G: " Tämän näköisenä ei olisi pitänyt lähteä ulos"
Eli oletko vetänyt yllesi joskus kauheat sinun vartalollesi sopimattomat vaatteet tai meikannut päin honkia tms? Kuvaile, miltä näytit :)
Kommentit (7)
olin jo niin kännissä, että vedin ensimmäiset vaatteet päälle mitä löysin ja meikkasin...
Enkä yhtään tiedä miltä näytin...Mutta baarissa näytti vientiä olevan ;)
olen lyhytjalkainen ja persevä. Nyt ovat pillifarkut lojuneet vaatekaapissa käyttämättöminä.
Mä oon seilannu tuolla ihmisten ilmoilla yöpaidassa, aamutohveleissa, hiusvärimönjä päässä, roskapussit rattaiden alla, toinen silmä meikattuna, toinen ei jne jne... Ihan sama mulle mitä muut ajattelee. Minä oon haperopää, ei voi mitään=)!
ja huomasin että kirkkaassa päivänvalossa näytin todella sairaalta. Tuo väri oli vaan niin epäsopiva omaan väritykseeni ja sai silmäni kaikkea muuta kuin loistamaan...
Että todellista turhamaisuutta täällä...
olen usein laittanut meikkivoidetta, ja meikki näyttää hyvälle peilistä katsottuna, mutta sitten ulkona onkin huomannut että naama on aivan laikukas. Varmaan väärä sävy ja huonosti levitettynä vielä. =/ Olen varmaan näyttänyt aika hölmöltä.
Kun hiukset ei ole kunnolla, tuntuu ettei muutenkaan ole kovin hehkeä. Se sitten vaikuttaa koko olemukseen.