Olettekokumppaninne kanssa samaa mieltä uskonnosta ja politiikasta?
Ja kauanko olette olleet yhdessä? Ovatko näkemyksenne lähentyneet toisiaan vuosien saatossa?
Kommentit (25)
Anteeksi, mutta miksi ihmeessä olette yhdessä jonkun kanssa joka on eri mieltä kaikesta...?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta miksi ihmeessä olette yhdessä jonkun kanssa joka on eri mieltä kaikesta...?
Meille uskonto ja politiikka eivät edusta kaikkea. Ja ovat vain asioita, joista olemme eri mieltä. Ei tarkoita, että kumpikaan pitäisi toista tyhmänä mielipiteen vuoksi.
Meillä on kuitenkin paljon asioita, joita teemme yhdessä, ja joista yhdessä iloitsemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen äärivassari mutta olen äänestänyt useimmiten oikeistoa lähinnä siksi koska vasemmalla ei ole minulle sopivia ehdokkaita.
Sehän on loogista. Itse olen käyttänyt seuraavaa logiikkaa: ajatusmaailman mukainen puolue, nainen, suunnilleen sama elämäntilanne, paras vaihtoehto. Tällä logiikalla löytyikin sitten täydellinen ehdokas. Sääli ettei viime vaaleissa ihan päässyt, mutta ensi kerralla varmasti!
Lähinnä ongelmani on että olen maahanmuuttokriittinen 😁
Naista en äänestäisi koskaan.
Oletko mies vai koetko olevasi sukupuolesi vuoksi jotenkin huonompi?
Ollaan eri mieltä juurikin noista asioista, politiikasta ei tosin niin paljoa kuin uskonnosta. Me ei juuri koskaan puhuta uskonnosta kotona, koska ei ole järkeä vääntää asiasta, josta ollaan eri linjoilla. Yhdessä ollaan oltu lähes 20 vuotta, joten eipä nää mielipide-erot oo meitä toisistamme erottaneet. Arjen sujuvuudesta, rahan käytöstä ja lasten kasvatuksesta ollaan samaa mieltä, ne on musta paljon tärkeämmät aiheet, koska ne koskee meidän jokapäiväistä elämää.
Lähinnä ongelmani on että olen maahanmuuttokriittinen 😁
Naista en äänestäisi koskaan.