Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostus parisuhteessa

Vierailija
08.03.2016 |

Sopiva aihe näin naistenpäivälle...

Tuntuu että kannattelen arkeamme täysin. Opetan miestä tällä hetkellä ammattiinsa, ja hänen opettamisen ohella teen omat työni myös. Lisäksi pyykkään, kokkaan ja siivoan. Myös miehen seksuaalisista tarpeista täytyy huolehtia, muuten on helvetti irti. Kiitokseksi saan kiukuttelua ja vihaisen miehen. Vapaa-ajallaan mies valittaa sitten muista asioistaan... Mikään ei ole hyvin. Apua ei voi hakea, koska lääkärit ovat puoskareita ym. Minä siis saan kuunnella jatkuvasti kuinka asiat ovat huonosti. Kannattelen miestä ja yritän selvitä omien ongelmieni kanssa (mm. paraneva masennus ja parantumaton, krooninen sairaus). Tänään mies toivotti hyvää naistenpäivää tyyliin "hyvää hömppäpäivää". Kylläpäs vaan tuntui hyvältä. Mies ei selkeästikään ymmärrä kuinka paljon teen hänen eteensä ja kuinka vähän hän osoittaa arvostavansa minua. En kaipaa mitään lahjoja tai kukkia. En kaipaa edes oikeaa naistenpäivän toivotusta. Kaipaisin että mies kiittäisi minua siitä miten paljon autan häntä ja teen hänen eteensä. Että hän oikeasti osoittaisi ymmärtävänsä sen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kyllähän tämä on hömppäpäivä. Ootko sä nyt vähän herkällä tuulella?

Vierailija
2/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla rankkaa olla kynnysmatto.

Haepas mulle voileipä, kun oot siinä jaloillas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tehokkaammin tuskin voi munia leikata mieheltä.

Vierailija
4/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiva aihe näin naistenpäivälle...

Tuntuu että kannattelen arkeamme täysin. Opetan miestä tällä hetkellä ammattiinsa, ja hänen opettamisen ohella teen omat työni myös. Lisäksi pyykkään, kokkaan ja siivoan. Myös miehen seksuaalisista tarpeista täytyy huolehtia, muuten on helvetti irti. Kiitokseksi saan kiukuttelua ja vihaisen miehen. Vapaa-ajallaan mies valittaa sitten muista asioistaan... Mikään ei ole hyvin. Apua ei voi hakea, koska lääkärit ovat puoskareita ym. Minä siis saan kuunnella jatkuvasti kuinka asiat ovat huonosti. Kannattelen miestä ja yritän selvitä omien ongelmieni kanssa (mm. paraneva masennus ja parantumaton, krooninen sairaus). Tänään mies toivotti hyvää naistenpäivää tyyliin "hyvää hömppäpäivää". Kylläpäs vaan tuntui hyvältä. Mies ei selkeästikään ymmärrä kuinka paljon teen hänen eteensä ja kuinka vähän hän osoittaa arvostavansa minua. En kaipaa mitään lahjoja tai kukkia. En kaipaa edes oikeaa naistenpäivän toivotusta. Kaipaisin että mies kiittäisi minua siitä miten paljon autan häntä ja teen hänen eteensä. Että hän oikeasti osoittaisi ymmärtävänsä sen.

Jos miehesi ei pysty juttelemaan asioistanne niin varaa aika perheterapeutille. Moni on saanut sieltä apua. Kerro miehelle topakasti mutta ystävälliseen sävyyn, että olette tulleet siihen tilanteeseen jotta täytyy saada apua. Jos mies kieltäytyy sitten siitä niin silloin sinun on aika miettiä millaisen elämän haluat.

Tuntuu todella pahalta jos seksikin on vain miehen tyydyttämistä ja vain siksi että mies ei tule vihaiseksi. Huom. Suomen lain mukaan vaimo ei ole velvollinen tyydyttämään miehen tarpeita.

Vierailija
5/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voileivän teko puolisolle pyynnöstä ei ole mikään uhraus. Kirjottajalla näkyy olevan vakavempi ongelma parisuhteessa. Ei tuollainen parisuhde voi jatkua, minkälaisen kuvan he antavat lapsilleenkin. Opettavat että toisia ihmisiä voi kohdella miten tahaansa.

Vierailija
6/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpis teistä alun alkaen helmensä löysi?

Vierailija
7/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voileivän teko puolisolle pyynnöstä ei ole mikään uhraus. Kirjottajalla näkyy olevan vakavempi ongelma parisuhteessa. Ei tuollainen parisuhde voi jatkua, minkälaisen kuvan he antavat lapsilleenkin. Opettavat että toisia ihmisiä voi kohdella miten tahaansa.

Missä luki, että aloittajalla on lapsia?

Vierailija
8/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon tehokkaammin tuskin voi munia leikata mieheltä.

Tarkoitatko sitä, että miehen pitäisi ns. tunnustaa itselleen olevansa vaimostaan täysin riippuvainen? Lieneekö tuo minun vikani ettei herra ole saanut asioitaan kuntoon aiemmin ja ilman minua? Kaiken lisäksi hän on itse asettanut itsensä tähän tilanteeseen, minä en ole pyytänyt että hän tulisi oppiini. Miehelle on kelvannut valmis yritys ja opettaja, joka auttaa häntä uuden ammatin saamisessa.

AP

Vierailija
9/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kyllähän tämä on hömppäpäivä. Ootko sä nyt vähän herkällä tuulella?

Olen kyllä herkällä tuulella kun näen kuinka muita naisia arvostetaan ja heidän olemassaoloaan kiitellään. Sitten itse painan niska limassa hommia miehen eteen enkä saa siitä edes kiitosta. Miltä sinusta tuntuisi?

AP

Vierailija
10/10 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpis teistä alun alkaen helmensä löysi?

nainenhan sen aina päättää useista kosijaehdokkaista kenen kanssa alkaa seurustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi