Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätyin miten kiinnostuneita alle kolmekymppiset naiset ovat M44

Vierailija
07.03.2016 |

Olen useimmilla mittareilla menestynyt mies: valtaa, rahaa, ihan hyvä ulkonäkö (vaikka haluaisinkin ne vatsalihakset) ja hauska mies.

Erosin pitkästä suhteesta kaksi vuotta sitten. Kun pääsin jaloilleni aloin katsella vähän alle nelikymppisiä puolituttuja sinkkuja naisia esimerkiksi Facebookista. Todella kivaa seuraa löytyikin ja olen tavannut hienoja ihmisiä.

Pikkuhiljaa tapailemani naiset nuorenivat ja ovat nykyään hyvännäköisiä naisia ikäluokassa 26 - 31. Mutta siitä nuoremmat eivät enää ole kiinnostuneet minusta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

Moni sanoo että tykkää aikuisesta miehestä. Onko muilla miehillä samanlaisia kokemuksia että joku ikäraja jonka alle olevat naiset eivät enää lämpeä sinulle?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katselen 5 - 10 vuotta itseäni nuorempia naisia ja ovat lämmenneet ihan hyvin.

Vierailija
2/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 12-18v nuorempia miehiä :D Onneks meitä on monenlaisia :)

Nainen 44v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Lompakkoloisille kelpaa jo epätoivoissaan vähän vanhempikin mies, kun omanikäisistä kaikki varattuja tai työttömiä.

Vierailija
4/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 44v

Sitä en tiedä lämpenisikö nuoremmatkin, mutta kiitos ei :)

se N 44

Vierailija
5/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen 44v

Kaikenlaistahan sitä saa katsella. Nuorista miehistä saa vanhempi nainen mukavan Friends with Benefits -tapauksen mutta aika harva nuori mies parisuhteeseen lähtee vanhemman naisen kanssa. Tietysti siinä on eroja jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt nainen niin joku viisi vuotta ei ole vielä ongelma.

Vierailija
6/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee. Lompakkoloisille kelpaa jo epätoivoissaan vähän vanhempikin mies, kun omanikäisistä kaikki varattuja tai työttömiä.

En ole niinkään rahojen perään huomannut naisten olevan mutta perhettä haluavat perustaa. Siihen tarkoitukseen näytän sopivan hyvin. AP

Vierailija
7/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla varmaan aika paljon rahaa. Vois treffata!

Vierailija
8/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
9/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 44v

Kaikenlaistahan sitä saa katsella. Nuorista miehistä saa vanhempi nainen mukavan Friends with Benefits -tapauksen mutta aika harva nuori mies parisuhteeseen lähtee vanhemman naisen kanssa. Tietysti siinä on eroja jos on poikkeuksellisen hyvin säilynyt nainen niin joku viisi vuotta ei ole vielä ongelma.

Tarkennetaan: En puhunut vain katselusta. Ja yllätys yllätys, ihan parisuhteista :)

Vierailija
10/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietysti mutta luulen että naisia kiinnostaa kokonaispaketti. AP

Vierailija
11/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole niinkään rahojen perään huomannut naisten olevan mutta perhettä haluavat perustaa. Siihen tarkoitukseen näytän sopivan hyvin. AP

Varakas elättäjä jälkikasvulle. Siinä sinun arvosi. Turhaan muusta haaveilet.

Vierailija
12/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa sun kanssa suhteeseen seuraavilla ehdoilla, harrastan seksiä vain ikäiseni rakastajan kanssa, maksat elämiseni ja opiskeluni ja viet mua ja mun rakastajaa matkoille. Palkkioksi saat katsella minun ja rakastajani panemista.

Vierailija
13/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea te miehet romanttisissa päiväunissanne luulette. Jos sinulla on rahaa eikä perhettä ennestään, totta kai olet järkiliittomielessä hyvä saalis naiselle, jolla biologinen kello on alkanut tikittää. Tuskin kukaan sinusta muuta hakee.

Vierailija
14/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia kuvittelet että ne sitä perhettä haluaa sinun kanssa perustaa. Just sen rahan takia haluavat. Sinä kustannat kotonamakailun ja maksat perheen kulut ja jos/kun ero tulee, sinä maksat elarit ja jos niin tyhmä olet että naimisiin asti menet, tai tarpeeks pitkään asut avoliitossa, niin puolet omaisuudesta puhalletaan lähtiessään. Ilmoitappa näille naisille että olet työtön ja rahaton, niin katsotaan miten vanha charmikas herra sen jälkeen kiinnostaa.

Vierailija
15/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin alkaa sun kanssa suhteeseen seuraavilla ehdoilla, harrastan seksiä vain ikäiseni rakastajan kanssa, maksat elämiseni ja opiskeluni ja viet mua ja mun rakastajaa matkoille. Palkkioksi saat katsella minun ja rakastajani panemista.

Kiitos jätän käyttämättä. AP

Vierailija
16/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea te miehet romanttisissa päiväunissanne luulette. Jos sinulla on rahaa eikä perhettä ennestään, totta kai olet järkiliittomielessä hyvä saalis naiselle, jolla biologinen kello on alkanut tikittää. Tuskin kukaan sinusta muuta hakee.

Ihan älytöntä miten täällä hyökätään.

Naisista on aika paljon kokemusta ja erotan kun nainen käy kuumana ja milloin ei (puhun siis ihan mitä siellä alhaalla tapahtuu enkä mistään käyttäytymisestä).

Miten nämä laskelmoivat nuoret naiset saavat itsenä niin kiihottuneeseen tilaan kanssani jos heillä vain on kiinnostus rahoihini?

Vierailija
17/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia kuvittelet että ne sitä perhettä haluaa sinun kanssa perustaa. Just sen rahan takia haluavat. Sinä kustannat kotonamakailun ja maksat perheen kulut ja jos/kun ero tulee, sinä maksat elarit ja jos niin tyhmä olet että naimisiin asti menet, tai tarpeeks pitkään asut avoliitossa, niin puolet omaisuudesta puhalletaan lähtiessään. Ilmoitappa näille naisille että olet työtön ja rahaton, niin katsotaan miten vanha charmikas herra sen jälkeen kiinnostaa.

En ole mikään charmantti mies jos olen yli neljäkymmentä :) AP

http://perezhilton.com/tag/Ryan_Philippe/#.Vt2xzvl97IU

Vierailija
18/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisista on aika paljon kokemusta ja erotan kun nainen käy kuumana ja milloin ei (puhun siis ihan mitä siellä alhaalla tapahtuu enkä mistään käyttäytymisestä).

Miten nämä laskelmoivat nuoret naiset saavat itsenä niin kiihottuneeseen tilaan kanssani jos heillä vain on kiinnostus rahoihini?

Seksillä saa tarttumaan syöttiin.

Vierailija
19/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee off topic mutta oma kokemukseni on että jos nainen on kiihottunut hän on silloin aidosti seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Miehelle on pillereitä ja muita joilla saa feikattua kiihottumisen. Nainen pystyy feikkaamaan kaikenlaista mutta ei sitä fyysistä kiihottumista sisällään.

Vierailija
20/35 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee off topic mutta oma kokemukseni on että jos nainen on kiihottunut hän on silloin aidosti seksuaalisesti kiinnostunut miehestä. Miehelle on pillereitä ja muita joilla saa feikattua kiihottumisen. Nainen pystyy feikkaamaan kaikenlaista mutta ei sitä fyysistä kiihottumista sisällään.

Kyllä mä ainakin kiihotun miettiessäni seksikkäitä miehiä. Silmät vaa kii tai täysin pimee huone, ettei sitä vanhusta nää ja mielikuvitus laukkaamaan, niin seksi vois onnistua sen fossiilinkin kanssa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä