Se on gluteeni, ei gluteiini
Miten tämä voi olla joillekin niin vaikeaa ja kuka on alunperin keksinyt koko gluteiini sanan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan vingutte gluteiini-sanasta. Se on ollut noin jo silloin kun te olitte vain pilke isänne silmäkulmassa. Nykyisin käytetään sanaa gluteeni.
Ihailen, kun uskallat häpeilemättä syyllistyä johonkin noin laiskaan arkumentointiin. Jatkan siis vinkumista.
Vingu ihan rauhassa. Nyt kuuskymppisenä huomaan, että ihmisen kehityskaari toistaa samaa sukupolvesta toiseen. Mäkin nuorena "luulin" tietäväni kaiken ja "vanhukset" oli tyhmiä, eikä niillä ole mitään tietoa mistään.
Toki nuoret tietää nykyasioista enemmän kuin me fossiilit, mutta meillä on tietoa asioista, joista te ette tajua. Tämä on ihan ok, näinhän elämä menee.
Ja nyt sinä, aikuinen ihminen, nostat itseäsi jalustalle vauvapalstalla tällä klassisella "Mä olin täällä ensin" -kortilla? Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä voi olla joillekin niin vaikeaa ja kuka on alunperin keksinyt koko gluteiini sanan?
Molemmat ovat olemassa mutta tarkoittavat eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan vingutte gluteiini-sanasta. Se on ollut noin jo silloin kun te olitte vain pilke isänne silmäkulmassa. Nykyisin käytetään sanaa gluteeni.
Ihailen, kun uskallat häpeilemättä syyllistyä johonkin noin laiskaan arkumentointiin. Jatkan siis vinkumista.
Vingu ihan rauhassa. Nyt kuuskymppisenä huomaan, että ihmisen kehityskaari toistaa samaa sukupolvesta toiseen. Mäkin nuorena "luulin" tietäväni kaiken ja "vanhukset" oli tyhmiä, eikä niillä ole mitään tietoa mistään.
Toki nuoret tietää nykyasioista enemmän kuin me fossiilit, mutta meillä on tietoa asioista, joista te ette tajua. Tämä on ihan ok, näinhän elämä menee.
Ja nyt sinä, aikuinen ihminen, nostat itseäsi jalustalle vauvapalstalla tällä klassisella "Mä olin täällä ensin" -kortilla? Hohhoijaa.
Miten erottaa vanhan nuoresta. Ettei vain olisi rauhallisempi sekä ajattelevampi se vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa uskottelin, että nykynuoret ovat fiksuja :(
Valitettavasti aivot heillä ei kuitenkaan näy toimivan ainakaan luetun ymmärtämisen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka toki, mutta mitä arkumentointi tarkoittaa? Liittyykö se arkkuihin vai mihin? Aika noloa esittää viisasta, jos ei osaa kirjoittaa itsekään oikein.
Ei kukaan puhu proteiinistakaan, vaan se on PROTEENI.
Mulle laitettiin eilen proteiisi.
75-vuotias äitinikin tämän ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat oikein.
No eikä ole. 😂
Sama juttu muuten ibuprofeenin kanssa. 75 % kirjoittaa tuon väärin muodossa "ibuprofeiini". 😑
Oho, mä oon aina luullut että se on imuprofeiini 🤣
Ei kukaan sano myöskään laktoiisi.
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa ekspressokahvi.
Alkoi soida tämä päässä: https://www.youtube.com/watch?v=wMrwjhvijJA&ab_channel=edsonguedes