Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kylmät väreet -kohtaus?

Vierailija
06.03.2016 |

Moi
olen huomannut että joskus minulle tulee vähän niinkuin kylmät väreet mutta se on enemmänkin sellainen "isku" tai kohtaus. Se tulee joskus jos jokin asia tuntu oikein hyvältä (esim korvien putsaus, pääsee vihdoin vessaan tms.) tai sitten sellaisista asioista mistä kylmät väreetkin tulisi. Siinä, missä kylmät väreet tuntuu karvojen nousemisena pystyyn ja sellaisena selkärankaa pitkin juoksevana väristyksenä, tämä tulee kuin yksi iso sykäys ja silmät menee kiinni, pääni retkahtaa taakse ja leuka alas eli suuni aukeaa. Saatan myös päästää suusta sellaisen samallaisen blllrr-äänen kuin kylmiä väreitä kokiessa. Se tunne ja pään retkahdus kestää suunnilleen sekunnin.

En ole koskaan nähnyt kenenkään tekevän näin ja itsekin peitän sen jos olen seurassa. Mutta rupesin tässä taas tuollaisen tultua miettimään että onko muillakin näitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamu kulkee lävitsesi tuolloin.

Vierailija
2/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joskus pissalla käynnin jälkeen sellainen kylmä olo koko kroppaan, saattaa kestää puol minuutista muutamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

en löydä googlella mitään :( 

Vierailija
4/5 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanokaa nyt joku ees että teillä on samaa niin ei tarvi googlailla voiko olla jotain tourettea tai ms-tautia... ap

Vierailija
5/5 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo siis mulla ku oon kakkosella nii tulee kylmiä väreitä aina :D siis iha aina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi