Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde ja whatsapp

Vierailija
08.03.2016 |

Mä tiedän, että mulla on tosi paha onhelma. Ja haluaisin siitä eroon.

Olen uudessa suhteessa, jota on kestänyt noin 3vkoa. Vielä viikonloppuun mennessä mies oli whatsapissa niin että hän viesti vain mulle.

No jokin muuttui alkuviikosta. Hyvän yön viesti saattoi tulla 21.50 - mutta on ollut paikalla vielä 22.15-juttelematta mulle. Mitä se sit on tehny siellä? Kavereita sillä ei hirveesti ole...mutta olen kuulema ensimmäinen nainen jota aidosti rakastaa, tunne on molemminpuolinen...mutta silti..
.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ap, että miehellä ei saisi olla ystäviä, kavereita, sukulaisia...? Sulla ei kertomasi perusteella ole mitään syytä epäillä, että kyseessä olisi toinen nainen. Ja jos niin olisi, niin toista naista voi lämmitellä muuallakin kuin whatsupissa. Jossain porukassa voi tulla viestejä vaikka kuinka paljon. Teidän suhde voi kaatua sun vainoharhaisuuteen ja mustasukkaisuuteen. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos mies käyttäisi sun jokaisen puhelun, meikin, viestin ja kontaktin?

No on sieltä tänään tullut jo viestejä jossa ikävöi mua. Mä tiedän ton mustasukkaisuuteni ja sen että se tulee aiheuttamaan ongelmia, jos en tee asialle jotain! Ap

Vierailija
22/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se rakastuneena lukee yhä uudestaan teidän lähettämiä viestejä ja samalla tuijottelee sinun kuvaa vielä hetken ennen nukahtamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua tohon sun ongelmaasi. Tolla tyylillä suhde loppuu kohta.

Vierailija
24/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä voisin hakea? Ap

Vierailija
25/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se rakastuneena lukee yhä uudestaan teidän lähettämiä viestejä ja samalla tuijottelee sinun kuvaa vielä hetken ennen nukahtamista.

Tätä se on kyllä tehnyt :) Ap

Vierailija
26/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voisin hakea? Ap

Jään seuraamaan. Itsekin haluan tähän vastauksen

Vierailija
27/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologi Heli Heiskanen vastaa: ”Tiedosta että mustasukkaisuus on egon tunne, ei totuus. Oikeasti ei ole mitään hätää. Todellinen minä tietää, ettei mitään todellista voi vahingoittaa. Egon pelkoon perustuva maailma ei ole todellinen, se on harhaa, jonka tarkoituksena on herättää meidät unesta.”

Vierailija
29/37 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/37 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tätä mutta laitan aina puhelimen lentotilaan etten narahda. :D Saatamme jutella illalla tuntikausia mutta silti on aina pakko lukea jutut vielä uudestaan silmät ristissä.

t. ihastunut 36 vee :)

Vierailija
31/37 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihminen pysty rakastumaan kolmessa viikossa.

Vierailija
32/37 |
09.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen pysty rakastumaan kolmessa viikossa.

Mä olenkin yli-ihminen :) miksi ei pystyisi? Kuka sen määrittelee? Ap

Vierailija
33/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin vaistoni oli oikeassa:) erohan siinä sitten tuli. Kielsi että olis toinen, mutta kuka sellaisen myöntää? Ap

Vierailija
34/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista että se sovellus on vaan jäänyt päälle laitteeseen. Tosta Anterojärjestelmän sielunelämästä ei ota selvää pirukaan. Eilenkin yritin tallentaa yhden yhteystiedon niin nyt se oli pyyhkässyt sen multa mitään kysymättä bittiavaruuteen. Eli pointti on että tekniset vekottimet voivat olla oikukkaita.

Vierailija
35/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko ap, että miehellä ei saisi olla ystäviä, kavereita, sukulaisia...? Sulla ei kertomasi perusteella ole mitään syytä epäillä, että kyseessä olisi toinen nainen. Ja jos niin olisi, niin toista naista voi lämmitellä muuallakin kuin whatsupissa. Jossain porukassa voi tulla viestejä vaikka kuinka paljon. Teidän suhde voi kaatua sun vainoharhaisuuteen ja mustasukkaisuuteen. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos mies käyttäisi sun jokaisen puhelun, meikin, viestin ja kontaktin?

En mä ainakaan viesti kavereiden ja sukulaisten kanssa jossain WhatsUpissa enää 22 jälkeen illalla! :D

Vierailija
36/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap tiesit, että oli toinen jos ei mies tunnustanut?

Vierailija
37/37 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vakava mt-ongelma. Googlaa oireita.