Mikä kännykkä sinulla on?
Iphone, Samsung, Nokia vai joku muu?
Itselläni on iPhone 6
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsung mutta kuolaan Marshallia...iPhonea en ottas vaikka maksettas, se on persoonattomien, aivottomien ja itsetunnottomien laumasielujen egobuustia, huh. Teillä on varmasti myös kompensaatioripset, Vuittonit ja Audit/Bemarit...säälittävää.
Minulla ei ole älypuhelinta, enkä tiedä niistä oikeastaan yhtään mitään. Voisitko kertoa minulle, mikä ero on Marshallilla ja iPhonella? Nämä jutut olisi kiva tietää sitten, kun joskus ehkä on pakko valita.
Siinä on "sielua" ja persoonallisuutta. Menee musiikki edellä, onhan se pitkälti perinteisen kaiutinvalmistajan tuotos. Mageen näkönen eikä kuulemma huono teknisestikään. Mitä iPhoneen tulee, se ei ole mikään kiistaton testivoittaja vaan ainoastaan tuo brändi nostaa sen arvoa laumasielujen silmissä. Tai ehkä ihmiset on helppo puhua uskomaan ja maksamaan melkein mitä vaan mistä vaan.
HTC mini 2 m8, paras ikinä, en vaihda ennenko tulee ministä uusi malli.
Nokia E52. Edellinen oli 6310i, joka aikoinaan oli parasta, mitä Nokialta sai, ja taitaa olla vieläkin.
Iphone 6. Sopii mulle ja tyytyväinen olen. Ennen olin vannoutunut Nokiafani. Nyt en vaihtais Nokiaan enää. Samsung outo, en tykännyt kun kokeilin lapsen puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samsung mutta kuolaan Marshallia...iPhonea en ottas vaikka maksettas, se on persoonattomien, aivottomien ja itsetunnottomien laumasielujen egobuustia, huh. Teillä on varmasti myös kompensaatioripset, Vuittonit ja Audit/Bemarit...säälittävää.
Minulla ei ole älypuhelinta, enkä tiedä niistä oikeastaan yhtään mitään. Voisitko kertoa minulle, mikä ero on Marshallilla ja iPhonella? Nämä jutut olisi kiva tietää sitten, kun joskus ehkä on pakko valita.
Siinä on "sielua" ja persoonallisuutta. Menee musiikki edellä, onhan se pitkälti perinteisen kaiutinvalmistajan tuotos. Mageen näkönen eikä kuulemma huono teknisestikään. Mitä iPhoneen tulee, se ei ole mikään kiistaton testivoittaja vaan ainoastaan tuo brändi nostaa sen arvoa laumasielujen silmissä. Tai ehkä ihmiset on helppo puhua uskomaan ja maksamaan melkein mitä vaan mistä vaan.
Siis iPhonessa nimi tehoaa joihinkin. Mutta miten älypuhelimeen on saatu sielua ja persoonallisuutta, miten se näkyy tai kuuluu? Minä en erota noita mustia lätkiä toisistaan millään. Paitsi niistä värikkäistä kumikuorista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on kuule Lumenen ripsiväriä, suomalainen Okay's-laukku, ja HSL:n bussikortti.
Iphone 5s. Työpuhelin joten piti ottaa mitä sai.
Nokia siinä lukee. En sen enempää tiedä eikä kiinnostakaan. Ei ole älypuhelin vaan näppäinpuhelin.
Jolla