Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäistä naista suosittelet 45-v miehelle, joka haluaa vielä toisen lapsen?

Vierailija
06.03.2016 |

Ensimmäinen lapsi on nyt neljä. Ero tuli, mutta haluaisin vielä tavata jonkun naisen, ja jos mahdollista, niin lapsen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aika meni jo, hyväksy se

Vierailija
2/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37

Vierailija
4/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30wee.

Vierailija
5/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole tosi hyvännäköinen ja varakas tuskin saat paljon alle 35-vuotiaita. Tee seuranhakuilmoitus, missä kerrot haaveestasi suoraan niin säästät aikaa.

Vierailija
6/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun aika meni jo, hyväksy se

Älä höpäjä joutavia. Tiedän useamman 45-50v isäksi tulleen ja hyviä isiä ovatkin.

Vierailija
7/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä ikäistä naista suosittelet" - siis mitä? Kysyt ihmisiltä minkä ikäistä naista he suosittelevat sinulle? Lasketko sen jälkeen keskiarvon vai valitsetko sen iän, joka sai eniten kannatusta? Sen jälkeen lähdet etsimään juuri sen ikäistä naista? Vai mitä ihmettä ajat takaa?

Ymmärtäisin, jos pohtisit, että mitä tehdä kun olet ihastunut naiseen, joka on ikäisesi eikä todennäköisesti enää saa lapsia, ja sinä olisit halunnut toisen. Mutta kysymys "Minkä ikäistä suosittelet" menee täysin yli ymmärrykseni. Mitä jos vaan katsoisit ensin millaiseen naiseen ihastut ja murehtisit vasta sen jälkeen ikää?

Vierailija
8/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Asuuko se nelivuotias sinun luonasi?

Vierailija
9/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta olen lukenut, että neittideitissä jotain tiettyä ikää vanhemmat lähestyjät ovat oksettavia ja yrjöttäviä ja haisevia vanhoja ukkoja. En haluaisi lähteä tällaisten mieltä pahoittamaan, mutta kun en tiedä, mikä se jokin tietty ikäero on.

Itsekin olin miettinyt erään vastaajan tapaan, että ehkä 37-vuotiaan kanssa meillä voisi synkata ja niin edelleen.

Vierailija
10/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-35 -vuotias vois hankkia sun kanssa vielä lapsen. Kolmekymppinen kaikista nopeimmin. 45-vuotias mies on vielä ihan sopiva isäksi, ellei ole mikään raihnainen sohvaperuna, vaan jaksaa lapsen kanssa leikkiä ja touhuta.

Vierailija
11/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta olen lukenut, että neittideitissä jotain tiettyä ikää vanhemmat lähestyjät ovat oksettavia ja yrjöttäviä ja haisevia vanhoja ukkoja. En haluaisi lähteä tällaisten mieltä pahoittamaan, mutta kun en tiedä, mikä se jokin tietty ikäero on.

Itsekin olin miettinyt erään vastaajan tapaan, että ehkä 37-vuotiaan kanssa meillä voisi synkata ja niin edelleen.

Tämä oli ap.

Vierailija
12/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina tarvitse olla komea tai rikas saadakseen nuoremman naisen jonka kanssa voisi vielä hankkia lapseniin tai kaksi, toki ei niistä mitään haittaakaan ole.

Pitää etsiä oikeista paikoista kuitenkin monilla +30v naisilla on jo lapsi tai useampi joten lisää lapsia uuden siippansa kanssa ei ehkä he halua ehkä lainkaan jotkut WT :t tai erilaiset äidit ovat oma lukunsa.

Vierailija
13/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vähän alle kolmekymppinen ja tällä hetkellä suuren osan ajastani käytän hieman yli 70-vuotiaan isäni auttamiseen ja hoitamiseen. Hän oli siis 44-vuotias kun synnyin ja ihan ollut hyvä ja rakastava isä, mutta varmasti nuorena olisi jaksanut paremmin. Vaikka biologisesti vielä ihan hyvin voit tulla isäksi, niin kyllä sinä muuten alat olla vähän liian vanha isäksi. Et sinä millään jaksa olla yhtä aktiivinen kuin kolmekymppinen isä ja lapsi alkaisi lähestyä aikuisikää, et enää pysty mitenkään olemaan avuksi. Onko sekään reilua lasta kohtaan kun vanhan isän sairaudet ja vanhuuden vaivat kaatuvat koskaan jo hyvin nuorella iällä? Varsinkin kun olet tällä hetkellä tilanteessa, että sen potentiaalisen äidin löytämiseenkin pitäisi käyttää vielä lisää aikaa, niin kyllä se juna meni jo...

Vierailija
14/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää kirjoitti:

Olen itse vähän alle kolmekymppinen ja tällä hetkellä suuren osan ajastani käytän hieman yli 70-vuotiaan isäni auttamiseen ja hoitamiseen. Hän oli siis 44-vuotias kun synnyin ja ihan ollut hyvä ja rakastava isä, mutta varmasti nuorena olisi jaksanut paremmin. Vaikka biologisesti vielä ihan hyvin voit tulla isäksi, niin kyllä sinä muuten alat olla vähän liian vanha isäksi. Et sinä millään jaksa olla yhtä aktiivinen kuin kolmekymppinen isä ja lapsi alkaisi lähestyä aikuisikää, et enää pysty mitenkään olemaan avuksi. Onko sekään reilua lasta kohtaan kun vanhan isän sairaudet ja vanhuuden vaivat kaatuvat koskaan jo hyvin nuorella iällä? Varsinkin kun olet tällä hetkellä tilanteessa, että sen potentiaalisen äidin löytämiseenkin pitäisi käyttää vielä lisää aikaa, niin kyllä se juna meni jo...

Ja minä olen 28v, isäni 56v. Hän juoksee maratooneja ja on aktiivinen. Tehkää lapset normi-ikäisinä. Oma mummini on 76v.

Vierailija
15/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 4-kymppistä, vauvakuumeista naista. 

Vierailija
16/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet vain itseäsi nuorempia naisia nettitreffeillä, todennäköisesti moni nuorempikin potentiaalinen jättää sinulle vastaamatta. Itse en vastannut kenellekään pelkkiä nuorempia etsiville. Monilla miehillä oli hiukan harhainen käsitys omasta nuorekkuudestaan. Farkut, tatska ja pitkä tukka eivät muuta papparaista poikaseksi. Laita ikähaarukaksi 35-55. Mutta kerro, että suostuisit vielä hankkimaan lapsen, jos nainen on nuorempi. Mieti kuitenkin vielä oikeasti pari kertaa, haluatko vielä lapsen. Itse tapasin ikäiseni miehen netissä viime vuonna. Molemmilla lapset tehtyjä. On mahtavaa seurustella ilman paineita perheen perustamisesta. Voimme matkustella, harrastaa ja nauttia elämästä.

Vierailija
17/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-45v.

Vierailija
18/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla enemmän kiinnostunut itse aktista kuin hoitamisesta!

Vierailija
19/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ammatiltasi? Löytyisikö työpaikalta nuorempia naisia? 

Vierailija
20/34 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahan laitoit...Olen itse 39 v. yhden 6 v. lapsen yh ja voisin ottaa sinut, mutten missään nimessä haluaisi enää lisää lapsia tähän yhtälöön.

Toisaalta en myöskään suosittelisi kenellekään nuoremmalle naiselle eronnutta miestä, jolla on jo lapsi sekä ex-vaimo.