Au pairit Australiassa
Huomenna siis kaikki jaksot nähtävissä Areenassa. Ilta-Sanomien jutun mukaan aika hurja kausi tulossa verrattuna kahteen edelliseen.
Kommentit (1010)
Outoa, tällä palstalla on aina ketjuja joissa kirjoitetaan että meillä ei katsota Ylen kanavia ja nyt sitten Ylen kanavat kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se lastenhoito kiinnostaa, kyllä aupairin ja isäntäperheen isän välinen romanssi on kiinnostavampaa. Kyseinen aupair palasi kuitenkin Suomeen, eli oliko perheen isä sellainen pleijeri sitten.
Jos kyseessä olisi ollut naimisissa oleva perheenisä, niin ei olisi varmaan näytetty ohjelmassa koko romanssia.
Kyseessä ei ole ihastuneen au pairin isäntäperheen isä, eli siis ei eroa mitenkään siitä, että sattuisi ihastumaan muuta kautta tapaamaansa yh-isiin.
Ohjelman kannalta kyllä eroaa sikäli, että kyseinen yh-isi on sarjassa mukana.
(ja oliko niin, että toisen isäntäperheen äiti ihastuu samaan isiin, onneksi ei sentään äidin oma au-pair, siinä sitä olisikin Draamaa kerrakseen)
Vierailija kirjoitti:
Outoa, tällä palstalla on aina ketjuja joissa kirjoitetaan että meillä ei katsota Ylen kanavia ja nyt sitten Ylen kanavat kiinnostaa.
Täällä kirjoittavat eivät ole täysin samaa mieltä kaikesta. Minä ainakin olen aina katsonut Ylen kanavia ja aion katsoa tulevaisuudessakin.
Olen nyt katsonut kaksi ensimmäistä jaksoa ja voi hyvänen aika tuota Susaa! Ei kukaan voi olla noin jäykkä ja ilmeetön... Sääliksi käy perhettä.
Isabella on mielestäni herttainen. Tosi nuorelta tietysti vaikuttaa, mutta varmasti hänelle tuo on kasvattava kokemus. Ensimmäisen perheen äiti ei kyllä vaikuttanut kauhean ystävälliseltä, joten en ihmettele Isabellan reaktioita.
Parin ekan jakson perusteella Henrietta tuntuu tulevan tosi kivasti toimeen isäntäperheen lapsien kanssa.
Juhosta en osaa sanoa vielä mitään. Itse en kyllä olisi palkannut parikymppistä miestä teinitytölle aupairiksi, mutta kukin tavallaan...
Ärsyttävää kun tänään on aikaa ja jaksot on niin lyhyitä, että tulee katsottua kaikki jaksot putkeen. Hyvää viihdettä jokatapauksessa! :-D Isabellan eka perhe oli jaksojen perusteella tosi ikävä, jotenkin ihan hämmästyin, kun Isabella vaikuttaa tosi herttaiselta. Tosin se että hän reagoi kaikkeen naurulla tuntuu vähän hassulta, mutta vaikuttaa vaan olevan persoonaltaan sellainen.
Mun mielestä isabella ja henrietta oli ärsyttäviä :D
Ei apua kun tää yks tyttö hihittelee koko ajan kaikelle! Eihän tollasta voi ottaa vakavasti :D
Vierailija kirjoitti:
Ei apua kun tää yks tyttö hihittelee koko ajan kaikelle! Eihän tollasta voi ottaa vakavasti :D
Kumpi, Isabella vai Henrietta?
Häiritsikö ketään muuta, kun Henriettan isäntäperheen koira oli koko tervetulohaliseremonian ajan kuono Henriettan hanurissa? :D
Täytyy sanoa, että Au pairit-sarjan taso on kyllä laskenut joka tuotantokaudella. Lontoossa vielä keskityttiin siihen arkeen ja sitä oli mielenkiintoista seurata. Nämä kaksi viimeistä tuotantokautta ovat olleet todella sekavia...
Lontoon kaudesta tykkäsin niin paljon, että olen katsonut jaksot useampaan kertaan. Harmi ettei samaa voi sanoa näistä uudemmista kausista...
Isabellaan ja sen jatkuvaan hihitykseen menee hermo. Miksi se nauraa koko ajan, surullisissakin tilanteissa..?
Hirveä tuo Jeesus-Isabellan ekan perheen äiti. "Älä loukkaa mua halaamalla tai antamalla kirjettä, nönönöö..." Selvästi ämmä oli ammattivalittaja ja olisi halunnut jatkaa Isabellan kyykyttämistä.
Tuo Juhon host-äiti varmaan hankki aupairin enemmän itselleen miesystäväksi kuin lapsenhoitajaksi...
Vierailija kirjoitti:
Isabellaan ja sen jatkuvaan hihitykseen menee hermo. Miksi se nauraa koko ajan, surullisissakin tilanteissa..?
Hän vaikuttaa vielä aika kokemattomalta ja miellyttämisenhaluiselta, eikä ole vielä kovin itsevarma. Hihittely lienee hermostuneisuutta ja jonkinlainen defenssi vaikeissa tilanteissa. Sympaattinen tyttö, toivottavasti löytää mukavamman perheen (katson just 2. jaksoa).
Tuo Isabella on kuin viime kauden Henna, Juho lienee uusi Judith. :D
"Mä oon just sellanen Jeesus-fani, hihihi" :D aijai, tää on loistavaa viihdettä
Vierailija kirjoitti:
Tuo Isabella on kuin viime kauden Henna, Juho lienee uusi Judith. :D
Ja Susa = Janita. Henriettakin on vähän miramainen!
Katoin kaikki ja WATTAFAK
Yllätyin eniten Susan jatkosuunnitelmista mutta enimmäkseen hyvällä tavalla. Hirveen vittumainen elekieli koko ajan, hiljainen ja naseva eikä vaikuttanut nanny-tyypiltä. Jäi epäselväksi oliko vain hyvää tuuria vikan perheen kanssa vai oliko oikeasti hyvä aupair. Yllätti se että onnistui rakentamaan ihan arjen sinne ja aikoi jäädä D:
Isabella vaikuttaa ihan herttaiselta mutta raskaalta tyypiltä kun koko ajan hihittää. Henrietta taas vaikutti ekana tosi hyvältä au pairilta, joten oli iso yllätys ettei ole muka sitä tyyppiä. Ja voi luoja tota suhdesoppaa -.- av-mamma-ainesta, ekana mietitään että ei koko suhde ole järkevä ja sitten itketään.
Juha oli kiva piristys, mutta se perheasetelma oli koko ajan outo: yksinäinen yh-äiti jonka kanssa juo viiniä ja teinityttö johon ei ollut kontaktia :D
Eikö au pairiksi pääsyn kriteerinä enää olekaan lastenhoitokokemus ja suositukset? Maksaako nämä perheet au pairille käyttörahaa vai meneekö koko homma tuotannon piikkiin?
En ole niin väittänytkään, en kirjoittanut isäntäperheensä.