ETTE USKO MITÄ ÄITINI SANOI!
Meillä oli riitaa ja sanoin, että kohtelen ihmisiä yleisesti samalla tavalla, kuin ne minua.
Niin äitini sanoi, ettei kukaan menetä mitään, vaikka katoisin kokonaan heidän elämästä.
Kun en ylipäätäänsä saa mitään ikinä aikaiseksi. Ja, että itse menetän tuolla takaisin vittuilulla kaiken vähäisenkin.
Olen siis jo aikuinen, mutta kyllä tuo oli jotain aivan hirveää, mitä hän sanoi.
Kommentit (9)
No mitäköhän kaikkea olet äidillesi mahtanut sanoa...
NO KYLLÄ USKOTAAN VOI KAMALA MITEN KAUHEETA VOIMAANNUTTAVA JAXUHALI SULLE HEI!!
😒
Äiditkin ovat vain ihmisiä, et sinä voi soittaa suutasi ja odottaa ettei koskaan tule mitta täyteen.
Lisäksi hän nyt syyttää minua, että omapa oli vikasi, kun sanoin ennen tota, että hänen kanssaan on pelottavaa riidellä, kun hän alkaa liikehtiä siihen maalliin, että päälle aikoo tulla.
Olen myös kokenut väkivaltaa lapsena ja siitä hän syyttää minua ja vähättelee asiaa ja sanoo, että kyllä sellaista on ollut muillakin.
Hän loukkaantui tuosta ja nyt sanoo, että se mitä sanoi on minuun omaa syytäni koska loukkasin ensin häntä .
Ap
Miksi sun, aikuisen ihmisen täytyisi ylipäänsä riidellä äitisi kanssa? Pysy loitolla jos ette osaa muuta tehdä. Ja mitä sitä vanhoja kaivelemaan.
Tosiaan kyllä melkein kaikki ovat jonkinlaista väkivaltaa kohdanneet. Se ei missään nimessä ole oikein, mutta ikävän yleistä. Et tosiaan ole ainut ap!
"loukkasin ensin häntä" no voi voi miten sinua sitten onkaan vääryytetty antamalla samalla mitalla takaisin :((
Siis tuskin äitisi tuli ekaksi noin sanomaan. Vaikuttaa siltä, että itse nyt kyllä tilannetta vähintääkin edistit.
Äitisi ei ole kunnioituksesi arvoinen. Pahoittelen asiaa