Ihanan ärsyttävä tytärpuoli
Asumme yhdessä ja mieheni/tytärpuolen isä on usein päiviä poissa. Välillä tuo likka on kuin enkeli. Ja toisinaan saan kuulla kuinka idiootti rinnaton karvapillu olen. Hän itse onkin saanut niin vitun täydellisen vartalon. Täytti juuri 15v. Ajelee alapäänsä aina sileeksi,saunassa olen nähnyt. Jaksa enempää valittaa.
Kommentit (45)
Juu. mutta kun koulussa jo kiusattu kun olen niin muodoton. Ja nyt toi likka aloitti sen taas. Onneksi mieheni ainakin väittää pitävänsä minusta juuri tälläisenä kuin olen.
Painu helvettiin kateellinen paska ja yritä edes muistuttaa äitiä,hirviö
Siis mitä ihmetä? Tyttö haukkuu sinun vartaloa /intiimialueita? Järki käteen jos ei ole provo. Miksi teinitytön edes tarvitsee nähdä sinua alasti.
Käydään yhdessä saunassa. Eikös se ole ihan normaalia. Eikä se aina minua hauku,mutta jos tulee jotain riitaa.ap
Tuollaista puhetta ei tarvitse hyväksyä. Ilmoitat vain, että sinulle ei puhuta noin. Asioista voi ottaa vastaan asiallista kritiikkiä mutta tuollainen törky ei vaan käy. Jos tyttö ei nyt osaa hävetä niin vanhempana ainakin. Parempi vain hänellekin oppia ajoissa käyttäytymään.
Tutustuta tyttö rönttösesi saloihin.
Tosi kiva kersa Hei! Laita järjestykseen.
No älä nyt ainakaan siedä tuollaista kielenkäyttöä teiniltä. Joku roti pitää olla.
En kehtaa edes kuvitella mitä omat vanhempani olisivat tehneet jos olisin teininä puhunut noin. Varmaan olisivat syyllistyneet pahoinpitelyyn kun olisin saanut tukkapöllyä.
Teinin pitää oppia riitelemään asiallisesti. Eli ei kiroilua, haistattelua tai nimittelyä. Jos käytös ei muutu, niin isän tehtävä on puuttua siihen ja antaa jokin rangaistus. Viikko ilman puhelinta tai viikkorahan jäädytys tehoaa pinnalliseen teiniin aika hyvin.
Ota puheeksi miehen kanssa yhdessä esim ruokapöydässä. Että onko tyttärelläsi jotain traumoja tai huonoja kokemuksia, kun on kovin kiinnostunut sinun kehostasi ja siitä mitä te kaksi aikuista keskenänne teette.
Täytyy kyllä sanoa, että jos oot ihan tosissasi ap. niin tyttö vaikuttaa jotenkin sairaalta. Ei tuollaista kielenkäyttöä kukaan normaali 15-vuotias pidä.
t. 15-vuotiaan tytön äiti
Kyllä sä itsekin vaikutat jotenkin keskenkasvuiselta. Paljon sulla on ikää ap?
Oletko edes korkeastikoulutettu ja akateeminen. Käytkö salilla?
Olen yrittänyt kaikkea. Olla mukava ja tosi paskamainen. Hän vetoaa aina siihen etten ole hänen äiti. Ja hänen äitinsä ei halua edes pitää yhteyttä omaan tyttäreensä. Minun vikani sekin. Itsekkin ollut teini ja vaikeeta aikaahan se oli. Joten yritän ymmärtää. Ja välillä hän on aivan ihana ja pyytää anteeksi. ap
Ap on joku täysi skitso,kateellinen tytärpuolelleen
Vierailija kirjoitti:
No älä nyt ainakaan siedä tuollaista kielenkäyttöä teiniltä. Joku roti pitää olla.
En kehtaa edes kuvitella mitä omat vanhempani olisivat tehneet jos olisin teininä puhunut noin. Varmaan olisivat syyllistyneet pahoinpitelyyn kun olisin saanut tukkapöllyä.
Teinin pitää oppia riitelemään asiallisesti. Eli ei kiroilua, haistattelua tai nimittelyä. Jos käytös ei muutu, niin isän tehtävä on puuttua siihen ja antaa jokin rangaistus. Viikko ilman puhelinta tai viikkorahan jäädytys tehoaa pinnalliseen teiniin aika hyvin.
Ja sitten isä lähtee taas reissuun ja kuka saakaan kärsiä teinin kärsimisestä?
Juu en ole akateemikko. Sisar hento ja valkoinen. Mies on rekkakuski ja ajaa ulkomaille. Siksi olemme tytön kanssa paljon kahdestaan. Välillä on ihan mukavaakin,sitten taas räjähtää.ap
Varmaan tytöllä itsellä aika vaikeaa kun isä on paljon poissa eikä äitiinkään yhteyttä :/
Mies käy ainakin huorissa. Nim. mä oon rekkamies,oon hiito soikoon
En usko että "hiito" soi käy. Ainakin haluaa minua taukoamatta kun on kotona.ap
Teini-ikä tekee toisista hirviöitä. Kyllä se joskus aikuistuu.