puhdistusmaidon käytöstä kysymys
Miksi puhdistusmaito kehotetaan hieromaan ihoon ja pyyhkimään ylimääräiset pois, riittääkö se puhdistamaan ihon ja saamaan liat pois? Anteeksi tyhmä kysymys :D Ja kysynpä lisäksi, että mitkä ovat teidän kasvojenpuhdistustapanne?
Kommentit (5)
Meine Base -suolalla iltaisin. Aamulla huuhtelu vedellä. En meikkaa arkisin.
Hyi en jättäisi puhdistusmaitoa iholle. Käytän itse puhdistusöljyä ja tarpeen vaatiessa toinen puhdistus vaahtoputsarilla.
Mä pesen puhdistusgeelillä/vaahdolla, jonka huuhtelen vedellä. Sitten aamu/yövoide sekä silmänympärysvoide. Näin olen tehnyt 12-vuotiaasta (paitsi 18-vuotiaaksi puhdistusmaito ja vedellä pois sekä kosteusvoide, aamuin illoin, silmänympäryavoidetta aloin käyttää 28-vuotiaana) Aamuin illoin tää puhdistus. Oon nyt 41, eikä yhtään ryppyä ja hyvä iho. Mä en jaksa mitään suola/kookosöljy/gogimarja/luomupalmusitrus jne kikkailuja. Perussysteemit riittää. Hyvältä näyttää. Iho. Muutoin ulkonäkö ehkä 6-.
itse käytän niin paljon meikkiä että iltaisin pesen kasvot niin että kosteutan ja sitten pesen geelillä tai vaahdolla.sitten pesen vielä uudestaan, että kaikki lähtee tai käytän kasvovettä.Aamuisin pesen vain vedellä tai miedolla puhdistusaineella, jos on ollut vaikka paksu yövoide.jossain kyllä sanottiin että vettä täytyy pesussa käyttää, jos haluaa puhtaan lopputuloksen.kannattaa myös kuoria iho välillä.
En ole koskaan käyttänyt puhdistusmaitoa, saippuapesu riittää.