Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa dominoivan naisen?

Vierailija
06.03.2016 |

Sunnuntaiaamun pohdintoja...
Luulin että sellainen synkkäilmeinen, mustatukkainen nainen olisi automaattisesti dominoiva, mutta ei.

Sain taas tehdä kaiken työn.
Tämä oli kyllä ihan hullu: Kiskoin sitä hiuksista ja muija vaati vetämään kovempaa vaikka melkein itki ja seuraavaksi olisi jäänyt päänahka käteen :D

Elikkäs, onko dominoivia naisia edes olemassa, muuta kuin niitä jotka tekee sitä rahaa vastaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan. Naisen rooli seksissä on vikistä ja alistua miehelle, se on ihan perus yläasteen biologiaa.

Mutta iso klitorinen nainen saattaisi olla dominoivampi kuin normaali.

Vierailija
2/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tiukka ja niukka musta nahkapuku, korkokengät ja tietysti myös ruoska!

Siitä sen tunnistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on miehinen huumorintaju.

Vierailija
4/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ne ainakin ovat. Asianomaisesta pokestakin suurimmassa osassa näkee ettei nainen oikein ole kotonaan roolissa. 

Vierailija
5/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä.

Vierailija
6/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siltä kysyy, saattaa saada vastauksen. Mieltymys sm- ja bondagejuttuihin voi paljastaa, ja se, jos nainen haluaa pukeutua mustaan pvc-asuun, sillä on ruoska ja 12 sentin stilettikorkoiset saappaat.

Vierailija
7/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti mutta kokorajoitteistakin johtuen ei se saa sua seinälle nostettua vaikka haluaisi. Miehen pitää vastaavasti ottaa totteleva ja mukaileva rooli. Jos se esim. tönäisee sinut sängylle niin tilanne on vain awkward jos et kaadukaan. 

Vierailija
8/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähemmän viehättävästä ulkoasusta :D

Lyhyt ja tanakka on melko varma merkki. 

Vierailija
9/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "dominoiva nainen" sillä kaikki fantasiani ovat aina liittyneet miehen alistamiseen. Olen ujo, sosiaalisesti kömpelö ikisinkku. Pukeudun tyttömäisesti ja olen pitkä ja hoikka. Ihmisten kanssa olen hiljainen ja sulkeutunut. Jos joskus päädyn parisuhteeseen, en varmaan edes uskaltaisi kertoa fantasioistani...

Vierailija
10/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä täällä. Meissä jokaisessa, oman arvonsa  tuntevassa naisessa, asuu pikkuinen Domina. Alistu nöyrtymään ja kumartamaan Valtiatartasi.

Vierailija
11/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet sidottuna sänkyyn kiinni niin kyllä sen huomaa....

Vierailija
12/12 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen "dominoiva nainen" sillä kaikki fantasiani ovat aina liittyneet miehen alistamiseen. Olen ujo, sosiaalisesti kömpelö ikisinkku. Pukeudun tyttömäisesti ja olen pitkä ja hoikka. Ihmisten kanssa olen hiljainen ja sulkeutunut. Jos joskus päädyn parisuhteeseen, en varmaan edes uskaltaisi kertoa fantasioistani...

Haha, söpö. Mitä tekisit miehelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi