Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se nyt niin kamalaa, jos lapsella ON sisaruksia?

Vierailija
10.03.2016 |

Eihän ne muuta kuin sumeilematta polje ja retuuta sitä pienintä sisarusta.
Tuhoa itsetunnon, ilku ja pilkkaa ja lopulta jätä yksin.
Läksyihinkään saa rauhassa keskittyä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo semmost emt kaikkee

Vierailija
2/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan se kamalaa, kun ei pieninkään saa tehdä mitään ite, kun aina on isompi auttamassa ja passaamassa. Hemmottelevat tuon kuopuksen pilalle, vaikka oon yrittänyt kasvattaa mukuloita kovassa maailmassa pärjäämään. Ja nyt se kuopuskin jo menee isompaa lohduttamaan, kyllä pitäis saada jokaisen kärsiä kolhunsa ilman päänsilityksiä. Tästä mitään tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan se kamalaa, kun ei pieninkään saa tehdä mitään ite, kun aina on isompi auttamassa ja passaamassa. Hemmottelevat tuon kuopuksen pilalle, vaikka oon yrittänyt kasvattaa mukuloita kovassa maailmassa pärjäämään. Ja nyt se kuopuskin jo menee isompaa lohduttamaan, kyllä pitäis saada jokaisen kärsiä kolhunsa ilman päänsilityksiä. Tästä mitään tule.

Päänsilitystä joo, mulla on kallossa murtuma, kun isompi sisarus heitti kivellä mm. Mutta että näin..

Vierailija
4/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista pientä.Onko sua sisarukset kiusanneet?Mee kertomaan äitille ja isälle niin ne lohduttaa sua ja puhaltaa pipiin.

Ei oo kiva kun sisarukset kiusaa mutta kyllä se kuule pieni kulta on sun isän ja äidin tehtävä puuttua siihen ,eikä meidän mammojen täällä.Ymmärrätkö?

Ja jos sulla on kallossa akuutti murtuma niin pitäisi mennä lääkärille.

Ja kostaa ei saa vaan koittakaa nyt äitin ja isin kanssa selvittää.

Voi pientä,meillä ei onneksi noin pahoja vahinkoja sisarusten välillä vaikka nahistelevatkin.

Kuitenkin aina heillä ikävä toisiaan.

*hali ja puhallus*

Vierailija
5/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toista pientä.Onko sua sisarukset kiusanneet?Mee kertomaan äitille ja isälle niin ne lohduttaa sua ja puhaltaa pipiin.

Ei oo kiva kun sisarukset kiusaa mutta kyllä se kuule pieni kulta on sun isän ja äidin tehtävä puuttua siihen ,eikä meidän mammojen täällä.Ymmärrätkö?

Voi pientä,meillä ei onneksi noin pahoja vahinkoja sisarusten välillä vaikka nahistelevatkin.

*hali ja puhallus*

Tuota.. Mene hoitoon! :D

Vierailija
6/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että kuule itse mä olen itseni hoitanut ja siinä ohessa äitiänikin, mutta anna tulla vaan ihan hyvällä omallatunnolla..

Vierailija
7/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itse en ole koskaan tapellut pikkusiskoni kanssa. :D Tosin meillä on useampi vuosi ikäeroa, ei pienelle viitsi kiukutella.

Vierailija
8/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*hali ja puhallus*

Ei minulla ole tarvetta mennä hoitoon mutta tällä ap.lla kun on kallonmurtuma niin olisi parasta että hän hakeutuisi hoitoon.

Onhan se kamalaa että joku lapsi parka täällä kirjoittaa syntyjä syviä ja ei pysty vanhemmilleen kertomaan.

Musta tuntuu että tää on se sama lapsi rukka joka täällä koitta isona poikana tehdä aloituksia naisten genitaalialueista ja kuinka naiset on niin inhottavia.Oisko sellainen syvä trauma äiti suhteessa?

Todella säälittävä tapaus.

Toivottavasti löytää apua lapsiparka!

Sun vanhememmat on kamalia natseja ja inhottavia haisevia paskiaisia!

Vierailija
9/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon sisaruksista. Toisista on iloa ja toiset ovat aivan painajaismaisia ja aiheuttavat traumoja vuosiksi.

Vierailija
10/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*hali ja puhallus*

Ei minulla ole tarvetta mennä hoitoon mutta tällä ap.lla kun on kallonmurtuma niin olisi parasta että hän hakeutuisi hoitoon.

Onhan se kamalaa että joku lapsi parka täällä kirjoittaa syntyjä syviä ja ei pysty vanhemmilleen kertomaan.

Musta tuntuu että tää on se sama lapsi rukka joka täällä koitta isona poikana tehdä aloituksia naisten genitaalialueista ja kuinka naiset on niin inhottavia.Oisko sellainen syvä trauma äiti suhteessa?

Todella säälittävä tapaus.

Toivottavasti löytää apua lapsiparka!

Sun vanhememmat on kamalia natseja ja inhottavia haisevia paskiaisia!

En mä ole a.p.

Kyllä sä kohtalaisen tasapainottomalta vaikutat.

Vanhempani ovat kuolleet.

Vierailija
11/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi olla tuollainen toiselle edes anonyymisti, niin kuin tuo yksi.

Tuliko riepoteltua pikkuveljeä aikoinaan vai mikä sun ongelma on?

Lisäksi voin kertoa, että mun isäni oli erittäin ankara.

Vierailija
12/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko ap.n vanhemmat kuolleet?Toivottavasti ei...tai sitten se sisarus on heittänyt niitäkin kivellä päähän ja tappanut.

Mutta sellaiset vanhemmat jotka antavat lapsien heitellä toisiaan kivillä päähän saavatkin kuolla.Kauheaa lapsien kiusausta.

Tehkää ilmoitus lastensuojeluun.

Vierailija
13/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ap?Oliko isä ankara?Siis saiko pikkuveli selkään kun heitti sua kivellä?..vai isoveli?Vai mahtoiko olla isosisko ja siitä joku trauma naisia kohtaan?

Vierailija
14/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko ap.n vanhemmat kuolleet?Toivottavasti ei...tai sitten se sisarus on heittänyt niitäkin kivellä päähän ja tappanut.

Mutta sellaiset vanhemmat jotka antavat lapsien heitellä toisiaan kivillä päähän saavatkin kuolla.Kauheaa lapsien kiusausta.

Tehkää ilmoitus lastensuojeluun.

Käytkö sä ihan täysillä?

Mä olen aikuinen jo, en siis enää tarvitse suojelua. Lapsena olisin tarvinnut, mutta sellaista ei ollut.

Vierailija
15/15 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää ap?Oliko isä ankara?Siis saiko pikkuveli selkään kun heitti sua kivellä?..vai isoveli?Vai mahtoiko olla isosisko ja siitä joku trauma naisia kohtaan?

Miten voit olla noin yksinkertainen?

AP:n viestissä ei mainita mitään kivien heittelyä sanallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi