Olen 34-vuotias mummo!
Kommentit (44)
niin se on pelkästään hienoa. On myös se helpompi tie, eli abortti.
Onnea mummoille. Toivottavasti minustakin tulee jonain päivänä.
Ja uskon että 34-vuotias mummo on hehkeä ja mielenkiintoisempi, kuin 34-vuotias esikoisen, mukamas hehkeä äiti.
Siksi, että se kertoisi mun ja mun tyttären/pojan elämänhallinnasta kaiken...
Onpa tullut jonkin verran viestejä.
Muo ei kylläkään kiinnosta, mitä mieltä olette teiniäitiydestä tai siitä että, olen tullut mummoksi 34-vuotiaana. Lähinnä kyselin muiden nuorien mummojen perään.
Olen edelleen ylpeä mummo ja lähinnä naurattaa viestit joissa inhotaan ja säälitään. Meidän perheessä riittää rakkautta ja läheisyyttä!
Hyvää jatkoa kaikille, ja erityisesti mummoille, oli ikä sitten mikä tahansa.
-ap
37-veenä. Sai esikoisensa ollessaan 17 ja tyttö oli 20 kun meni jo naimisiin ja teki lapsen. Oli kuulemma kivaa, jaksoi touhuta lapsenlapsen kanssa!
Ei se nyt niin tavatonta ole, jos ajattelee jonnekin 50-60-luvulle, kun tytöt meni naimisiin aikaisin. Onnea vaan, ap!
jos molemmat on olleet esim. 17vuotiaita lapsen saadessaan.
Onneksi olkoon!
Olen saanut lapsen myös kolmikymppisenä.
Taidan olla tällä palstalla harvinaisuus?
olen 36 ja esikoista yritetään, tuntuis oudolta olla jo mummo !!!!!
itse tulen kesällä mummoksi 36v,odotan innolla vauvaa vaikka itselläkin on pieni tuossa.
Miten koet mummona olon?
ei sitä aina tarvii olla 50 ja kuoleman välillä kun mummoksi tulee:)
Sain taas yhden rakkaan lisää. Tottakai välillä huolestuttaa, että miten ne nuoret siellä pärjää, mutta hyvin on mennyt. Pojanpoika on nyt 2 kk ja, ottaisin jo mielelläni yökyläänkin, mutta ei ole vielä raaskineet vauvasta niin pitkäksi ajaksi luopua.
Naurattaa välillä vaan tää mummottelu!
Mun äiti tuli mummoksi vasta 39 -vuotiaana =)
Vierailija:
Onko täällä muita nuoria mummoja?
ja ikä on ihan sopiva. Kukin tyylillään :D
Ei mennä taas tähän nuorilla äideillä ei ole rahaa ja koulutusta/ Vanhat äidit on väsyneitä ja rumia juttuun.
t, ei 19
en ole tuo edellinen mutta palkka ja koulutustaso ei välttämättä ole se mikä tuo onnea elämään. Ehkä sinulle, mutta ei kaikille.
t. akateeminen ohikulkija jota ärsyttää se ettet teiniäitejä pidetään aina köyhinä luusereina (en ole itse teiniäiti siltikään)
Vierailija:
en ole tuo edellinen mutta palkka ja koulutustaso ei välttämättä ole se mikä tuo onnea elämään. Ehkä sinulle, mutta ei kaikille.t. akateeminen ohikulkija jota ärsyttää se ettet teiniäitejä pidetään aina köyhinä luusereina (en ole itse teiniäiti siltikään)
Uskon, että on olemassa jonkinlaisia voimia, joihin ihminen ei voi vaikuttaa (siis kaikkiin).