Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy olla todella vastuuton, jos jättää 16-vuotiaan lapsen ilman aikuisen valvontaa.

Vierailija
08.03.2016 |

16-vuotias on kuitenkin ihan pieni vielä. Traumoja siitä tulee, jos joutuu yksin olemaan liian aikaisin. Ihan sama vaikka kyse olisi esim. vain muutamasta tunnista.

Kommentit (8)

1/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOOOOOOOOOOO! Niin sitä pitää, tosin aika huono SORRY.

Ei ole ainoa huono provo lyhyen ajan kuluessa. Kun näitä tulee lisää niin älkää vastailko ja laittakaa poistopyyntöä, mikäli otsikko tai sisältö on asiaton.

Vierailija
2/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytää olla todella 2000-lukulainen ellei ole 16-vuotiaana ollut ilman "aikuisen valvontaa" :) Itse olen ihan toista vuosimallia ja juuri yksinolo (yh-äiti ja vuorotyö jne) omasta vaatimuksestani jo aikaisessa vaiheessa nuoruuttani on (ainakin itse kuvittelen) ollut suurena tekijänä siinä että olen itsenäinen ja hyvin päätöksentekokykyinen ja yleisesti reipas monessa erilaisessa tilanteessa.

Ylisuojeleminen ja kaiken pelkääminen ja sen jalkauttaminen jälkipolville tuottaa eräänlaisia ihmisiä, varmasti nekin sitten pärjää jollain tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, ei jatkoon

Vierailija
4/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Eihän ne reppanat pärjää yksin edes vessassa. Oon kauppiksessakin kuunteluoppilaana, enkä oo ainoo äiti joka siellä pönöttää ja niistää välillä lapsukaisensa nenän.

Vierailija
5/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, itse muutin 15-vuotiaana opiskelemaan. Mutta trollihan tämä olikin.

Vierailija
6/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäkseni täällä on kysytty ihan tosissaan, voiko 16-vuotias olla viikon kotona tai edes viikonlopun. Joten en ihmettelisi vaikka tämäkin aloitus olisi ihan tosissaan tehty...

Vierailija
7/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jättäisi 16-vuotiasta yksin viikoksi tai viikonlopuksi. Omakotitalossa voi sattua kaikenlaista.

Itse olin jo 15-vuotiaana kielikurssilla Saksassa, mutta ei siellä yksin joutunut olemaan, vaan isäntäperheessä asuttiin ja toinenkin suomalainen lapsi oli perheessä kurssilaisena.

Vierailija
8/8 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä jättäisi 16-vuotiasta yksin viikoksi tai viikonlopuksi. Omakotitalossa voi sattua kaikenlaista.

Onko se omakotitalo rakennettu muinaiselle intiaanien hautausmaalle vai mitä kaikenlaista siellä voi sattua viikonlopun kaltaisena ajanjaksona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme