Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä muistanut sitten mies minua naisten päivänä

Vierailija
08.03.2016 |

Huokaus..

Mites teillä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hailee, vaikkei muistaiskaan. Ei oo lahjapäivä. Vaihda venäläiseen mieheen, kun venäjällä naistenpäivä on iso juhla. Mulle tää on ainakin samanlainen päivä kuin muulloinkin.

Vierailija
2/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistanut sellaista itsekään, eli en todella odottanut mieheltäkään mitään muistamista. Ja en edes ymmärrä, miksi pitäisi jotenkin muistaa. Eipä sitä taida olla miesten päivääkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenpäivä ei ole meilläkään tavallista päivää kummempi. Voithan ostaa itse kotiin kukkia ja leivoksia, ilahduttaa sinua ja miestäkin.

Vierailija
4/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, nyyh, voi sua parkaa! Minä ostin itse itselleni ison kasan kukkia ja muuta ihanaa ja sanoin miehelle, että kiitos naistenpäivän toivotuksesta😆

Ihan tyytyväisiä ollaan molemmat ja sain mitä halusin, oletko joku 15-vuotias?

Vierailija
5/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä vielä voit tietää, ettei mies sinua muista? Kello on vasta 13. Vielähän tätä päivää on jäljellä 11 tuntia.

Vierailija
6/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotenkin muistaa juuri sinua?

Vierailija
7/7 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oikein "muisti", tai kai näin voisi sanoa. Osti sitten minulle samanlaisen maljakon, jonka hankki minulle jouluna, siis aivan IDENTTISEN!

Eli:

a) Ei kiinnosta laittaa ajatusta lahjoihin, eikä muista mitä on edes minulle hankkinut

b) Ei muista edes sitä, että tein jouluna jo selväksi, ettei tämä ollut se oikean mallinen maljakko josta oli jo puhuttu että se on hankittava

Vetää kyllä aika hiljaiseksi miten toiset eivät vaan välitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän