Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kännykkä sinulla on?

Vierailija
09.03.2016 |

Iphone, Samsung, Nokia vai joku muu?
Itselläni on iPhone 6

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla

Vierailija
22/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsung mutta kuolaan Marshallia...iPhonea en ottas vaikka maksettas, se on persoonattomien, aivottomien ja itsetunnottomien laumasielujen egobuustia, huh. Teillä on varmasti myös kompensaatioripset, Vuittonit ja Audit/Bemarit...säälittävää.

Minulla ei ole älypuhelinta, enkä tiedä niistä oikeastaan yhtään mitään. Voisitko kertoa minulle, mikä ero on Marshallilla ja iPhonella? Nämä jutut olisi kiva tietää sitten, kun joskus ehkä on pakko valita.

Siinä on "sielua" ja persoonallisuutta. Menee musiikki edellä, onhan se pitkälti perinteisen kaiutinvalmistajan tuotos. Mageen näkönen eikä kuulemma huono teknisestikään. Mitä iPhoneen tulee, se ei ole mikään kiistaton testivoittaja vaan ainoastaan tuo brändi nostaa sen arvoa laumasielujen silmissä. Tai ehkä ihmiset on helppo puhua uskomaan ja maksamaan melkein mitä vaan mistä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC mini 2 m8, paras ikinä, en vaihda ennenko tulee ministä uusi malli.

Vierailija
24/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lg

Vierailija
25/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia E52. Edellinen oli 6310i, joka aikoinaan oli parasta, mitä Nokialta sai, ja taitaa olla vieläkin.

Vierailija
26/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 6. Sopii mulle ja tyytyväinen olen. Ennen olin vannoutunut Nokiafani. Nyt en vaihtais Nokiaan enää. Samsung outo, en tykännyt kun kokeilin lapsen puhelinta.

Vierailija
27/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samsung mutta kuolaan Marshallia...iPhonea en ottas vaikka maksettas, se on persoonattomien, aivottomien ja itsetunnottomien laumasielujen egobuustia, huh. Teillä on varmasti myös kompensaatioripset, Vuittonit ja Audit/Bemarit...säälittävää.

Minulla ei ole älypuhelinta, enkä tiedä niistä oikeastaan yhtään mitään. Voisitko kertoa minulle, mikä ero on Marshallilla ja iPhonella? Nämä jutut olisi kiva tietää sitten, kun joskus ehkä on pakko valita.

Siinä on "sielua" ja persoonallisuutta. Menee musiikki edellä, onhan se pitkälti perinteisen kaiutinvalmistajan tuotos. Mageen näkönen eikä kuulemma huono teknisestikään. Mitä iPhoneen tulee, se ei ole mikään kiistaton testivoittaja vaan ainoastaan tuo brändi nostaa sen arvoa laumasielujen silmissä. Tai ehkä ihmiset on helppo puhua uskomaan ja maksamaan melkein mitä vaan mistä vaan.

Siis iPhonessa nimi tehoaa joihinkin. Mutta miten älypuhelimeen on saatu sielua ja persoonallisuutta, miten se näkyy tai kuuluu? Minä en erota noita mustia lätkiä toisistaan millään. Paitsi niistä värikkäistä kumikuorista.

Vierailija
28/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG G3 S

Vierailija
29/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
30/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan on kuule Lumenen ripsiväriä, suomalainen Okay's-laukku, ja HSL:n bussikortti. 

Vierailija
31/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone 5s. Työpuhelin joten piti ottaa mitä sai.

Vierailija
32/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galaxy S5 ja One+One.

Vierailija
33/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia siinä lukee. En sen enempää tiedä eikä kiinnostakaan. Ei ole älypuhelin vaan näppäinpuhelin.

Vierailija
34/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemens.

Vierailija
35/36 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokia 206.

Vierailija