Miksi niin harva muija saa orgasmin panossa?
En ymmärrä, miksi harrastaa yhdyntää jos ei kerran tunnu niin että saisivat? Ettekö osaa harrastaa seksiänne jotta saisitte orkut vai mistä se kiikastaa?
En ymmärrä miksi niin suurella osalla on tuollaista haluttomuutta. Orgasmi tuntuu hyvältä, miksi siis et saa jos kerran haluat seksiä? Seksuaaliterapeuteilla olisi kyllä työn sarkaa!
Kommentit (26)
Kyllä keskiverto kalu tuntuu ihan selvästi emättimessä. Mulla ainakin tulee ihan iloinen mieli, kun miesystäväni, joka on 170 cm:ä pitkä, sätkii haaroissani pää tissien välissä kaljunalku vilahdellen työntöjen tahdissa tissien takaa. Orgasmia en tosin saa yhdynnässä, mutta hilpeelle mielelle tulen lähes aina.
Kyllä paneminen hyvältä tuntuu ja vielä nimenomaan niin, että mies on ensin sormettanut tai nuollut mulle orkun. Klitta on tosi herkkä orkun jälkeen, ja se saa vielä vähän stimulaatiota siinä pannessa, niin kyllä tuntuu ihanalta. Mutta yksinään se ei riitä. Ja yhdynnässä on mukava tosiaan olla lähellä rakasta ja nähdä kuinka hän nauttii ja lopulta laukeaa.
Biologisesti on kummallista, että nainen voi saada orgasmin jollain tavalla. Se on ihmisen erikoisuus, jota ei esiinny muilla lajeilla. Evoluutio on sen tuottanut, mutta tietääkseni sille ei vielä ole keksitty kunnon selitystä. Jotain hyötyä siitä on eloonjäännille ja lisääntymiselle oltava, muuten sitä ei olisi. Ja koska useimmat naiset saavat orgasmin vain itsepalveluna, vastaus tuskin on se, että se houkuttelee lisääntymään. Ja silloinhan naaraan orgasmi olisi kaikilla lajeilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä keskiverto kalu tuntuu ihan selvästi emättimessä. Mulla ainakin tulee ihan iloinen mieli, kun miesystäväni, joka on 170 cm:ä pitkä, sätkii haaroissani pää tissien välissä kaljunalku vilahdellen työntöjen tahdissa tissien takaa. Orgasmia en tosin saa yhdynnässä, mutta hilpeelle mielelle tulen lähes aina.
Minäkään en kovin usein orgasmia saa, mutta yhdynnöistä nautin todella paljon. On vain aivan mahtavaa saada kalu sisälle.
Saan sormilla ja yhdynnässä. Nuolemalla en ikinä. En jotenkin ajatuksenkaan tasolla pidä siitä, että mies häärää pää jalkovälissä, kun haluan nimenomaan tuntea koko miehen kehoani vasten. Silmiin katsominen on mulle myös tärkeä asia. Jo ensimmäisissä yhdynnöissä sain orgasmeja tietyissä asennoissa, ei se sen kummempaa opettelua vaatinut.
Kyllä näinhän se menee. Itsekin miettinyt koko elämäni samaa asiaa.
T. Toinenkin minuutin keitetty muna