Höh lapsen isä herne nenässä mulle!!
Oon muuttamassa yhteen ihanan miehen kanssa ja exä rupes nyt hankalaksi!!! Vaatii että tapaa miehen ennen kun muutetaan yhteen? Miestä ei vois vähempää kiinnostaa tavata exää kun oon kertonu miten huonoissa väleissä ollaan! Ei kai se pakottaa voi?!
Kommentit (30)
Ollaan oltu yhessä jo monta kk ja mies ei ees osallistu mun lapsen elämään eli ei kuulu ees exälle tää asia!! Ja on nyt kolmas mies exästä eron jälkeen mut mitä sitten ?? Kaikki tekee virheitä. ..
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhessä jo monta kk ja mies ei ees osallistu mun lapsen elämään eli ei kuulu ees exälle tää asia!! Ja on nyt kolmas mies exästä eron jälkeen mut mitä sitten ?? Kaikki tekee virheitä. ..
Onko tuo nyt ihme, jos sinulla on taipumusta tehdä virheitä miesasioissa...
Ei ole pakko tavata ja sillä siisti. Sun yksityiselämän valinnat ei kuulu exälle, vaikka olisi lapsiakin liuta. Eli ei voi vaatia mitään tapaamista. Käske sen pitää vaan huoli omista asioistaan.
Mites olis jos lapsi muuttais isälleen? Olis vähän vakaammat olosuhteet.
Ymmärrätkö edes, että lapsi kärsii tuollaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Lapsi asuu mun kanssa. . Exä pitää viikonloput ja lomat....
Niin, eli tämä uusi mies tulee viettämään enemmän aikaa lapsen kanssa kuin se oikea isä? Kai siis ihan ymmärrettävää että hän haluaisi tutustua mieheen. En ole tietenkään varma johtuuko tämä vaatimus tapaamiseen siitä että teillä on yhteinen lapsi. Mitä hän sanoi syyksi?
No sano että haluaa nähdä kenen kans lapsi viettää aikaansa... pitäis lasta luonaan enempi jos kerta kiinnostaa! ! Mutta siis laitoin jo viestiä et ei kuulu mun elämäni sille kun se juna meni jo ...
Vierailija kirjoitti:
No sano että haluaa nähdä kenen kans lapsi viettää aikaansa... pitäis lasta luonaan enempi jos kerta kiinnostaa! ! Mutta siis laitoin jo viestiä et ei kuulu mun elämäni sille kun se juna meni jo ...
No kyllähän se on ihan hyvä että hän tietää kenen kanssa liikut kun teillä on se yhteinen lapsi. Eli periaatteessa kuuluu. Oletko ehdottanut että hän pitäisi lasta luonaan enemmän? Suostuisitko tähän? Suostuisiko hän?
No ei onnistu enää kun muutetaan niin et lapsi voi käydä koulua vaan mun luota ...paitsi jos exä muuttaa perässä mitä todellakin epäilen...sillä uus elämä eikä lapsi kiinnosta niin paljon etttä muuttais
Ei voi pakottaa. Sinun elämäsi ei kuulu hänelle lainkaan.
Viisi vuotta erosta ja olet muuttamassa monennenko miehen kanssa yhteen??? Mitä jos vaikka seurustelisit ensin vähän pidempään? Voi lapsi raukkaa!