Uusi suhde ja whatsapp
Mä tiedän, että mulla on tosi paha onhelma. Ja haluaisin siitä eroon.
Olen uudessa suhteessa, jota on kestänyt noin 3vkoa. Vielä viikonloppuun mennessä mies oli whatsapissa niin että hän viesti vain mulle.
No jokin muuttui alkuviikosta. Hyvän yön viesti saattoi tulla 21.50 - mutta on ollut paikalla vielä 22.15-juttelematta mulle. Mitä se sit on tehny siellä? Kavereita sillä ei hirveesti ole...mutta olen kuulema ensimmäinen nainen jota aidosti rakastaa, tunne on molemminpuolinen...mutta silti..
.
Kommentit (37)
No ehkä tässä on nyt vakka ja kansi kohdanneet ja se mies oli siellä kyttäämässä, että mitä se ap tekee täällä vaikka hyvät yöt jo sanottiin.
Joo, olet oikeassa. Mene hoitoon. Ja näytä tämä aloituksesi miehelle, niin tajuaa millaisen naisen kanssa on tekemisissä.
Mitä jos AP laitat aikaleimat pois päältä ja lopetat stalkkaamisen? Et sinä mitään tuolla käytöksellä saa aikaan, kuin epävarman olon itsellesi ja harhaluulot.
Hahaha! Mulla samankaltainen "ongelma". Ei kannata kuitenkaan vetää hernettä nenään, tuskin on mitään vakavaa vaikka ymmärrän jos tuntuu ikävältä. Ehkä mies juttelee jollekin vanhalle kaverille?
Jos asia kuitenkin häiritsee niin kakista asia ulos vaan miekkoselle ettei susta tuu sellasta marttyyriä ;-))
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, että mulla on tosi paha onhelma. Ja haluaisin siitä eroon.
Olen uudessa suhteessa, jota on kestänyt noin 3vkoa. Vielä viikonloppuun mennessä mies oli whatsapissa niin että hän viesti vain mulle.
No jokin muuttui alkuviikosta. Hyvän yön viesti saattoi tulla 21.50 - mutta on ollut paikalla vielä 22.15-juttelematta mulle. Mitä se sit on tehny siellä?
Luultavasti harrastanut anaaliseksiä muiden naaraiden kanssa, kuten WhatsApp-sovelluksessa yleensä tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha! Mulla samankaltainen "ongelma". Ei kannata kuitenkaan vetää hernettä nenään, tuskin on mitään vakavaa vaikka ymmärrän jos tuntuu ikävältä. Ehkä mies juttelee jollekin vanhalle kaverille?
Jos asia kuitenkin häiritsee niin kakista asia ulos vaan miekkoselle ettei susta tuu sellasta marttyyriä ;-))
Tää on tosi ärsyttävää..vähän ikävä kunnon lankapihelimia...ap
Kiitos vinkeistä!
Suhdetta kestänyt kolme viikkoa vai oletteko tavanneet kolme viikkoa sitten?
Kolme viikkoa suhdetta ja jo aidosti rakastatte? :D
Miten sen pystyy todentamaan että viestii vain sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikkoa suhdetta ja jo aidosti rakastatte? :D
:D niin kävi...salamarakastuminen sekunnissa..ap
Vierailija kirjoitti:
No joo, kyllä mä sillai häneen luotan ettei tartteis näitä pähkäillä...ap
Jos se on vaikka jossain harrastusryhmässä johon tulee viestejä?
Mun ex-mies teki näin ja sattumalta huomasin. Seurasin tilannetta ja lopulta kysyin. Suhdehan sillä oli toiseen, vaikka aluksi yritti valehdella
Meinaatko ap, että miehellä ei saisi olla ystäviä, kavereita, sukulaisia...? Sulla ei kertomasi perusteella ole mitään syytä epäillä, että kyseessä olisi toinen nainen. Ja jos niin olisi, niin toista naista voi lämmitellä muuallakin kuin whatsupissa. Jossain porukassa voi tulla viestejä vaikka kuinka paljon. Teidän suhde voi kaatua sun vainoharhaisuuteen ja mustasukkaisuuteen. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos mies käyttäisi sun jokaisen puhelun, meikin, viestin ja kontaktin?
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies teki näin ja sattumalta huomasin. Seurasin tilannetta ja lopulta kysyin. Suhdehan sillä oli toiseen, vaikka aluksi yritti valehdella
No höh, älkää nyt kiusatko... Ap on joku yläasteikänen ja tosissaan asiansa kanssa.
Ehkä se jutteli mun kanssa kun pitää alkaa väsätä ensi kesän festareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höh, älkää nyt kiusatko... Ap on joku yläasteikänen ja tosissaan asiansa kanssa.
Tuo kirjoittamani oli valitettavasti täysin totta! Eipä sillä, että ap:llä olisi sama tilanne
Tunnen itseni ja tiedän, että saatan aika ajoin heittäytyä epävarmaksi kuumottelijaksi (siis mielessäni) ja olla vainoharhainen luuloineni. Siksi juurikin esim. Whatsapissa mulla ei näy, milloin muut ovat olleet viimeksi paikalla eikä myöskään lukukuittaukset, koska en jaksa alkaa stressaamaan jostain ei-mistään itsekseni. Haluan stressata vasta, jos jokin ihan oikea syy tulee.
Varmasti vähintään katsellut himoiten muiden naisten profiilikuvia, ehkä jopa äitisi kuvaa.