Juuri eronnut ja silikonit
Olen siis juuri eronnut, ja astelen pitkästä aikaa sinkkumarkkinoille. No, pienenä erona edelliseen sinkkukauteen on raskauksien muuttama kroppa: roikkutissit, löysä mahanahka ja arpia. Mietinkin kauhuissani, miten kehtaan näyttäytyä alastomana kenellekään. Vaatteet päällä olen ok.
Pitäisikö ottaa silikonit? Olisi aika paljon varmempi fiilis heittää vaatteita pois päältä uuden miehen edessä.. Kokemuksia?
Kommentit (39)
Ota ap rohkeasti ne silarit jos siltä tuntuu! kerranhan sitä vaan eletään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teitä joku paremman puutteessa painaisi, oli teillä silarit tai ei. Se, että naisella on lapsia tiputtaa tämän parisuhdehaussa alas. Toki on niitäkin, jotka haluavat toisten pentuja katsella ja hyysätä. Vähemmistössä varmaan kuitenkin.
Mutta kullia saatte, moni kaverini on panosuhteessa yh-muijan kanssa. Näitä naisia kyllä nussii muutkin.
M41
Ja taas yksi mieskunnan helmi, joka toki on itse niin täydellinen että on kaiken arvostelun yläpuolella, tulee kertomaan miten asiat oikeasti ovat. Taitaa olla happamia ne pihlajanmarjat, M41?
Totuus sattuu. Luuletko tosiaan, että lapset jotenkin nostaisivat henkilön tasoa parisuhdemarkkinoilla?
No en tiedä tuota "tasosta" "parisuhdemarkkinoilla", koska en usko että elämänkumppanin löytyminen on sama asia kuin jonkun kulutushyödykkeen hankkiminen marketista hintaa ja ominaisuuksia vertailemalla. Eli jos jonkun ihmisen kanssa on hyvä ja rakastava suhde, niin ei se lasten olemassaolo ole maailmanlopun asia. Ja sinun ns. totuuna ilmaisema mielipiteesi ei minua erityisesti kirpaise, koska olen naimisissa oleva perheellinen nainen.
Viittasin siihen, että tunnut olevan ärhäkkä arvostelemaan ja vähättelemään naisia, mutta kuulostat aika yksinäiseltä ja onnettomalta ihmiseltä. Et siis itse ole onnistunut luomaan hyvää parisuhdetta ja sinulla on sisimmässäsi paha olla?
Ei tässä ole kyse siitä, että pitäisi heti erottuaan sukeltaa uuteen parisuhteeseen. Tai siitä, ovatko silikonit muovia vai ei. Kyse on siitä, että kun nuorena naisena deittailin, olin nuori, synnyttämätön naisenalku. Nyt olen 20 vuotta vanhempi rupsahtanut äiti-ihminen. Vaikka olisin kuinka käynyt salilla ja laihduttanut, elämän ja raskauksien aiheuttamia muutoksia ei saa pois ilman kirurginveistä.
Minua jännittää, miten kelpaan miehille. Tietenkin se jännittää. Kaikki, jotka ovat olleet miljoona vuotta parisuhteessa ja alkavat yhtäkkiä deittailla, ymmärtävät tämän. Erityisesti he, joiden kehot ovat kokeneet muutoksia. Helposti tulee mieleen, että on pakko tuunata itseään paremmaksi, kun joutuu taas vieraan ihmisen eteen kaikessa haavoittuvuudessaan. Terhakat rinnat voisivat auttaa aika paljon... Toisaalta olen itse aika tyytyväinen rintoihini, vaikka eivät täydelliset olekaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silikoneilla huono itsetunto ei korjaannu kokonaan.
Mutta rumien rintojen aiheuttama harmi korjaantuu. Jos jollain ruma nenä, ja hän korjaa sen, nenästä ei enää aiheudu haittaa. Se voi epäsuorasti vaikuttaa muihinkin juttuihin, parempi mieli --> ja menee muutenkin paremmin.
Miksi kaikki olettavat aina, että kyse on itsetunnosta? Minä itse rakastan kroppaani ja olen siihen tyytyväinen, mutten vaan enää jaksa joko miesten hiljaisuutta tai kriittisiä kommentteja rintojani kohtaan.
Ihan konkreettisesti miesten suhtautuminen muuttuu silarit otettuaan ja sen jälkeen ei voi enää saada kommentteja esim. rintojen luonnollisesta, ei-täydellisestä muodosta tai roikkumisesta.
Olet tainnut valita vääränlaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse siitä, että pitäisi heti erottuaan sukeltaa uuteen parisuhteeseen. Tai siitä, ovatko silikonit muovia vai ei. Kyse on siitä, että kun nuorena naisena deittailin, olin nuori, synnyttämätön naisenalku. Nyt olen 20 vuotta vanhempi rupsahtanut äiti-ihminen. Vaikka olisin kuinka käynyt salilla ja laihduttanut, elämän ja raskauksien aiheuttamia muutoksia ei saa pois ilman kirurginveistä.
Minua jännittää, miten kelpaan miehille. Tietenkin se jännittää. Kaikki, jotka ovat olleet miljoona vuotta parisuhteessa ja alkavat yhtäkkiä deittailla, ymmärtävät tämän. Erityisesti he, joiden kehot ovat kokeneet muutoksia. Helposti tulee mieleen, että on pakko tuunata itseään paremmaksi, kun joutuu taas vieraan ihmisen eteen kaikessa haavoittuvuudessaan. Terhakat rinnat voisivat auttaa aika paljon... Toisaalta olen itse aika tyytyväinen rintoihini, vaikka eivät täydelliset olekaan.
AP
Jännä juttu, mutta minä olen nyt lähemmäs 40-kymppisenä synnyttäneenä naisena tyytyväisempi itseeni kuin parikymppisenä, vaikka rinnat eivät olekaan imetyksen jäljiltä enää terhakat, ja pikkuisen vatsapömppöä ja selluliittiakin löytyy. Syy: olen henkisesti paljon kypsempi kuin epävarmana nuorena, ja tiedän, että minussa todellakin on paljon muutakin vastakkaista sukupuolta kiinnostavaa kuin pelkkä kroppa. Edelleen minusta sinun kannattaisi keskittyä tsemppaamaan sitä, mitä sinulla on korviesi välissä.
T. kommentoija nro.1
Sen jälkeen en enää haaveilekaan silikoneista kun Beverly Hillsin Täydellisten Naisten Yolandalta kaivettiin kaikki muovit rintakehästä pois kun silikoni pamahtanut rikki ja sitä vielä näytettiin sarjan jaksossa, joka meni Jenkeissä vähän aikaa sitten. Nainen oli sairaana ja henkihieverissä pitkään ennenkuin tuo rintaimplantin rikkouma havaittiin ja sitä oli tosiaan vuotanut ainetta pitkin rintakehää ja joku erikoiskirurgi oli ainoa joka osasi poistaa sen kokonaan ilman että ne leviää lisää!
Ottaen vielä huomioon että tuolla on edellisestä avioerostaankin miljoonaomaisuus joten ei ollut mistään rahasta kiinni! Tuonkin naisen kolme lasta pelkäsivät että näkevätkö enää äitiään hengissä leikkauksen jälkeen!
Kuvamateriaali ei herkille:
http://cdn.skim.gs/image/upload/v1456337920/msi/beverly-hills-implant_w…
Jokaisen oma asia tietenkin, jos kokee että muovitissit parantaa itsetuntoa ja elämänlaatua niin miksi ei.
Sillä se on sijoitus tulevaisuuteen ja jos menee huonosti ne voidaan poistaa ja myydä panttilainaamoon ne silikooni implantit ( ja tämä on muuten totta ) nimeä en muista joku kalliimpi malli se oli mikä voidaan uudelleen käyttää.
Sama juttu kun laittaisi jalopuuratin LADA:an ... Onhan sitä kiva hivellä vaikka ei se kyyti miksikään muutu .
Vanha sanonta yrittänyttä ei laiteta/ panna 😀
Vierailija kirjoitti:
Itse olen päättänyt, että jos ero tulee, otan silarit. Ihan itseni takia.
Juu juu, ankkahuulet ja silarit, tottakai ihan itselle ne otetaan. Ja me uskotaan, ihan oikeesti.
Ottaa suosiolla jonkun monikulttuurisen miehen ne eivät ole ronkeleita ja saatat vuoden päästä kertoa vauva uutisia uusioperheen onnesta" ohjelmassa vähän erilaiset äipät "
Minä olin vuosi sitten samassa tilanteessa. Niin kulahtanut kroppa ja huono itsetunto. Mutta uskaltauduin suhteeseen ihanan nuoremman ja lapsettoman miehen kanssa ja sain kokea asioita joita en uskonut voivan tapahtua tosielämässä. Ensimmäistä kertaa sain kokea itseni haluttavaksi, seksikkääksi, upeaksi. Kelpaatte kyllä ilman mitään paranteluja.
Mä säästän silikoneihin. Onpahan sitten edes kauniit tissit, jos ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis juuri eronnut, ja astelen pitkästä aikaa sinkkumarkkinoille. No, pienenä erona edelliseen sinkkukauteen on raskauksien muuttama kroppa: roikkutissit, löysä mahanahka ja arpia. Mietinkin kauhuissani, miten kehtaan näyttäytyä alastomana kenellekään. Vaatteet päällä olen ok.
Pitäisikö ottaa silikonit? Olisi aika paljon varmempi fiilis heittää vaatteita pois päältä uuden miehen edessä.. Kokemuksia?
Katsoin tänään kampaajalla Anna-lehteä, ja ihmetys oli suuri. Kaikki oikeat julkkikset ja tähdet maailmalta oli tosi luomuvartaloita, mutta kaksi suomalaista silikonia oli päässyt kuviin. Tämä vain huomiona siihenkin hullutukseen.
Deittaile ap 40-50 v. miesten kanssa, eivät ole turhan ronkeleita, koska eivät itsekkään ole nuoruuden mitoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Silikonit eivät ole mitkään rinnat/tissit.
Jännä että Suomessa on joku silikonimuoti tosi IN, ja joka meni pois muualla päin maailmaa jo kohta 10 vuotta sitten ja suuren luokan julkkiksetkin ovat poistattaneet omiaan ja sanoneet että ne olivat typerä päätös ja ettei niillä saa vakavia ihmissuhteita :D
Muualla päin maailmaa porukka korostaa takapuoliaan. Se muoti tulee varmaan tänne aikaisintaan 5 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Säästä uusintaleikkaukseenkin koska siihen tulee varautua jos oma keho alkaa hylkiin niitä tai jos ne menee rikki takuuajan jälkeen ja pitää ne uusia jonkun vuoden välein muutenkin. Eikä kannata ottaa mitään osamaksusilikoneja, ne on sairaan nolot.
No ihan ajattelin kerralla maksaa ne tissini. Mulla oli ennen nätit ja pyöreät b-koon rinnat, mutta imetys ja painonvaihtelu pilanneet ne. Nyt on roikkuvat c-koon löllötissit. Ällöttää olla ilman liivejä kun roikkuvat. Yök. Sopivia liivejä on vaikea löytää ja siksi käytänkin lähes aina urheiluliivejä.
Käytetty on aina käytetty piste.
Ei auta silikoonit, öljyt, teipit, liimat, hydrauliikat, laastarit, botoxit tai salvat.
Joten istutaan takaisin ruokapöytään ja jatketaan syömistä todeten : peli on jo menetetty :)
Heti kun erotaan niin pitää alkaa viritellä itsestään aikuisviihdetähden näköistä tekotissien avulla, anna mun kaikki kestää! :D