Outo kaveri??
Olen nyt ihan ymmälläni, ja en tiedä mitä minun pitäisi tehdä.
Olen siis opiskelija ja samassa koulussa minun kanssani on eräs tyttö, jonka kanssa ollaan ihan vaan koulukavereita eikä kauhean läheisiä semmoisia. Ollaan tunnettu vasta alle vuosi.
Tämä kyseinen henkilö saattaa koulussakin tulla ihan vaan yhtäkkiä istumaan syliini, mutta en ole pitänyt sitä koskaan mitenkään omituisena. Nyt kuitenkin vähän aikaa sitten hän ilmoitti minulle, että hän oli neulonut minulle sukat. Noh ihmettelin sitä vähän, mutta ei siinäkään mitään vielä. Nyt minuun nimittäin otettiin yhteyttä ja kerrottiin, että tämä kyseinen henkilö on lahjoittanut minulle lahjakortin hierontaan.
Tämä on jo minun mielestäni hieman outoa. Miltä tämä teistä kuulostaa ja onko teille koskaan käynyt samalla tavalla? Mitä minun pitäisi oikein tehdä??
Kommentit (15)
Kuulostaa yksinäiseltä ihmiseltä, joka yrittää epätoivoisesti saada sinusta kaveria. Ei ehkä osaa sujuvammilla tavoilla ystävystyä ja siksi yrittää tavallaan ostaa ystävyyttä.
Jos et halua hänen ystäväkseen ryhtyä, niin eihän se auta kuin tehdä asia tavalla tai toisella selväksi. Voit myös suoraan ottaa puheeksi tuon että lahjat tuntuvat vähän vaivaannuttavilta kun tuskin tunnette toisianne.
No minusta tuo syliin istuminen koulussa on paaaaljon omituisempaa kuin lahjojen antaminen.
Ellei siis ole sellaista suhdetta, että sylissä istuminen kuuluu asiaan.
Jos hänellä ei ole oikein sosiaaliset taidot silloin lapsena kehittyneet ja on siis vähän omalaatuiset ystävystymisyritykset...
Joku rikas tyttörukka jolla ei ole koskaan ollut seurustelukumppania? Yrittää uudessa koulussa epätoivoisesti uudella draivilla muuttaa tilanteen
1. On ihastunut sinuun.
2. On muuten vain todella kiintynyt sinuun tai kiinnostunut sinusta, eikä osaa näyttää sitä "luontevammalla" tavalla. Antaa lahjoja kompensaationa. Sosiaalisesti kokematon.
Vierailija kirjoitti:
No minusta tuo syliin istuminen koulussa on paaaaljon omituisempaa kuin lahjojen antaminen.
Ellei siis ole sellaista suhdetta, että sylissä istuminen kuuluu asiaan.
Ei ole sellaista suhdetta ja kukaan muukaan kaveri ei kyllä tule syliin istumaan. Se aluksi kyllä oli omituista, mutta se on jatkunut jo niin kauan, että en ajattele sitä niin kummallisena kuin silloin aluksi.
AP
Onpas outoa nuo lahjat... Jos haluat olla tyypin kaveri, niin mitä jos kysyisit sen vaikka kahville, lenkille tai jotain. Ja silloin sanot, että lahjat riittää
Vierailija kirjoitti:
Joku rikas tyttörukka jolla ei ole koskaan ollut seurustelukumppania? Yrittää uudessa koulussa epätoivoisesti uudella draivilla muuttaa tilanteen
Hänellä kyllä on kuulemma poikaystävä. Ja sen verran hän sukupuolivähemmistöjä katsoo alaspäin etten usko, että hän olisi minusta (tytöstä) kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo se on
Tää tyyppi on sanon ihan suoraa et on tasa-arvost avioliittolakii vastaa ja aattelee et heterot on muita perempii. (Myös 100% rasisti)
Ja tää on taas yks syy miksen oikee välittäis hioo lähempää tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä kyllä on kuulemma poikaystävä. Ja sen verran hän sukupuolivähemmistöjä katsoo alaspäin etten usko, että hän olisi minusta (tytöstä) kiinnostunut.
No entäs seksuaalivähemmistöjä?
Voisiko olla asperger? He eivät välttämättä osaa kunnioittaa toisten rajoja, eivätkä hoksaa mitkä ovat normaaleja tapoja osoittaa ystävyyttä. Varsinkin naispuoliset aspergerit voivat olla aika normaalin oloisia, kun aspergerin syndrooma on yleensä lievempi naisilla. Ei siis kannata kysyä suoraan tuolta kaverilta, kun hän ei välttämättä itsekään tiedä olevansa asperger, mutta sinä voisit miettiä asiaa tuolta kannalta. Voit ihan hyvin sanoa tuolle kaverille, et halua enempää lahjoja, kun sinulle tulee siitä hämmentynyt olo ja tulee tunne että pitäisi antaa vastalahjoja tai mitä nyt haluatkaan sanoa syyksi. Sylissä istumisen suhteen sama homma, jos se oikeasti häiritsee sinua. Jos ystäväsi on asperger, hänen ei ainakaan pitäisi loukkaantua, mutta ei kyllä muutenkaan, jos nätisti sanot.
Ja nyt vielä pakko käydä lisäämässä, että kyseinen henkilö joskus vaikuttaa tavallaan suuttuneelta minulle vaikkei todellisuudessa varmaankaan ole (ainakaan ei ole mitään syytä olla). Saattaa joku päivä vain olla sanomatta sanaakaan ja moikkaamatta ja muuta. Yhtenäkin päivänä tällä viikolla pyysin kynää lainaksi. Hän antoi kyllä kynän lainaksi, mutta ei sanonut sanaakaan eikä edes katsonut minuun päin.
AP
Tässä maassa ystävällisyys on varmaan pahe, yleensä sitä hyveenä pidetään?!