Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tietää joutuvansa harrastamaan seksiä tänään.

Vierailija
06.03.2016 |

Kilahdin miehelle eilen, koska se on taas pihdannut joulusta asti. Kerran joskus tammikuussa tyhjensi kassinsa pikaisesti niin, etten itse saanut siitä mitään irti. Muuten ollaan oltu ilman. Ja meillä miehen pihtaaminen tarkoittaa myös kokonaan ilman läheisyyttä olemista - ei seksiä, ei kosketusta, ja sitten hiipuu jo keskustelu ja kaikki.

Nyt se tuli omituisen aikaisin kotiin, jo ennen klo 22. Kuumeisesti varmaan miettii, että "voi saatanan saatana, panemaan kai on pakko ruveta". En oikein tiedä, nautinko siitä että valta on nyt minulla vai harmittaako minua se, että joudun kuksimaan vastentahtoisen miehen kanssa. Vai lopahtaako halut, kun toinen ei halua...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä paitulia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
2/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. :/ Tosin minä en rupea kuukausikaupalla ilman olemaan, teen selväksi että nyt ois vähän niinku aika jotain tapahtua jos on jo vaikka pari-kolme viikkoa menty. Kiltisti mies sitten panee, ja nauttii kyllä itsekin, mutta kumman laiska on aloitteita tekemään. Enkä ole valas, ruma, ilkeä tai muutenkaan vastenmielinen akka, jos joku nyt sitä meinaa tarjota syyksi. Yhdessä ollaan oltu jo 18 vuotta. Ilman minun aktiivisuuttani olisi seksielämämme kuitenkin varmasti jo kokonaan kuivahtanut. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon aloittaja on ilmeisesti Peggy Bundy ja miehensä on Al Bundy :)

Vierailija
4/4 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä sanoit sille? Otti ainakin tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi