Onko parisuhteella tulevaisuutta jos suhteesta puuttuu hellyys?
Olen niin kyllästynyt siihen etten saa avomieheltäni minkäänlaista hellyyttä hellyyttä, en edes halausta kun tulee töistä kotiin. Jos yritän häntä lähestyä ajaa minut pois tavalla tai toisella..jos yritän keskutella jostakin hän vain katsoo tv:tä ja tuhahtaa jotain vastaukseksi eikä edes katso minuun päin.
Yritän kovasti tehdä kotona kaikkea ja olen petrannut paljon siihen nähden, että olin yhteenmuuttaessa aika laiska kotitöitä tekemään. Lämmin ruoka odottaa kun hän tulee töistä kotiin.. kiitoksen sanaa ei kuitenkaan kuulu koskaan. Päivät olen täällä lapsen kanssa ja haluaisin hellyyttä puolisoltani koska itse joudun niin paljon antamaan itsestäni lapselle..toki lapsi antaa minulle rakkautta myös takaisin, mutta ei se ole sama asia kuin kahden aikuisen välinen rakkaus ja hellyys.
Kommentit (4)
Se vähän riippuu. Meillä on, koska emme oikeastaan kumpikaan kaipaa sellaista hellyyttä, muuta kuin siis seksiä. Molemmat koemme painostavaksi ja inhottavaksi muun koskettelun, kun olemme ääri-introvertteja ja oman tilan tarpeisia.
Mutta jos toinen kovasti kaipaa hellyyttä ja toinen ei sitä syystä tai toisesta anna, niin huonoahan se sitten on. Jos tilanne on tilapäinen, eli johtuu jostain ongelmista jotka voi vaikka puhumalla tai pariterapiassa selvittää, sitten suhde varmasti voi onnistuakin. Mutta jos toinen vaan on luonteeltaan juro eikä kerta kaikkiaan koe hellyyttä luontevaksi ja mukavaksi, ja toinen taas janoaa kosketusta ja hellyyttä, niin aika huonolta vaikuttaa jatko.
Hellyys on hameväen hömppää, joten unohda tuollaiset lässytykset oikean alfauroon rinnalla!
No ei sitä hellyyttä kotitöillä osteta. Tosiaan moni haluaa rauhoittua työpäivän jälkeen ja kotona ollut kaipaa aikuisen seuraa. Tulevaisuutta on, kun sinäkin menet työelämään.
Oliko teillä sitten joskus hellyyttä? Jos ei, ei kuulosta hyvältä.