Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin miten kiinnostuneita alle kolmekymppiset naiset ovat M44

Vierailija
07.03.2016 |

Olen useimmilla mittareilla menestynyt mies: valtaa, rahaa, ihan hyvä ulkonäkö (vaikka haluaisinkin ne vatsalihakset) ja hauska mies.

Erosin pitkästä suhteesta kaksi vuotta sitten. Kun pääsin jaloilleni aloin katsella vähän alle nelikymppisiä puolituttuja sinkkuja naisia esimerkiksi Facebookista. Todella kivaa seuraa löytyikin ja olen tavannut hienoja ihmisiä.

Pikkuhiljaa tapailemani naiset nuorenivat ja ovat nykyään hyvännäköisiä naisia ikäluokassa 26 - 31. Mutta siitä nuoremmat eivät enää ole kiinnostuneet minusta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Moni sanoo että tykkää aikuisesta miehestä. Onko muilla miehillä samanlaisia kokemuksia että joku ikäraja jonka alle olevat naiset eivät enää lämpeä sinulle?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee. Lompakkoloisille kelpaa jo epätoivoissaan vähän vanhempikin mies, kun omanikäisistä kaikki varattuja tai työttömiä.

En ole niinkään rahojen perään huomannut naisten olevan mutta perhettä haluavat perustaa. Siihen tarkoitukseen näytän sopivan hyvin. AP

Voin alkaa sun kanssa suhteeseen seuraavilla ehdoilla, harrastan seksiä vain ikäiseni rakastajan kanssa, maksat elämiseni ja opiskeluni ja viet mua ja mun rakastajaa matkoille. Palkkioksi saat katsella minun ja rakastajani panemista.

Kiitos jätän käyttämättä. AP

Ainakin olin rehellinen motiiveista. :)

Vierailija
22/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas uusi aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla varmaan aika paljon rahaa. Vois treffata!

On tietysti mutta luulen että naisia kiinnostaa kokonaispaketti. AP

Kaikkea te miehet romanttisissa päiväunissanne luulette. Jos sinulla on rahaa eikä perhettä ennestään, totta kai olet järkiliittomielessä hyvä saalis naiselle, jolla biologinen kello on alkanut tikittää. Tuskin kukaan sinusta muuta hakee.

Ihan älytöntä miten täällä hyökätään.

Naisista on aika paljon kokemusta ja erotan kun nainen käy kuumana ja milloin ei (puhun siis ihan mitä siellä alhaalla tapahtuu enkä mistään käyttäytymisestä).

Miten nämä laskelmoivat nuoret naiset saavat itsenä niin kiihottuneeseen tilaan kanssani jos heillä vain on kiinnostus rahoihini?

Seksillä saa tarttumaan syöttiin.

Joo. Oon huomannut kanssa miten heti tulee ehdotuksia seksiin, kun on jotenkin raha ja status selvillä. Se on se naisten epätoivoisin ase, jos tuntuu ettei muuten välttämättä tärppää.

Vierailija
24/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika kuuma kolli ;)..Tahdotko kokeilla?

N19

Vierailija
25/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika kuuma kolli ;)..Tahdotko kokeilla?

N19

Olet mulle liian nuori mutta kiitos kuitenkin. AP

Vierailija
26/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla varmaan aika paljon rahaa. Vois treffata!

On tietysti mutta luulen että naisia kiinnostaa kokonaispaketti. AP

Kaikkea te miehet romanttisissa päiväunissanne luulette. Jos sinulla on rahaa eikä perhettä ennestään, totta kai olet järkiliittomielessä hyvä saalis naiselle, jolla biologinen kello on alkanut tikittää. Tuskin kukaan sinusta muuta hakee.

Ihan älytöntä miten täällä hyökätään.

Naisista on aika paljon kokemusta ja erotan kun nainen käy kuumana ja milloin ei (puhun siis ihan mitä siellä alhaalla tapahtuu enkä mistään käyttäytymisestä).

Miten nämä laskelmoivat nuoret naiset saavat itsenä niin kiihottuneeseen tilaan kanssani jos heillä vain on kiinnostus rahoihini?

Seksillä saa tarttumaan syöttiin.

Joo. Oon huomannut kanssa miten heti tulee ehdotuksia seksiin, kun on jotenkin raha ja status selvillä. Se on se naisten epätoivoisin ase, jos tuntuu ettei muuten välttämättä tärppää.

Ei se ole mikään "epätoivoinen ase" jos mies on kiinnostava niin seksi kiinnostaa. Asema, raha ja valta tekee miehestä seksikkään, ikä vähän vähentää seksikkyyttä etenkin jos alkaa näyttää vaarilta.

Vierailija
27/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin fyysisesti kiihotun rahasta ajatuksena. Jos tiedän että seksikumppanini on varakas, olen jopa vähän liian märkänä. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
28/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet nyt koko päivän tehnyt näitä keskusteluja, rauhoitu vähän.

Vierailija
29/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet nyt koko päivän tehnyt näitä keskusteluja, rauhoitu vähän.

Tämä on ensimmäinen keskusteluavaukseni palstalla. Siis ikinä. AP

Vierailija
30/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin fyysisesti kiihotun rahasta ajatuksena. Jos tiedän että seksikumppanini on varakas, olen jopa vähän liian märkänä. Meitä on moneen junaan.

Kai näitäkin on mutta onkohan kirjoittaja. Toisaalta kiihotun itsekin aika kummallisista asioista että ei kai se varakkuus ole sen kummallisempi.

Useimmat naiset kiihottuvat ajatuksesta että joku erityinen henkilö vaikka julkkis, merkittävä johtaja, erittäin rikas henkilö tms haluaa heitä. Siksi myös langetaan esimieheen.

Vierailija
31/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako samankaltaista keskustelua meinasit tehdä?

Vierailija
32/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva nelikymppinen on niin komea, että vetoaa nuoriin. Muistan itse nuoruudestani esim. yhden miehen joka kiinnosti aika tavalla, vaikka olikin vanhempi. En tiedä mikä tässä ajassa on, johtuuko puuma-muodista vai hyvistä geeneistäni, mutta nuoret pojat katsovat aika usein minua. Olen 42 v. nainen. Se ärsyttää, koska en todellakaan ikinä kiinnostuisi jostain parikymppisistä. Oma mieheni on aika reilusti nuorempi, nyt 34 v. ja meillä on kaksi pientä lasta. Olisin mieluusti ikäiseni miehen ottanut, mutta nelikymppisiä miehiä kiinnostaa vain nuoret naiset näemmä. Itse en yritä yhtään mitään, en meikkaa paljon, hiukset ovat luonnostaan paksut ja nätit. Urheilen, mutta en hullun lailla ja ruokakin maistuu. Mun mielestä aikuiset, jotka yrittävät olla hirmu nuorekkaita ovat jotenkin naurettavia. Oli ikä mikä tahansa, niin olemalla rennosti oma itsensä on kaunein/komein. Kaikenlainen yrittäminen paistaa kilometrien päähän. 

Vierailija
33/35 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 kirjoitti:

Montako samankaltaista keskustelua meinasit tehdä?

Tämä on minun ensimmäinen. AP

Vierailija
34/35 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullistelusi pilaa hyvän nimimerkin, oletko se sama yrittäjä joka itki kun naispuolinen työntekijä tuli raskaaksi?

toinen M44

Vierailija
35/35 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisaalta tiedä onko järkevää alkaa seurustella jonkun sellaisen kanssa, jolle oma ikä on tärkein kriteeri. Mitä sitten kun ap on 54 ja nainen vaikka 42? Onko ap:n naismaku siinä ajassa yhtään muuttunut alle kolmekymppisistä yli nelikymppiseen, jotka nyt ei kelpaa? Vai hommaako se siinä vaiheessa tyttöystävän vaimon rinnalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän