Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako Tuksun keikalle mennä?

Vierailija
08.03.2016 |

Onko hyvä show yleensä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä glamouria parhaimmillaan. https://vimeo.com/32770484

Vierailija
2/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos sinne menemisestä maksetaan vähintään kymppitonni. Suomen rumin nainen mikä ei ole tyhmyyteen ja pissipäisyyteen yhdistettynä todellakaan mikään hyvä asia. M22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi? Olet varmaan jo kuullut sen "laulavan" ja nähnyt "esiintyvän"? Jos haluat pilkkanauruja nauramaan, niin sitten tietenkin keikalle. Tiedä jos vaikka pääsisit lavalle hänen kanssaan jotain kermavaahtoa vaginaansa levittämään. Ja jos artisti on normaalissa 4:n promillen tilassa, voit vaikka saada glamourellisti turpaasi.

Vierailija
4/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon usein saanut lukea, että ko. "artisti" on usein myöhässä keikoiltaan, jos saapuu ollenkaan ja sittenkin saa jännätä, pystyykö humalatilaltaan esiintymään. On tuuripeliä, saako rahoilleen minkäänlaista vastinetta.

Vierailija
5/5 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä mitään sen surkeampaa eläjää kun sellaisen joka pilkkaa ja haukkuu juuri Tuksua.

Mielestäni kertoo paljon ihmisestä millaisen uhrin valitsee itsensä ylentämiselle toista alentamalla.

Mitä itsestään selvemmän ja helpomman uhrin otat, jota voit olla varma että muutkin heikot kilvan haukkuvat, sitä luuserimpi olet itse.

Jos käyttää toista ihmistä (sairas, heikommassa asemassa oleva tms.) trampoliininä, kuvitellen että hänen päällä hyppien voisi oikeasi itse ihmisenä nousta ylös päin, erehty pahan päiväisesti ja tulee ainoastaan satuttaneeksi jo valmiiksi maassa makaavaa henkilöä ja HÄPÄISSEEKSI ITSENSÄ TOTAALISESTI.