Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provoilijat, avautukaapa!

Vierailija
07.03.2016 |

Kuulkaapas! Provoavaukset on joskus hyvin harvoin viihdyttäviä. Enimmäkseen ne on kuitenkin kökköjä, heti tunnistettavia ja ankeita. Jotkut niitä kuitenkin tekee.

Arvoisat (?) provostelijat: mitä saatte irti harrastuksestanne. Avautukaa anonyymisti, minua vilpittömästi kiinnostaa miksi joku aloittaa kyseisen harrastuksen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä provoon ku suomalaiset naiset on niin tyhmii et ne rupee aina raivoon ku mä kirjotan et ne on rumii. Sitä on sit kiva lukee ku ämmät kirkuu vastaan et suomalaisil miehil on pieni.

Vierailija
2/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on hauskaa. Ja provo on onnistunut vasta silloin, jos sitä ei tunnista provoksi heti/ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilen vain mahdollisilla tilanteilla. Yleensä provoa aletaan huudella vasta sivuilla 4-6.. Enkä koe mitenkään epäonnistuneeni siitä. Yleensä haluni on vain herättää keskustelua ko. tilanteesta, ja täysin asialliset aloitukset saavat harvoin kovin paljoa vastauksia, provoilulla saa ihmisistä enempi irti.

Siksi minusta provonhuutelu on tylsää, kun haluaisi vaan luoda keskustelua.

Vierailija
4/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa hyviä vinkkejä!

Vierailija
5/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys on pahin sairaus.

Vierailija
6/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilen vain mahdollisilla tilanteilla. Yleensä provoa aletaan huudella vasta sivuilla 4-6.. Enkä koe mitenkään epäonnistuneeni siitä. Yleensä haluni on vain herättää keskustelua ko. tilanteesta, ja täysin asialliset aloitukset saavat harvoin kovin paljoa vastauksia, provoilulla saa ihmisistä enempi irti.

Siksi minusta provonhuutelu on tylsää, kun haluaisi vaan luoda keskustelua.

Okei, tuon hahmotan. Yleensä maustan itsekin avauksiani samasta syystä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi