Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on gluteeni, ei gluteiini

Vierailija
09.03.2016 |

Miten tämä voi olla joillekin niin vaikeaa ja kuka on alunperin keksinyt koko gluteiini sanan?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan vingutte gluteiini-sanasta. Se on ollut noin jo silloin kun te olitte vain pilke isänne silmäkulmassa. Nykyisin käytetään sanaa gluteeni.

Ihailen, kun uskallat häpeilemättä syyllistyä johonkin noin laiskaan arkumentointiin. Jatkan siis vinkumista.

Vingu ihan rauhassa. Nyt kuuskymppisenä huomaan, että ihmisen kehityskaari toistaa samaa sukupolvesta toiseen. Mäkin nuorena "luulin" tietäväni kaiken ja "vanhukset" oli tyhmiä, eikä niillä ole mitään tietoa mistään.

Toki nuoret tietää nykyasioista enemmän kuin me fossiilit, mutta meillä on tietoa asioista, joista te ette tajua. Tämä on ihan ok, näinhän elämä menee.

Vierailija
22/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan vingutte gluteiini-sanasta. Se on ollut noin jo silloin kun te olitte vain pilke isänne silmäkulmassa. Nykyisin käytetään sanaa gluteeni.

Ihailen, kun uskallat häpeilemättä syyllistyä johonkin noin laiskaan arkumentointiin. Jatkan siis vinkumista.

Vingu ihan rauhassa. Nyt kuuskymppisenä huomaan, että ihmisen kehityskaari toistaa samaa sukupolvesta toiseen. Mäkin nuorena "luulin" tietäväni kaiken ja "vanhukset" oli tyhmiä, eikä niillä ole mitään tietoa mistään.

Toki nuoret tietää nykyasioista enemmän kuin me fossiilit, mutta meillä on tietoa asioista, joista te ette tajua. Tämä on ihan ok, näinhän elämä menee.

Ja nyt sinä, aikuinen ihminen, nostat itseäsi jalustalle vauvapalstalla tällä klassisella "Mä olin täällä ensin" -kortilla? Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä voi olla joillekin niin vaikeaa ja kuka on alunperin keksinyt koko gluteiini sanan?

Molemmat ovat olemassa mutta tarkoittavat eri asiaa.

Vierailija
24/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sinä, aikuinen ihminen, nostat itseäsi jalustalle vauvapalstalla tällä klassisella "Mä olin täällä ensin" -kortilla? Hohhoijaa.

Miten erottaa vanhan nuoresta. Ettei vain olisi rauhallisempi sekä ajattelevampi se vanhus. 

Vierailija
25/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain vaiheessa uskottelin, että nykynuoret ovat fiksuja :(

Valitettavasti aivot heillä ei kuitenkaan näy toimivan ainakaan luetun ymmärtämisen osalta.

Vierailija
26/34 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka toki, mutta mitä arkumentointi tarkoittaa? Liittyykö se arkkuihin vai mihin? Aika noloa esittää viisasta, jos ei osaa kirjoittaa itsekään oikein.

Vierailija
27/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan puhu proteiinistakaan, vaan se on PROTEENI.

Vierailija
28/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin eilen proteiisi.

Vierailija
29/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

75-vuotias äitinikin tämän ymmärtää

Vierailija
30/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat oikein.

No eikä ole. 😂

Sama juttu muuten ibuprofeenin kanssa. 75 % kirjoittaa tuon väärin muodossa "ibuprofeiini". 😑

Oho, mä oon aina luullut että se on imuprofeiini 🤣

Vierailija
31/34 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiosta katkesi anteiini.

Vierailija
32/34 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sano myöskään laktoiisi.

Vierailija
33/34 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa ekspressokahvi.

Alkoi soida tämä päässä: https://www.youtube.com/watch?v=wMrwjhvijJA&ab_channel=edsonguedes

Vierailija
34/34 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi