Miten miehesi on juhlistanut naistenpäivää?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavia ihmiset ketkä, juhlivat tai odottavat näistä teema päivistä jotain! Samaan kategoriaan menee nimi ja syntymäpäivien juhliat...alle 10 vuotiaat nyt vielä ymmärtää....ketä kiinnostaa?!
No huh. Teema päivä ja juhliat. Ehkä jos sun miehesi olisi ostanut kirjoja lahjaksi et olis tossa jamassa.
Mua kiinnostaa ja tulen hyvälle tuulelle kun kuulen miten miehet hemmottelee naisiaan. Sen sijaan sun mielipiteesi ei kiinnosta ketään, joten jos panos ketjuusi on määkiä miten muut elää elämäänsä ilman sinun antamaa lupaasi niin ole hiljaa.
Oli illalla ennen nukkumaan menoa laittanut aamupalapöytään kukkia ja lapun valmiiksi aamuksi kun tiesi että herään ennen sitä.
Ihana! 💗
Vierailija kirjoitti:
Oli illalla ennen nukkumaan menoa laittanut aamupalapöytään kukkia ja lapun valmiiksi aamuksi kun tiesi että herään ennen sitä.
Sanoin eilen että olen tapaillut toista naista hänen selän takanaan puoli vuotta ja aijon muuttaa hänen luokse. Tämä oli tietysti kaikki valhhetta ja menin hotelliin yöksi. Tänään otin töistä vapaata ja olen siivonnut koko huushollin päivän aikana. Nyt alan valmistaa romanttista illallista meille. Onnen maksimointia!
M34
Huvittavia ihmiset ketkä, juhlivat tai odottavat näistä teema päivistä jotain! Samaan kategoriaan menee nimi ja syntymäpäivien juhliat...alle 10 vuotiaat nyt vielä ymmärtää....ketä kiinnostaa?!