Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävisikö lääkärissä näytillä kun...

Vierailija
07.03.2016 |

Oireet nyt: lämpö 37,5, jonkun verran selkäkipua (voi olla työperäistä). Aiemmin: Eilen alkoi kuume ja eilisen kuume huuteli 38,5:ssa. Viikko - pari sitten oli virtsatulehdusoireita jotka meni ohi karpalomehulla ja c-vitamiinilla. Pari päivää sitten ja eilen kovaa päänsärkyä ja lihassärkyjä selässä, hartioista ja käsissä. Ei nuhaa, ei yskää yms, ei mahaoireita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävisi jos en nimen omaan lääkärintodistusta töihin tarvitsisi.

Vierailija
2/4 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut lokakuusta asti 37,0'c - 37,7'c, eikä ne lääkärissä mitään sille tehneet. Käskivät vain lepäillä. Minun normilämpö on alle 36,5'c. Viikottaista päänsärkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut lokakuusta asti 37,0'c - 37,7'c, eikä ne lääkärissä mitään sille tehneet. Käskivät vain lepäillä. Minun normilämpö on alle 36,5'c. Viikottaista päänsärkyä.

Mun kaverilla oli tuollaiset oireet, sydämentykytystä ja unettomuutta. Syyksi paljastuivat lopulta työpaikan homeongelmat. Toivottavasti saat apua ja pääset tutkimuksiin.

Vierailija
4/4 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin ihan vaaan siksi, ettei kyseessä ole munuaistulehdus. Kun sulla kuitenkin on ollut noita virtsapitkentulehdusoireita. Jos tulehdus on edennyt munuisiin, ei virtsaamiseen liittyviä oireita välttämättä enää ole. Munuaistulehdus on vakava tila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi