Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella naistennaurattajan kanssa?

pleijeri
09.03.2016 |

Eli jos tapaisit miehen joka olisi muuten täydellinen, hän olisi pitkä, komea, hauska, kiltti, fiksu, sosiaalinen, itsevarma, hyvässä työssä ja vaikka mitä.....mutta hän olisi naistenmiehen maineessa ja hänellä olisi pakottava tarve flirttailla kaikkien tapaamiensa naisten kanssa, ja saisikin naiset helposti pauloihinsa......kuinka iso ongelma tämä olisi? Hän vakuuttaisi siis ettei ikinä voisi pettää ja pitäisi tekemisiään täysin viattomana touhuna.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska minulla ei itsetunto riitä siihen. Teoriassa minulla ei ole mitään sitä vastaan, että mies flirttailisi muille vähän, mutta todellisuudessa varmaan itkisin sitä yksinäni ja lopettaisin suhteen, jos tulisi ilmi että noin tapahtuu jatkuvasti.

Minulla on hyvä itsetunto ja saan miehiltä paljon huomiota, joten en alentuisi olemaan naistennaurattajan kanssa, koska tiedän ansaitsevani ja saavani parempaa. Ja paremman olen saanutkin ja ollut hänen kanssaan jo pitkään ja aion olla koko loppuelämäni ajan.

Minusta se on hyvää itsetuntoa, että tietää arvonsa ja tasonsa sekä rajansa, eikä anna kohdella itseään huonosti ja loukkaavasti.

Joo, mutta otapa huomioon että me kaikki naiset emme saa paljon huomiota miehiltä. Olen yksi aiempi joka sanoi, että olen ollut tuontyyppisen miehen kanssa - ihan siksi koska muunlaiset miehet eivät ole kiinnostuneet. Minkäs teet kun en mielestäni luotettaville miehille ole kelvannut.

Vierailija
22/24 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta olen seurannut, miten erään tuttavan mies naurattaa kaikkia kylän naisia. Viettää kaiken aikansa (asiallisen syyn nojalla) muiden naisten seurassa ja pitää peliä vähän kaikkien kanssa. Kerran tuo vaimo uskoutui minulle surullisena, että hänen miehensä ei viihdy kotona silloin kun hän on kotona. Ilmeisesti tuo vaimo kuitenkin sallii miehensä mennä muiden naisten seurassa tai ei uskalla pistää vastaan, koska pelkää jäävänsä yksin, jos ei salli miehelleen muita naisia. Säälin ja tunnen suurta myötätuntoa tuota naista kohtaan, mutta toisaalta hän voi syyttää vain itseään jos alistuu tuollaiseen. Itse en alistuisi tuollaiseen koskaan, joten ehdoton ei naistennaurattajille.

Tuollainen tilanne on varmaan aika yleistä, että mies menee ja vaimo yrittää pitää tyhjistä kulisseista kiinni talolainan ja lasten vuoksi.

Taitaapa mennä toistepäin useammin. Ainakaan omassa lähipiirissä en tunne pettäviä miehiä enkä yhtään uskollista naista.

Sanoisin, että kyllä suhteessa on se nainen joka helpommin sortuu, kun vähän pimppiä kutittaa ja naistennaurattaja sanoo päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin juuri tuollaisen miehen kanssa viisi vuotta. Ei haitannut ollenkaan suhteen aikana, vaikka ns. naurattikin naisia kokoajan ja 90% kavereista oli naispuolisia. Tulen itsekin nimittäin tosi rennosti toimeen miesten kanssa kavereina. Mutta noh, kuinkas ollakaan tämä exä otti ja ihastui työkaveriinsa ja lähti hänen matkaansa.

Eli summa summarum, ehkä ei tulevaisuudessa enää samanlaista tyyppiä mulle kiitos! Haluan tuntea olevani kumppanini silmissä erityinen muihin verrattuna ja käytös sen mukaista.

Vierailija
24/24 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko seurustella naistenitkettäjän kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme