Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun täyttää 40-vuotta.. juhliako vai ei?

Vierailija
07.03.2016 |

Vähän kahden vaiheilla. Kai se täytyy jotenkin noteerata. Miten sinä vietit/aiot viettää 40-vuotissyntymäpäivän?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan itsestäsi kiinni haluatko juhlia vai ei. Meillä mies halusi isot kekkerit sukulaisille, ystäville ja naapureille. Oli viinaksia ja ruokaa ja leivonnaisia jne ja vieraita lappasi koko päivän ja parhaat olivat yöhön asti. Minä täytin vuoden myöhemmin enkä sanallakaan maininnut asiasta kenellekään. Muutamat (mm anoppi) kysyivät jo miehen juhlissa, että onko ensi vuonna sama homma. Ilmoitin naureskellen että ei tule juhlia, ei sitten minkäänlaisia eikä sukulaiset siitä olleet moksiskaan. Minä inhoan olla juhlan keskipisteenä ja mies tykkää. Jokaisen oma valinta.

Vierailija
2/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin pitää miehen kanssa ysäribileet. Me juhlitaan aina synttäreitä, niin että totta kai pyöreät vuodet on iso juhla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kivat pienet mökkibileet lähisuvulle ja ystäville. Siellä oli sulassa sovussa keskenään kummilapseni 2 v ja kummitätini 60 + ja kaikkea siltä väliltä. Saunomista, makkaranpaistoa, kuohuvaa, kakkua, konjakkia :D Ihan mun ja mun lähipiirini näköinen ilta.

Mun mielestäni jokainen voi juhlia mitä haluaa ja miten haluaa :)

Vierailija
4/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hyvä syy juhlia - mutta jos et halua, ei ole mikään pakko :)

Vierailija
5/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juhli, ja muutaman kuukauden päästä olis noi 40v synttärit. Itse en ole juhlinut synntäreitäni aikuisena  vain kun täytin 18v. Omalla kohdallani en vain ole nähnyt mitään syytä, olen enemmänkin tyytyväinen jos kukaan ei  tiedä tai noteeraa kyseistä päivää. (sujuvasti aina valahtelen syntymäpäiväkseni kyselojöille 29.2. joka on karkauspäivä 4 vuoden välein =D) En vain jostain syystä pidä yhtään synttäreiden aiheuttamasta huomiosta. Mutta ymmärrän kyllä hyvin niitä jotka synttäreitään haluaa viettää, ja mielelläni itse kyllä onnittelen syntymäpäivä sankareita, kunhan itse omalla kohdalla vaan saan pitää asian omana tietona. Onneks oma mies on jo oppinut jos olemaan huomaamatta näitä minulle  tätä niin kiusaantunutta oloa tuomaa merkkipäivää. Mut jokainen tablaa tyylillään!!!

Mut ap. juhli ihmeessä jos se tuntuu kivalta idealta. Hyvää syntymäpäivää etukäteen!

Vierailija
6/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin halunnut juhlistaa omia synttäreitäni ihan vain perheen kanssa menemällä ravintolaan syömään, jonka myös perheelleni sanoin mutta eipä vain miestäni eikä lapsiani synttärini kiinnostanut. Ei juhlittu mun 40v synttäreitä mitenkään. Mieheni vein kyllä hänen 40v synttäreitä juhlimaan a la carte-ravintolaan.

Taidan varata kostoksi itselleni jonkun hemmotteluloman viikonlopuksi tmv. Sen verran harmittaa, ettei edes oma perhe huomioinut synttäreitäni. Muista lähipiirin ihmisistä nyt viis, mutta olisi edes perheenjäsenet toivottaneet hyvää syntymäpäivää tai jollain tavalla oltaisin juhlistettu, jos ei ravintolassa niin kotona. Olisin leiponut vaikka kakun mutta kun ei, niin ei. En sitä yksinkään ala syömään.

Ainoat synttärionnittelut tulivat sähköpostiin nettikaupoista, joista olen jotain tilannut ja joltain Tallink Siljalta. Ja nämäkin vain uusien tilausten tai matkojen toiveesta.

Vierailija
7/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 40 v pieni ikäkriisi ja helpotti paljon kun kutsuin kaikki ystävättäreni kylään ja juhlittiin. :-)

Vierailija
8/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juhlat, kun täytin 40v, tosin juhlittiin omia häitämme.

Vierailija
9/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin halunnut juhlistaa omia synttäreitäni ihan vain perheen kanssa menemällä ravintolaan syömään, jonka myös perheelleni sanoin mutta eipä vain miestäni eikä lapsiani synttärini kiinnostanut. Ei juhlittu mun 40v synttäreitä mitenkään. Mieheni vein kyllä hänen 40v synttäreitä juhlimaan a la carte-ravintolaan.

Taidan varata kostoksi itselleni jonkun hemmotteluloman viikonlopuksi tmv. Sen verran harmittaa, ettei edes oma perhe huomioinut synttäreitäni. Muista lähipiirin ihmisistä nyt viis, mutta olisi edes perheenjäsenet toivottaneet hyvää syntymäpäivää tai jollain tavalla oltaisin juhlistettu, jos ei ravintolassa niin kotona. Olisin leiponut vaikka kakun mutta kun ei, niin ei. En sitä yksinkään ala syömään.

Ainoat synttärionnittelut tulivat sähköpostiin nettikaupoista, joista olen jotain tilannut ja joltain Tallink Siljalta. Ja nämäkin vain uusien tilausten tai matkojen toiveesta.

Miksi et sitten varannut pöytää ravintolaan ja ilmoittanut miehelle ja lapsille aikaa ja paikkaa? Miten sä olet lapsesi kasvattanut, jos heitä ei äidin syntymäpäivä tuon enempää kiinnosta?

Vierailija
10/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta ei saa juhlia, huono merkki

Vierailija
11/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin juhlin kuten aina.

Vierailija
12/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten varannut pöytää ravintolaan ja ilmoittanut miehelle ja lapsille aikaa ja paikkaa? Miten sä olet lapsesi kasvattanut, jos heitä ei äidin syntymäpäivä tuon enempää kiinnosta?

Yksin olisin sinne ravintolaan mennyt. Mies päätti lasten puolesta, että lapset menevät mun synttäreiden sijaan harrastuksiinsa, vaikka noissa harrastuksissa ei olekaan joka kerta läsnäolopakkoa. Eli eivät ole missään kilparyhmissä tai maajoukkuetason jutuissa. Kaada vaan lisää paskaa niskaan. Paska mutsi ym. olen vissiin. En osaa lapsia kasvattaa ja mitähän vielä.

Vierailija
13/13 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies piti kunnon bileet pari vuotta sitten, hauskaa oli. Kaverit on pitänyt vaihdellen juhlia; on ollut pieniä illanistujaisia, kunnon bileitä yötä myöten, joku ei ollenkaan. Omat 40-synttärit vietetään jossain kaukana ihan vaan oman perheen kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme