Ottakaa itsestänne selfie kasvot lattiaan päin!!
Eli katsotte lattiaan, kasvot ovat siis "lattian suuntaisesti" eli pelkkä silmien liikutus ei riitä.
Lopputulos järkyttää ja riemastuttaa! :D
Kommentit (36)
Hallelujaa. En nuku viikkoon ton nähtyäni. Hyvästi ratsastus miehellä, se saa vaan takaapäin. Miltähän se pyllistys yläviistoon näyttää?
Ei tuo vielä mitään, mutta pää ylösalaisin niin alkaa näyttää aika pahalta.
Mutta jos menee sängylle makaamaan niin että pää roikkuu alaspäin päädystä, tulee ilmainen kasvojenkohotus! Mallia voi ottaa Madonnan ikivanhasta levynkannesta!
Jossakin luki, että miltä näyttää nyt kumartuneena kasvot lattiaan päin, on se naama, miltä näyttää noin 10 v kuluttua...........
Vierailija kirjoitti:
Toltako mies aina näyttää pannessa naista lähetyssaarnaajassa? ei ihme ettei naisia huvita. naiset päälle!
Ei näytä. Miehillä on aina pannessa ponnistava irvistys kasvoilla, joka kiristää kasvon lihaksistoa. Eli huoleta jatkakaa, hyvät herrat.
Kohta 40 taulussa ja hyvältä näyttää. Kiitos isä ja äiti geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Jossakin luki, että miltä näyttää nyt kumartuneena kasvot lattiaan päin, on se naama, miltä näyttää noin 10 v kuluttua...........
Ei helv...!!!
Mulla on pyöreät posket vaikka normipainoinen olenkin. En tod. halua näyttää tuolta kuvalta 10 vuoden päästä. Se on joku plastiikkakirurgi tänne ja vähän äkkiä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
eli tulevaisuudessa olen läski
Termi tissiposki saa ihan uuden merkityksen tällä selfiellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo vielä mitään, mutta pää ylösalaisin niin alkaa näyttää aika pahalta.
Jäätävän pahalta
N39
En ymmärrä. Teen varmaan jotenkin väärin, koska näytän ihan samalta kuin normaalistikin :D Ikää 25.
Hyvä syy säästää rahaa :) Kurkistin tulevaisuuteen ja nyt etsin hyvää kirurgia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helv...!!!
Mulla on pyöreät posket vaikka normipainoinen olenkin. En tod. halua näyttää tuolta kuvalta 10 vuoden päästä. Se on joku plastiikkakirurgi tänne ja vähän äkkiä!
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Teen varmaan jotenkin väärin, koska näytän ihan samalta kuin normaalistikin :D Ikää 25.
Sama! Olen 29 v., enkä huomaa muuta eroa kuin sen, että verta pakkautuu hieman ohimojen suoniin... Miten tää kuuluu tehdä?!
Tehkää muuten sama mutta naaman sijasta otatte kuvan tisseistänne
Ottakaa kuva anuksestanne tai vaginastanne sisältä päin. Uudet lisäosat kuvaamista varten nyt kaupoissa!
Riippuu tosiaan kasvojenkin mallista. Minulla on ollut aina pullahtavat posket, jotka menevät gravitaation suuntaan makuulla ja ylösalaisin.
Nyt en uskalla silti katsoa. :D