Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni fanittaa Jenni Vartiaista :(

Vierailija
09.03.2016 |

Ja tuo asia tuli ilmi äsken kun sen biisi kuului mainoksessa jossa mainostettiin mustien leskien uutta tuotantokautta. Ollaan seurusteltu nyt 5kk ja olen jo aikaisemmin kysynyt mitä musiikkia tuo tykkää kuunnella ja ei maininnut mitään Jenni V:stä eli se valehteli päin naamaa.

Mun on ihan pakko lopettaa suhde koska onhan tuo ihan hiton noloa että 21v mies fanittaa Jenniä ja kyllä se musiikkimaku kertoo miehestä aika paljon. En kuitenkaan haluaisi loukata kovin pahasti ja etenkään kertoa että syy on se että fanittaa J:tä, miten voisin jättää poikkiksen hienovaraisesti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinni jäit. Samanlaisen mielisairaan aloituksen teit about kuukausi sitten ja nyt taas täytyy yrittää. Jenni-hulluksi sinua kai täällä kutsutaan? Jos et pikapuoliin jätä Jenniä rauhaan, teen ilmoituksen nettipoliisille kunnianloukkauksesta ja häirinnästä. Olet vaarallinen hullu.

Vierailija
2/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä just luin? xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on jenni hullu?

Vierailija
4/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en tykkää Jenni Vartiaisesta, mutta vielä nolompaa kuin hänen fanittamisensa on jättää joku siitä syystä. Jos poikaystävässäsi ei ole muuta vikaa kuin Jennin fanittaminen, niin älä jätä häntä vaan kasva itse aikuiseksi. Jos taas Jennin fanittaminen on se viimeinen pisara, niin mieti, mitä ne muut ongelmat ovat ja että ovatko ne hänessä vai sinussa.

Vierailija
5/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jso ap olet oikeasti tosissasi, niin mene lääkäriin. Mene suoraan lääkäriin kulkematta lähtöruudun kautta.

Vierailija
6/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennihullun mies löysi paremman naisen Jennin keikalta ja Jennihullun päässä napsahti. Tehtailee Jenniä haukkuvia juttuja ja vastailee itselleen, koska syyttää Jenniä tapahtuneesta. On kertonut olevansa hoitoalalla.

Vierailija
7/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te imbesillit tunnista huonoa provoa? Nyt loppuu tällaiset ketjut justiinsa, ilmiannoin tämänkin.

Vierailija
8/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ette ota vakavasti tätä? no mä sit vaan jätän sen ja kerron syyn päin naamaa.. 491

Vierailija
9/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitti Jennihullu, sun ukkos jätti sut jo.

Vierailija
10/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla? Tuo hulluko? Todella pelottavaa.

Vierailija
11/12 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Perusteli ammatillaan sitä, että tunnistaisi jos olisi sekaisin päästään. Hänestä tämä hänen Jenni-vihansa ja ihme salaliittoteoriat levy-yhtiön junailemasta suosiosta on ihan tervettä.

Vierailija
12/12 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Perusteli ammatillaan sitä, että tunnistaisi jos olisi sekaisin päästään. Hänestä tämä hänen Jenni-vihansa ja ihme salaliittoteoriat levy-yhtiön junailemasta suosiosta on ihan tervettä.

Minusta alkaa tuntua, että te jotka jauhatte skeidaa jostain Jennihullusta olette jonkin verran vainoharhaisia mielisairaita. Toisaalta myönnän, että tämän ketjun aloittaja on vittumainen provoilija jonka juttuihin ei pitäisi mennä mukaan vaan lopettaa ketjuun vastaaminen heti tämän jälkeen. PISTE!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi