Kikkoja joilla parantaa kiinnostavuuttaan nuorten naisten silmissä?
Eli kysymys tarkoitettu minulta suoraan teille nuorille naisille. Myös vanhemmat, noin 25 ikävuoden kieppeillä voivat myös vastailla...
Mikä on nykyään se juttu, jolla mennään nuoren naisen sydämeen näin hieman vanhemman miehen näkökulmasta? Onko se fittness-keho, komeat kasvot vai ehkä paksu pankkitili? Komea urheiluauto vai ehkä moottoripyörä? Entä ammatti - sankaripalomies vai bisnesmies? Ja minkälainen vaatetus kolahtaa parhaiten nuoreen nyky-naiseen? Asiallista keskustelua toivoen ja kuvaesimerkkejäkin odotellen...
Kommentit (70)
Kaikin puolin huoliteltu ulkoasu on lähtökohta. Siistit, puhtaat, hyvin leikatut hiukset, puhtaat siistit vaatteet (ei tarvitse olla kalliita merkkituotteita), siistit puhtaat kädet (ei surureunoja kynsissä eikä liian pitkiä kynsiä). Ja jos koko komistus huolehtii vielä kunnolla hygieniastaan (osaa pestä myös ne strategiset paikat huolella), hoidattaa suunsa kuntoon (puhtaat ehjät hampaat ja haisematon hengitys) ja vielä käyttäytyy miellyttävästi, niin eiköhän kalaa ala tarttua verkkoihin. Liika juominen on tietenkin turn-off. Samoin kaikenlainen pröystäily. Älä kuitenkaan sorru pissiksiin!
mryouth75 kirjoitti:
Onko se fittness-keho, komeat kasvot vai ehkä paksu pankkitili? Komea urheiluauto vai ehkä moottoripyörä? Entä ammatti - sankaripalomies vai bisnesmies? Ja minkälainen vaatetus kolahtaa parhaiten nuoreen nyky-naiseen? Asiallista keskustelua toivoen ja kuvaesimerkkejäkin odotellen...
Ei fitness-kehoa. Timmi ja urheilullinen saa olla, mutta ei mielellään mikään limainen lihaskimppu, joka puhuu vain rahkasta, protskusta, kaloreista ja kuvaa kehoaan.
Komeat kasvot on plussaa, mutta luonne on tärkeämpi juttu kuin ulkonäkö. Pitää myös muistaa, että makuja "komeiden" kasvojen suhteen on monia.
Paksu pankkitili ei ole tärkeää, mutta kyllä miehen tulisi pystyä elättämään itsensä. En halua avustaa miestä taloudellisesti, mutten myöskään toivo, että mies maksaa minun kulujani. Toki illallisen tms tarjoaminen on kohteliasta, mutta ei tarpeen.
Minua ei kiinnosta autot eikä moottoripyörät, joten ne ei ole tärkeitä. Pidän enemmän miehistä, jotka suosivat kävelyä, pyöräilyä ja julkisia. Se kertoo enemmän miehen aatemaailmastakin.
Ammatilla ei ole niinkään väliä, kunhan mies tekee työtä, mistä aidosti nauttii. Bisnesmiehiä ja palomiehiä mielummin tapailisin esim. tutkijoita (luonnontiede tai humanistiset alat), taiteilijoita (muusikot, kirjailijat, elokuva-alan ihmiset) tai muita mielenkiintoisia ihmisiä, joiden kanssa olisi enemmän yhteistä puhuttavaa.
Vaatetus ei ole myöskään kauhean tärkeää. Pääasia, että on suhteellisen siistit vaatteet ja jonkinlainen oma tyyli. Itse pidän monenlaisista vaatetyyleistä - preppy, grunge, rock, smart casual, sporty, jne. En pidä Kiitos- paidoista ja leijonariipuksista, huumori- ja mainosprinteistä, näkyvistä alushousuista, suomiräppäreiden vaatteista enkä liian tiukkapipoisesta business-tyylistä.
-N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla nuorekkaan näköinen, eli jos näin alkuun kävisit kiristämässä naamasi.
Se naaman kiristyskään ei auta, kun se ikä näkyy kropassa. Hyi helvetti sellanen vanhan miehen kroppa.
Nuorilla miehillä vasta plösö kroppa on. Moni 40+ mies on paremmassa kunnossa kuin nuoret.
Miksi ihmeessä aikuinen mies haluaisi vikitellä jotain teiniä? Jaksaisiko sitä kädestä pitelyä enää tuossa iässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla nuorekkaan näköinen, eli jos näin alkuun kävisit kiristämässä naamasi.
Se naaman kiristyskään ei auta, kun se ikä näkyy kropassa. Hyi helvetti sellanen vanhan miehen kroppa.
Nuorilla miehillä vasta plösö kroppa on. Moni 40+ mies on paremmassa kunnossa kuin nuoret.
jos ap olisi, hän ei täällä olisi vinkkejä vonkumassa.
Riittää että olet pitkä ja uskallat lähestyä näitä
Jos onnistut näyttämään selkeästi ikäistäsi nuoremmalta, niin kai sulla jotain mahdollisuuksia on. Sama juttu lihavan pankkitilin kanssa. Turha silti kuvitella, että toisella tai molemmilla saisit hurmattua kenet tahansa. Vanhat miehet on mulle ainakin ihan selkeä turn off, etsin kumppania, en isää. Rahaakin löytyy sen verran omasta taskusta, että vaikka en leveästi pystykään elämään, niin ihan hyvin tulen toimeen näin opiskelijana. N20
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla paremmassa kunnossa, mutta kroppa ja iho on silti vanhan ihmisen. Mieluummin pyöreähkö nuori kuin treenattu löysänahkainen 40+ vanhus.
Jotenkin vähän säälittää nelikymppiset äijät jotka haikailevat kakskymppisten naisten perään. Samoin kuin vanhat naiset nuorten miesten perään. Se juna meni jo. Ja luulisi että haluaisi naisesta myös muutakin kuin kauniin nuoren ulkonäön, 99% 20-vuotiaista mimmeistä on ihan lapsia. Itse olen "jo" 27-vuotias ja voi luoja miten paljon olenkaan kasvanut muutamassa vuodessa, nyt tuntuu ettei silloin kakskymppisenä ollut päässä yhtään järkeä. Mutta noh, jos välttämättä nuoren neidon haluat kannattaa etsiä niitä hyvin harvoja ketkä viehättyvät itseään 20v vanhemmista miehistä. Eli deittisivustolle ilmoa vaan menemään. Tosin siellä varmaan on kova kilpailu nuorista naisista. Tietty komeus ja hyvä kroppa plussaa, ja rahaa. Eiköhän nuo ole aika itsestäänselvyyksiä ja niitä itsekin luettelit.
Kun olin parikymppinen niin kyllä kaikki lähemmäs kolmekymppiset näytti jo rumilta ja rupsahtaneilta eikä ollut paljon yhteistä heidän kanssaan. Nyt olen vajaa 30 ja nelikymppiset miehet näyttävät keski-ikäisiltä vanhuksilta. Kyllä suurin osa naisista kiinnostuu suunnilleen oman ikäisistään, mutta poikkeuksia löytyy. Randomilla kun meet baarista pokailee nuoria pimuja niin taidat saada vaan pedarin pervon leiman, kokeile netistä seuranhakupalveluista.
Ikä ei niin tärkeä, älykkyys ratkaisee miehessä eniten, tyhmä ei saa olla. Ja ehkä huumorintaju.
Mä en ikinä parikymppisenä olisi huolinut mitään vanhempaa miestä, korkeintaan pari vuotta vanhempi olisi käynyt. Nyt vanhana akkana vanhemmatkin ukot kelpaisi jos muuten synkkaisi ellen olisi jo avioliitossa.
En ajatellut itse pokaillla vaan mielummin niin päin, että nämä naiset tulisivat pokaamaan minua.
-mryouth75
Kuvottaa, ku oman isän ikäset ukot tulee iskeen vähä väliä ja kyllä muuten äimistyvät, kun tilitän enemmän tai vähemmän tylysti takaisin.
Että enpä tiedä, muutama hyvä vinkki täällä on, mutta se nyt riippuu ihan henkilöstä tehoaako se sulla oikeasti vai herätätkö ainoastaan sääliä ilmestyessäsi paikalle. Ehkä joku tyhjäpää tai vähän reppanampi tapaus voisi kiinnostua, ellet löydä sitten jostain sellaisen naisen, joka syttyy vanhuksista..
mryouth75 kirjoitti:
Eli kysymys tarkoitettu minulta suoraan teille nuorille naisille. Myös vanhemmat, noin 25 ikävuoden kieppeillä voivat myös vastailla...
Jos mielestäsi 25-vuotiaat naiset ovat "vanhempia naisia", niin mitä se tekee sinusta, arvon 41-v? Ikälopun?
Vierailija kirjoitti:
Heitelkää nyt esimerkkejä seksikkäistä 40+ miehistä jotka kelpaisivat teille...
-mryouth75
Niitähän on vaikka millä mitalla. Tässä muutamia, jotka tuli ensimmäisenä mieleen. Minua miellyttää hyvin sekalainen joukko miehiä, esim. Timonthy Oliphant, Hugh Laurie, Guy Pearce, Jon Hamm, Robert Downey Jr, David Beckham, Brad Pitt, Mark Wahlberg, Sean Bean, Marco Pierre White, David Bowie, Tim Curry, Kevin Spacey, J.K. Simmons, Dennis Quaid, Billy Bob Thornton, George Clooney, Dave Grohl, Javier Bardem, Mikael Persbrandt, Mads Mikkelsen, Chris Noth, Alan Rickman, Hugo Weaving, Michael Keaton, Christoph Waltz, Kevin Costner, Andy Lau, Aidan Gillen, Daniel Graig, Idris Elba, Anthony Bourdain, Kimmo Timonen, Arto Nyberg, Tommi Korpela, Alejandro Inarritu.
Hyvät jutut vetoaa muhun, mutta oonkin jo 33. Tosin näin oli myös nuorempana. Moni on maininnut rahan, mutta itseäni se ei ole ikinä kauheasti kiinnostanut. Oon miettinyt, onko nykyteinit erilaisia. Ei me puhuttu ikinä tyttöjen kanssa siitä, onko jollain jampalla rahaa. Se oli täysin samantekevää. Persoona kiinnosti, ja ulkonäkö.
Siistit perusvaatteet, hyvä perushygienia, kohtelias, mukava, hyvät käytöstavat. Näillä ei kaikkien naisten huomiota saa, vaan niiden, joiden huomion haluaisitkin saada.
iso maasturi,kallis kello ranteessa,omistaa omakotitalon ja ammatti mielellään joku bisneshenkinen, mutta ei niin tarkkaa.kropan pitäisi olla sopusuhtainen ja melko treenattu,ei liian sliipattu tyyli kuitenkaan.hiusten ja vaatteiden pitää olla tiptop ja toki huoliteltu bisnestyyli on plussaa.kun naisen tapaat, sinun täytyy osoittaa että hän on koko maailmasi ja että hänessä on jotain erityistä, miksi pidät juuri hänestä.