Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme sielä paskalla kestää niin kauan? Jotkut ihmiset saattaa istua puoli tuntia.

Vierailija
09.03.2016 |

En ymmärrä!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook päivitykset

Vierailija
2/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakii liikuttelen sitä paskaa sielä edes takaisin ennen kuin lopulta päästän sen. Jos pusaisin heti ulos kun istun niin kaikki tuskin tulisi ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans ihmetelly samaa. Mies kerto, että jää pakottava tunne suoleen, jos ei istu 20-30min. Håh

Vierailija
4/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus syvennyn ajatuksiini enkä huomaa ajan kulumista ollenkaan.

Vierailija
5/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ainakii liikuttelen sitä paskaa sielä edes takaisin ennen kuin lopulta päästän sen. Jos pusaisin heti ulos kun istun niin kaikki tuskin tulisi ulos.

Häh? Ihme askartelua.

Kun minulla kutsu käy, niin tavara tulee kyllä saman tien kun istumaan pääsen ja sitten tulee koko satsi mikä on sillä erää tullakseen. Jos minulla kestää, niin se johtuu siitä että olen unohtunut lueskelemaan jotain.

Vierailija
6/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole ikinä ymmärtänyt. Joillakin on wc-tiloissa kirjoja ja lehtiä lukemisenakin, yök.

Onko näillä ihmisillä 24/7 ummetusta? Minä menen kakkosekke silloin kun minulla on hätä. Ei siellä pitkään tarvitse kakan tuloa odotella. Luen myös mielummin lehteni ja kirjani muissa tiloissa.

Vierailija
7/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtuu selailemaan AV:n provoja ja aika menee kuin siivillä.

Vierailija
8/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson puhelimella ohjelmia ja leffoja, hengaan somessa. 

Vierailija
9/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä jotka on lapsena pakotettu istumaan potalla niin kauan kunnes jotain tulee. Nämä ei tunnista koska on oikeasti hätä vaan istuvat ja pungertavat kunnes jotain saavat aikaiseksi. Normaali ihminen menee sitten kun on sen aika ja hoitaa hommansa parissa minuutissa.

Vierailija
10/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko niillä on oikeasti ummetusta tai sitten jotain häikkää pään sisällä.

Vierailija
11/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Käyn kakkosella silloin kun on hätä, ja suoli tyhjenee kyllä muutamassa sekunnissa. Ällöttää pöntöllä lueskelijat, tvn katsojat ja puhelimen räplääjät. Liika istuskelu aiheuttaa myös peräpukamia.

Vierailija
12/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöök. Leivotko sä sen joksikin yhtenäiseksi pötkyläksi? Kuule, kyllä sitä ulostetta vai ulostaa useammassa erässä, ei tarvitse tulla yhdellä ponnistuksella kaikki. Ei oo mistään synnytyksestä kyse...

Vierailija
13/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät kun saat colitis ulcerosan.

Vierailija
14/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä otatte puhelimen mukaan vessaan kun käytte ulostamassa? Eikö voi olla hetkeäkään ilman puhelinta? Kun mä käyn vaikkapa viemässä roskat ulos, teen iltapalaa tai pesen kädet tai kastelen kukat, en ota puhelinta noin lyhyeksi ajaksi mukaani.

Vierailija
15/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin käymään paskalla vaan työpaikalla, jos mahdollista. Tämän vuoksi en esim. juo aamukahvia kotona, vaan töissä vasta. Sen jälkeen alkaa yleensä välittömästi paskattaa ja voin käytttää siihen palkallistatyöaikaani. Istun vessassa n. 20 minuuttia, selailen siinä kännykkää samalla. Joskus kun oikein töissä ahdistaa, menen vessaan istumaan kun en muualla pysty olemaan rauhassa. Tämän session joku tulkitsee varmaan paskalla istumiseksi, mutta ihan sama.

Vierailija
16/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän persettä kutittaa miten kauan joku istuu paskalla?

Eikö se ole jokaisen oma asia?

Vierailija
17/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin käymään paskalla vaan työpaikalla, jos mahdollista. Tämän vuoksi en esim. juo aamukahvia kotona, vaan töissä vasta. Sen jälkeen alkaa yleensä välittömästi paskattaa ja voin käytttää siihen palkallistatyöaikaani. Istun vessassa n. 20 minuuttia, selailen siinä kännykkää samalla. Joskus kun oikein töissä ahdistaa, menen vessaan istumaan kun en muualla pysty olemaan rauhassa. Tämän session joku tulkitsee varmaan paskalla istumiseksi, mutta ihan sama.

Jatkan vielä. Kotona minulla ei ole aikaa istuskella vessassa, koska olen yh. Kotona ylipäätään on aina kova meno päällä, myös yöaikaan yksi lapsi valvottaa, joten töissä käyn vessassa lepäämässä suorastaan. Olen pienipalkkainen, joten on mukava käyttää työnantajan vessapaperia eikä omaani, vaikka se sitä karheaa laatua onkin. Säästän siinä siis hiukan rahaa sekä aikaani kotona lasten kanssa olemiseen paskomisen sijaan. 

Vierailija
18/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä otatte puhelimen mukaan vessaan kun käytte ulostamassa? Eikö voi olla hetkeäkään ilman puhelinta? Kun mä käyn vaikkapa viemässä roskat ulos, teen iltapalaa tai pesen kädet tai kastelen kukat, en ota puhelinta noin lyhyeksi ajaksi mukaani.

Ollaanpas täällä nyt ahdasmielisiä. Ei kai se sulta oo pois jos joku läprää luuria. Mua ainakin oikeasti auttaa paskantamisessa jos voin samalla lukea jotain. Se helpottaa varsinkin jos on ummetus eikä koko ajan tartte keskittyä siihen pusertamiseen. T. Jännitysmasu

Vierailija
19/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainiota, että joku haluaa paskaamiseenkin kulutetusta ajasta palkkaa.

Vierailija
20/34 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa tarpeeksi kuitua, joten pitää synnyttää sitä protskuvauvaa tuntitolkulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi