Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka myöhään uskaltaa vielä imuroida kerrostalossa?

Vierailija
07.03.2016 |

itselläni on ihan aikarytmit sekaisin, kun aloitan työt 5deltä aamulla ja nyt huomenna olisi vapaa ja mietin, että uskaltaisiko vielä imuroida? Saattaa kuullostaa tyhmältä, mutta itse ainakin saatan mennä nukkumaan 6-7 aikaan jos on töitä seuraavana päivänä. Tiedän, että hiljaisuus on vasta 10neltä, mutta silti omaan mieleen tuntuu jo melko myöhäiseltä imuroida.. Nyt siis ajattelen naapureita :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroi ihan rauhassa vaan.

Jos mietit omalle kohdallesi että itse olisit klo19 nukkumassa ja heräisit siihen että yläkerta imuroi; pahastuisitko siitä vai jatkaiistko uniasi kenties korvatulppien kanssa?

Vierailija
2/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Edelleen järjenkäyttö sallittua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ( osaketalo), hiljaisuus alkaa klo 22.00 ja siihen asti voi tehdä mitä haluaa. Hiljaisuuden jälkeenkin saa käydä suihkussa/kylvyssä, vetää wc:n. Meillä asuu vuorotyöläisiä ja onneksi tässä yhtiössä ihmisillä on järki päässä eikä jokaisesta kolahduksesta olla valittamassa.

Vierailija
4/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse imuroin tuossa yksi päivä kello 23:45, kun pääsin töistä kotiin. Ei tullut valituksia.

Vierailija
5/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hiljaisuus alkaa 22:00, niin lopeta imurointi mielellään viimeistään 21:59. Joten voit mielestäni imuroida ihan rauhallisin mielin tähän aikaan.

Vierailija
6/6 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kohteliasta olisi olla imuroimatta klo 21-08. Ko myöhäisillan, yön ja varhaisaamun tunteina voi vaikka pyyhkiä pölyjä. Pesukoneelle ja kuivurille sopimaton aika on 22-07.