Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun painosta ja mitoista?

Annamaris25v
09.03.2016 |

Mielipiteenne mitoista: 173cm ja 84kg. Lantio 103cm ja vyötärö 80cm.

Tiedän että olen ylipainoinen edelleen, olen onnistunut nyt laihduttaan 22kiloa niin ajattelin kysellä vähän "väliaika"mielipiteitä.
Tutut sanoo että miksi laihdutan vielä kun _näytän_ normaalipainoiselta jo. Toki 84kg on ylipainoa vielä 10kg mutta en sitten itse tiedä minkälaisilta noi mitat kuulostaa muiden korvaan.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika painava. Lisää liikuntaa ja keskity syömisen laatuun suuremmalti laihduttamatta.

Vierailija
2/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkurulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet laihduttanut noin paljon mutta kannattaisi vielä pudottaa muutama sentti vyötäröltä jos mahdollista!

Itsellä kyllä vyötärö pieneni 5cm ilman varsinaista laihdutusta kun tein pilatesta ja vähensin viljaa -> vähemmän turvotusta.

Vierailija
4/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva paino sulle olisi noin 60 kiloa.

Vierailija
5/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rakenteeltasi suht leveän mallinen + harrastat liikuntaa niin varmasti ihan hyvä jos pysyttelet lievässä ylipainossa tai noin 80kg paikkeilla! Olet kuitenkin aika pitkä.

Vierailija
6/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10kg pois vielä.

Vierailija
7/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg pois vähintään, 55kg hyvä paino

Vierailija
8/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun korvaan kuulostaa todella paljolta, koska itse olen samanpituinen ja painan 55 kg. Toki tiedostan olevani keskimääräistä hoikempi. Silti suosittelisin sinulle vielä laihdutusta ainakin 70 kiloon, ellei jopa 60-65 (jos haluaa näyttää hyvälle).

Vierailija
9/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookas, tuhti, painava

Vierailija
10/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot aika painava. Lisää liikuntaa ja keskity syömisen laatuun suuremmalti laihduttamatta.

Näin teenkin. Syön terveellistä kotiruokaa, lenkkeilen, käyn kuntosalilla säännöllisesti. 84kiloa on iso luku, mutta kivempi kuin 106kg jonka painoin ennen laihdutusta.

Monet vaan sanoo etten näytä yli 80kg painavalta niin siksi nuo mitat tuohon laitoin että ovatko ne isot mitat.

Vierailija
11/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo typerä kyseleminen mitoistasi! Oletko jotenkin epätasapainossa mielenterveyden mittoja arvioitaessa? Etkö älyä, että emme me tuntemattomat ihmiset pystytä mitenkään arvioimaan sinun mittojasi, eikä meitä kiinnosta! Ihan kiukku nousee, kun täällä kysellään niin tyhmiä asioita😠.

Vierailija
12/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun korvaan kuulostaa todella paljolta, koska itse olen samanpituinen ja painan 55 kg. Toki tiedostan olevani keskimääräistä hoikempi. Silti suosittelisin sinulle vielä laihdutusta ainakin 70 kiloon, ellei jopa 60-65 (jos haluaa näyttää hyvälle).

Niin, olen itsekin 172/54 mutta en usko että tällainen paino olisi realistinen AP:lle tai edes näyttäisi hyvältä jos ei sitten satu olemaan tosi siro.

Joku 75-77kg on 173cm mittaiselle varsinkin urheilulliselle naiselle ihan sopiva tavoite.

Vierailija
13/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva paino sulle olisi noin 60 kiloa.

Siskoni on 170cm ja painaa 60kg ja XXS/XS-kokoinen ja minusta liian laiha jo. Minusta hyvä paino voisi olla noin 65-70kg.

Vierailija
14/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi,kun oot onnistunut laihduttaan noin paljon, sussa on ainesta!:)ja vyötärö kuulostaa jo hyvältä:)

Vierailija
15/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet rakenteeltasi suht leveän mallinen + harrastat liikuntaa niin varmasti ihan hyvä jos pysyttelet lievässä ylipainossa tai noin 80kg paikkeilla! Olet kuitenkin aika pitkä.

Olen juuri "leveärakenteinen" leveä lanne/iso takapuoli ja rinnat on suuret ja taas vyötärö on kapea nähden ylä ja alapuoleen :D

Vierailija
16/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kommentista! :) oon omaan mieleeni jo ihan kivan näköinen mutta ajattelin kyllä pudotella painoa tosiaan vielä.

Vierailija
17/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta keskustelun pointti ehkä siinä että ihmiset toppuuttelevat mun laihdutusta koska kuulemma jo NÄYTÄN normaalikokoiselta. Toki 84kg on ylipainoa vielä ehdottomasti ainakin sen 10kg mutta nimenomaan tuo vyötärö ja lantio mitta tuossa siksi että ne voivat kertoa enemmän minkäkokoiselta näyttää... silmähän ei näe painoa ihmisestä..

Vierailija
18/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, olet onnistunut pudottamaan painoa jo tosi hienosti! Et ole vakavasti ylipainoinen joten jatka terveellisiä elämäntapoja rennolla asenteella, varmasti paino vielä putoaa muutamia kiloja ajan kuluessa vaikka pudotustahti voi nyt vaikuttaa hidastuneen.

80cm vyötärö taitaa olla juuri siinä epäterveellisen mitan rajoilla joten pari senttiä olisi hyvä saada pois, joku keskivartalojumppa voisi tuoda tuloksia tosi nopeasti!

Vierailija
19/19 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea, olet onnistunut pudottamaan painoa jo tosi hienosti! Et ole vakavasti ylipainoinen joten jatka terveellisiä elämäntapoja rennolla asenteella, varmasti paino vielä putoaa muutamia kiloja ajan kuluessa vaikka pudotustahti voi nyt vaikuttaa hidastuneen.

80cm vyötärö taitaa olla juuri siinä epäterveellisen mitan rajoilla joten pari senttiä olisi hyvä saada pois, joku keskivartalojumppa voisi tuoda tuloksia tosi nopeasti!

Juu. Sillä juuri kuulostaako 80cm vyötärö 84kiloisen naisten vyötäröltö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän