Ummikot, miehet normipainoisia naiset reilusti ylipainoisia
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
En ole seurannut, onko ämmät äänekkäitä jyriä ja miehet hiljaisempia peesaajia. Tuo on aika yleinen parisuhdetyyppi.
Joo, noin se menee, naiset pätemässä ja jatkuvasti äänessä. Kukaan ei saa suunvuoroa.
Pari ensimmäistä viestiä kieltämättä osuu ja uppoaa. Kuitenkin pisteet kummallekin parille asenteesta, eivät ole mitään kamalia jurottajia vaan suhteellisen avoimin mielin liikenteessä. Sympaattisen oloisia ihmisiä kaikki.
ihania atleetteja nuo molemmat miehet <3
Atleeteista en tiedä, mutta naiset on reilusti ylipainoisia, onko sekään nyt kovin tervettä. Ei mulla muuta ja heippa.
Vierailija kirjoitti:
ihania atleetteja nuo molemmat miehet <3
Ovatko naiset sitten urheilullisempia?
ps. piirakansyöntiä ei lasketa urheiluksi
Saman huomannut. Mutta näinhän se on katukuvassakin, normaalipainoiset/hoikat on harvinaisuuksia....
Ihmiset ei oikein tajua, että lieväkin ylipaino on riski. Paasataan vaan, että joooo oon kyllä tyytyväinen itseeni, en aio laihduttaa.
Olen minäkin ihan tyytyväinen vaikka olen paisunut 10 kg 18 kuukaudessa, mutta pakko se on silti palautua normimittoihin.
En ole seurannut, onko ämmät äänekkäitä jyriä ja miehet hiljaisempia peesaajia. Tuo on aika yleinen parisuhdetyyppi.