Ihanan ärsyttävä tytärpuoli
Asumme yhdessä ja mieheni/tytärpuolen isä on usein päiviä poissa. Välillä tuo likka on kuin enkeli. Ja toisinaan saan kuulla kuinka idiootti rinnaton karvapillu olen. Hän itse onkin saanut niin vitun täydellisen vartalon. Täytti juuri 15v. Ajelee alapäänsä aina sileeksi,saunassa olen nähnyt. Jaksa enempää valittaa.
Kommentit (45)
Mene sinä "rekkamies" nylkyttämään autosi pakoputkea. Kaikki miehet ei käy huorissa,jotkut oikeasti rakastavat omaa naistaan.
Yksikään terve mies ei tyydy yhteen ämmään,ainakin jos on rahaa. Eikä ainakaan naiseen jolla ei ole muotoja mutta on karvoja. rekkamies
Tämän ketjun perusteella tuntuu siltä että ainakin rekkamiehet kannattaa kiertää kaukaa. Hyi..
Sano että hyvin on ainakin isälles kelvannut. Sitten mainitset miten söpöltä hänen mahamakkaransa aina näyttää kun hän istuu. Ja sanot aina ruokaillessa että onpa hyvä kun tytölle ruoka maistuu :)))
Miten joku prostituoitu liittyy minuun ja tytärpuoleen. Luotan mieheeni. Tuo likka vaan välillä ärsyttää. Nyt taas kaikki on hyvin.ap
Nainen kirjoitti:
Tämän ketjun perusteella tuntuu siltä että ainakin rekkamiehet kannattaa kiertää kaukaa. Hyi..
Näin on! Itse teininä tulin samaan tulokseen. Silloinen rekkakuski "mieheni" kerran lähti luotani kun en halunnut seksiä, sanoi vain:"Jos kerran ei ole mitään tiedossa tästä lähden, vai??"
Ja sääti eksänsä kanssa selkäni takana. Silloin oli vielä irc-galleria, josta näin kun ehdotteli tapaamisia ja oli joskus sovittukin tapaaminen. Minulle väitti ettei ole nähnyt häntä lainkaan pariin vuoteen.
Kun siinä likassa ei ole mitään moitittavaa. Pisamoista voisin sanoa,mutten vajoa niin alas. ap
Vierailija kirjoitti:
Sano että hyvin on ainakin isälles kelvannut. Sitten mainitset miten söpöltä hänen mahamakkaransa aina näyttää kun hän istuu. Ja sanot aina ruokaillessa että onpa hyvä kun tytölle ruoka maistuu :)))
Sähän oikea älykkö olet. Vai että kannattaa jonkun aikuisen naisen alkaa tappelemaan teinin kanssa? Varsinkin jos on mahdollisuus että teini vie kokohomman ja on muutenkin näppärämmän näköinen.
Teini etsii sinun rakkauttasi ja hyväksyntääsi. Teinit on epävarmoja itsestään, siksi kokeilee sinua. Voithan noihin haukkuihin vastata että "onneksi sinulla ei ole samoja ongelmia". Tai että "Onneksi sinun vartalosi on niin paljon parempi ettei sinun tarvitse miettiä/kärsiä moisesta". Ja anna sen jälkeen olla. Älä noteeraa sen enempää. Hetken päästä tytön on jo paha mieli. Muita hyviä kommentteja on myös ne mitä täällä jo tulikin; "Hyvin sinun isällesi on kelvannut", "myyn sut mustalaisille jos et nyt lopeta" jne.
Teini ei oikeasti kokeile sinun hermojasi vaan rakkauttasi. Hän tarvitsee sen varmuuden että sinä rakastat häntä aina oli tilanne mikä hyvänsä, varsinkin jos hän ei näe omaa äitiään. Kuulostaa siltä että teillä on oikeasti melko hyvä suhde. Rajat ja riitely on myös rakkautta, periksi antaminen on hylkäämistä.
Ei kannata vajota teinin tasolle. Eikä kannata näyttää sitä koulukiusatun loukkaantumistakaan. Murrosikäiset osaavat olla julmia mutta oikeasti itsetunto on heikko ja haukkumisella suojaudutaan. Kannattaa yrittää huumoria. Osoita, ettei rinnattomuus tai karvat loukkaa sinua vaan enemmänkin huvittavat. Onneksi voin päästä noista ulkonäköongelmista helpolla eroon, karvat voi ajella ja rintojensuurennuksenkin saa rahalla. Tai voit naureskella, ettet vielä ole idioottia nähnytkään, odotas vaan. Keksi muutamia hyviä heittoja, joilla saat teinin sisimmässään naureskelemaan tai joilla pystyt ikään kuin mitätöimään sen piikin, jonka hän sinulle osoittaa.
Sain oman teinipoikani mykäksi, kun hän tuli riehumaan, että missä vitussa se mun koulukirja on, ja minä vastasin, että luultavasti Millan, kun hän siellä sinun huoneessasi viettää aikaa eikä varmaan yksin ole sitä sinne saanut, että ihan on oma tekosesi. Kesti hetken tajuta ja sitten rupesikin nauramaan. Mies vielä rupesi siinä selittämään, että tyttöjen paikat on kuule aika herkät, ettei varmaan ainakaan mitään isompaa sinne kannata työntää. Sitten lähti teini posket punaisina tiehensä eikä toiste ole tullut riehumaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko edes korkeastikoulutettu ja akateeminen. Käytkö salilla?
Miten tää nyt liittyy yhtään mihinkään??
Ja eikös tämä muodoton nainen ole sairaanhoitaja
Sairaan hoitaja tietysti. Mikä on mies joka nusii ämmää joka työkseen pesee perseitä. Hyi helvetti. rekkamies
Ei sinun tarvitse käydä 15v kanssa saunassa tai näyttäytyä hänelle alasti.Kysyt vaan,meneekö ensin vai sun jälkeen.Jos kysyy jotain,sanot,että et halua tulla loukatuksi.Ei aikuisen ihmisen tarvitse sietää tuollaista keneltäkään.Omat rajat on tullut vastaan,jos sulla on paha mieli niistä puheista.On ihan ok rajata tuollainen ilkeily pois omasta elämästä.Kotona pitää saada olla rauhassa ja saunassa varsinkin.
Pervoaloittaja kommentoi mielikuvitustytärpuolen karvojen ajelua. Ei sinulla miestäkään ole. Olet Rane, Late, Muhis tai Juhis 14-v. ja sinulla on ensi viikko talvilomaa, koita kestää.
528 kirjoitti:
Juu. mutta kun koulussa jo kiusattu kun olen niin muodoton. Ja nyt toi likka aloitti sen taas. Onneksi mieheni ainakin väittää pitävänsä minusta juuri tälläisenä kuin olen.
Älä anna sen teinin mennä ihosi alle.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmetä? Tyttö haukkuu sinun vartaloa /intiimialueita? Järki käteen jos ei ole provo. Miksi teinitytön edes tarvitsee nähdä sinua alasti.
No onhan tämä ihan selkeä provo
Miltä se itsestäsi olisi teininä tuntunut jos joku ihan vieras ihminen muuttaa perheeseesi. Minä tiedän ja kuinka kiusallista oli teininä sietää vieras kotona. Ei voinut olla niin kuin kotonaan. Tosi noloa kun se vieras änki samaan saunaankin kuin ei ollut eri saunavuoroja.
Minä ajattelin että minkälainen ressukka tarvitsee olla kun on pakko ängetä toisten perheisiin ja miksi ei ollut omaa perhettä.
Käy silti. Muodokkaampia naisia nylkyttämässä. nim. rekkamies