Osaako miehesi solmia solmion? entä sinä?
vai sitooko sen tarvittaessa joku muu kuten miehen isä?
Kommentit (11)
Hän osaa ehkä 3-4 eri solmutyyppiä, ja myös rusetti syntyy näppärästi. Tietenkin, hyvänen aika! Kysykää seuraavaksi, solmiiko miehenne itse kengännauhansa.
Voi pyhä sylvi, mitä kysytään, opin jo 7-vuotiaana!
Miestä ei ole, mutta poika osaa solmia ja minä myös. :)
Mies osaa jotenkuten, minä en. Mies käyttää solmiota ehkä kerran kahdessa vuodessa. Miksi mun naisena pitäisi osata?!
Olen mies ja osaan kaksi solmutyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies osaa jotenkuten, minä en. Mies käyttää solmiota ehkä kerran kahdessa vuodessa. Miksi mun naisena pitäisi osata?!
Huvikseen? Itse opettelin joskus teininä kun silloin oli tytöilläkin solmioita kaulassa. :)
Kraka kaulassa ollut harvase päivä jo vuosikymmeniä, mitäpä luulet?
Yleensä käytän puolikasta tai täysi Windsor, riippuen krakastasta. Kapeammalle, vaikkapa saksalaistyyliselle nahkakrakalle, puolikas on sopii paremmin. Solmintatyylejä on varsin monta.
Ei osaa. Enkä minä osaa. Jos solmu tarvitaan, niin sen tekee valmiiksi pukuvuokraamo tai sitten taiteillaan netistä löytyvien ohjeiden avulla.
Mä olen naimisissa miehen kanssa, en lapsen. Että kyllä sitoo solmionsa ihan itse. Minä en käytä solmiota niin en ole ikinä opetellut solmimaan
Mies osaa koska käyttää päivittäin työssä. Minä osaan koska nuoruudessani kasarilla oli jossain vaiheessa tytöillä krakamuoti. Muistan, että minulla oli kapea vaaleankeltainen nahkakraka :D
Höö, ei ole miehet osanneet. Kaipa ne varoo purkamasta solmua.