/39 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummatkohan mies mieluummin valitsee: normaalit silarit (jotka eivät ole siis sellaiset kovat kumipallot) vai rupsahtaneet riipparit?

miksi miehen pitäisi päästä valitsemaan rintoja, nehän tulee sen naisen mukana?

miksi ette itse painosta miehiä ottamaan terhakoita silikonipalleja? taitaa vaan olla niin ettei fiksut miehet lähde mukaan mihinkään sellaiseen :D

huonoitsetuntoiset naiset vertaa itseään seiskasilikoonijulkkiksiin, eivätkä tajua että hankkimalla silikonit he itse muuttuvat vaan halvemman näköisiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän